NOVAS

NOVO PREMIO PARA O IES AS BARXAS

Na 4º edición de Orgullo TIC, de Inverycrea, e tras unha dura deliberación do xurado o gañador foi + Arte, proxecto audiovisual "Caranguexo Films" da área de Educación Plástica e Audiovisual do IES as Barxas, representados pola profesora Luz Beloso.

Noraboa a todos os alumnos e alumnas e a Luz Beloso!

Para máis información aquí está o enlace á páxina oficial: Inverycrea

VALES DE MATERIAL

Xa están dispoñibles os vales de material para o alumnado matriculado en setembro.

Os pais/nais/titores legais poden pasar a recollelos na secretaría do centro desde o vindeiro luns 25 de setembro, en horario de 9.00 a 14.00 horas

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Xa se poden consultar as listaxes de admitidos e excluidos no Fondo Solidario. Lembrar que o reparte foi feito pola aplicación e que ante calquera dúbida pódese consultar na Secretaría do centro.

Consultar nos seguintes enlaces.

Listaxe definitiva de admitidos: Admitidos

Listaxe definitiva de excluidos: Excluidos

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/18

No seguinte enlace está o arquivo co listado dos libros de texto para o vindeiro curso escolar: Libros de texto

Recomendamos non comprar os libros de texto ata saber se teñen ou non fondo de libros (e cales lle corresponden) e tamén falar cos profesores a comezo de curso.

O alumnado que teña libros de préstamo para a convocatoria de setembro terá que devolvelos o día que veñan a recoller as notas.

CALENDARIO ESCOLAR 2017/18

Para acceder ao calendario escolar do vindeiro curso académico, premer no seguinte enlace: Calendario

RUTAS E HORARIOS DO TRANSPORTE ESCOLAR

Para acceder á información, premer no seguinte enlace: RUTAS