CURSO URXENCIAS PARA FAMILIAS

A Consellería ofrece ás familias a posibilidade de asistir a unha formación de 9 horas sobre atención a urxencias sanitarias, que será impartida por persoal do 061.
Esta formación  desenvolverase no IES Politécnico de Vigo (Torrecedira, 88  C.P. 36208, Vigo ) os días 12, 19 e 26 de novembro en horario de 16:30 a 19:30.
Para facer a inscrición hai que chamar ao teléfono do CFR de Vigo 986202370 ata o día 7 de novembro. A selección dos participantes farase por orde de recepción das solicitudes ata cubrir 30 prazas.

SAIDA MUSEOS SANTIAGO 1º ESO

Velaí imaxes da saída a Santiago para ver o museo das Peregrinacións e o Museo Pedagoxico que realizou o alumnado de relixión de 1º eso o 13/11 acompañados de Ángeles e Juan

MAGOSTO FOLIADA E XOGOS POPULARES

Que luxo ter un grupo de música tradicional como o que nos amenizou durante a celebración do magosto. Dani, Nico, Raul, André e Susana. Moi agradecidos. E tamén a todos os que lle botaron uns bailes.

Ademais os rapaces de Normalización foron monitores dos xogos populares. Grazas á súa organización e traballo puidemos gozar destes brinquedos artesanais durante o magosto. Grazas a Marga por coordinar este evento.

Agradecerlle tamén aos mozos-as de 1º Bach A pola colaboración para preparar e asar as castañas. E por suposto a Henrique sen o cal non poderiamos comer estes froitos de outono.

ARREPIANTE!

Velaí algunhas fotos dos arrepiantes debuxos que o alumnado de plástica realizou co gallo do Samaín sobre textos de terror da literatura galega. Un proxecto colaborativo de Luz, Biblio e galego

AVISO: VALES DE MATERIAL

Xa se poden recoller os vales de material escolar de setembro.

O alumnado non os pode recoller, ten que vir o solicitante; pai ou nai

na secretaría de 9,00 a 14,00

TRANSPORTE ESCOLAR

RUTAS E HORARIOS DO TRANSPORTE ESCOLAR