NOVAS

AVISO IMPORTANTE

No taboleiro do centro atópase a listaxe DEFINITIVA de solicitudes de reserva de praza admitidas para o vindeiro curso 2017/2018.

EXPOSICIÓN MARUJA MALLO

No IES AS BARXAS temos unha exposición homenaxe á pintora Maruja Mallo  “EU SON MARUJA”. Está situada no hall do centro e permanecerá aberta ata o 31 de maio, os luns de 9:00 a 14:30 e de 16:30 a 18:10 e de martes a venres de 9:00 a 14:30.

As obras foron realizadas polo alumnado de bacharelato de Debuxo Artístico dirixido pola profesora Luz Beloso e comisariadas polo alumnado de Economía.

A mostra consta dunha serie de instalación e distintas obras artísticas (tridimensionais nalgúns casos), ao redor da GRAN MARUJA MALLO, muller e artista galega de carácter transgresor á que este ano se lle dedicou o Día das Artes Galegas. Cada obra artística utiliza o propio hall , ademais de obxectos realizados con material de reciclaxe, cartóns, ramas, redes, etc, así como animacións, arte dixital, ilustracións e realidade aumentada.

A experiencia forma parte do proxecto TRANSFORMANDO REALIDADES, premiado pola “Plataforma Proyecta Innovación”,  e que pode seguirse a través do blogue:

e na web https://luzbelos.wixsite.com/eusonmarujamallo.

Esta exposición verase completada o vindeiro luns 22 de maio, cunha conferencia a cargo de Dna  María Isabel Álvarez Irisarri, catedrática de Xeografía e Historia e experta en Maruja Mallo. O Acto terá lugar no Salón de actos do instituto ás 10.00 horas.

EXPOSICIÓN “TODOS OS DÍAS SON 8 DE MARZO”

No IES As Barxas temos unha exposición conmemorando o 8 de marzo. Trátase dunha dobre exposición do alumnado de Educación Plástica e Debuxo Artístico, comisariado polo alumnado de Economía no IES as Barxas, que inclúe dúas intervencións:

1.  #Inspiradoras2017: Sumámonos á iniciativa do museo da Biblioteca Nacional de España, con motivo do Día Internacional da Muller, realizando un retrato en cincuenta minutos dunha muller inspiradora. O traballo será proxectado nunha das salas do museo, no twitter e no hall do noso centro.

2.  "Ao primeiro sinal vaite " Exposición con ilustracións, animacións e realidade aumentada para loitar contra a violencia de xénero.

A exposición forma parte do proxecto TRANSFORMANDO REALIDADES, premiado pola “Plataforma Proyecta Innovación”, co obxectivo de crear e xestionar un centro de arte contemporánea no IES AS BARXAS e que pode seguirse a través do blogue:

A exposición está situada no hall do centro, durante a semana do 13 ao 17 de marzo. Estades convidados a visitala de luns a venres de 9:00 a 14.30 e o luns pola tarde, de 16:30 a 18:00.

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2017/18

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2017-18

PRAZAS RESERVADAS

PRAZAS OFERTADAS

(90 prazas, 9 delas de NEAE)

(NEAE por especificar)

15 (NEAE por especificar)

2º ESO (90 prazas)

3º ESO (90 prazas)

4º ESO (120 prazas)

1º BAC

(99 prazas)

Cient-Tec

Hum-CCSS

2º BAC

(66 prazas)

Cient-Tec

Hum-CCSS

RUTAS E HORARIOS DO TRANSPORTE ESCOLAR

Para acceder á información, premer no seguinte enlace: RUTAS

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2016-17

Para consultar o calendario escolar do vindeiro curso académico, premede no seguinte enlace.

Calendario escolar 16/17

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

O alumnado matriculado en xuño na ESO pode pasar a recoller o vale para axuda de material e libros de texto. Están á vosa disposición na secretaría do centro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Nos seguintes enlaces, pódese acceder ao listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto. A listaxe definitiva de admitidos sairá o vindeiro 15 de setembro.

Enlace 1 Enlace 2 Enlace 3
Enlace 4 Enlace 5 Enlace 6

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2016/17

Para consultar o listado dos libros de texto para o vindeiro curso académico 2016/17, premede no seguinte enlace.

Libros de texto