NOVAS

O horario da Secretaría do centro no mes de agosto será de 9.30 a 13.30 horas.

Fondo Solidario: as listaxes provisionais para fondo solidario de libros de texto, curso 2017/18, están expostas no hall do centro.

Vales para adquisición de material escolar: para o alumnado matriculado en xuño/xullo, están dispoñibles os vales para a adquisición de material escolar. Teñen que recollelos na secretaría do centro os solicitantes dos mesmos ( nai ou pai).

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/18

No seguinte enlace está o arquivo co listado dos libros de texto para o vindeiro curso escolar: Libros de texto

Recomendamos non comprar os libros de texto ata saber se teñen ou non fondo de libros (e cales lle corresponden) e tamén falar cos profesores a comezo de curso.

O alumnado que teña libros de préstamo para a convocatoria de setembro terá que devolvelos o día que veñan a recoller as notas.

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IES AS BARXAS

Abrese o prazo para a presentación de solicitudes para a Contratación do Servizo de Xestión e Explotación da Cafetería para o curso 2017/18.

Para acceder ao anuncio premede no seguinte enlace: Anuncio

CALENDARIO ESCOLAR 2017/18

Para acceder ao calendario escolar do vindeiro curso académico, premer no seguinte enlace: Calendario

EXAMES DE SETEMBRO

Para acceder ao calendario de exames de setembro, premer no seguinte enlace: Exames setembro

CASA DA MOCIDADE - ACTIVIDADES, VERÁN 2017

A Casa da Mocidade de Moaña oferta actividades para este verán. Para calquera información e reserva de praza, na propia casa da Mocidade ata o 30 de xuño.

Información adicional no seguinte enlace: Verán2017

CALIFICACIÓNS DAS ABAU - XUÑO,2017

O venres, 16 de xuño, publicáronse as notas das ABAU.

Un ano máis, os resultados acadados polo alumnado de 2º de bacharelato do IES As Barxas foron estupendos.

Noraboa a todos e a todas.

Listaxe

NOVO AVISO - CICLO DE ATLETISMO

Convocadas as probas de acceso ás ensinanzas deportivas para o curso 2017/18 (DOG 14 de xuño).

O prazo de inscripción nas probas vai desde o 15 de xuño ata o 7 de xullo, e para o ciclo de atletismo, a inscripción pode facerse na secretaría do centro.

Para máis información premede no seguinte enlace a un blog educativo: Blog

CARTA DE AGRADECEMENTO DA FUNDACIÓN GLORR

Prezadas familias e equipo docente:

O equipo de GLORR Fundación agradécevos a colaboración recibida nesta campaña de primavera 2017 para a recollida de roupa de segunda man, calzado, mantas, etc., efectuada no voso centro educativo. Facilitástesnos a tarefa de difusión da campaña, a repartición das bolsas entre todo o alumnado e a recollida destas, colocándoas nun lugar de fácil acceso. Grazas ás vosas doazóns, desde GLORR Fundación continuamos co labor de clasificación da roupa e preparación das bolsas coas axudas para as entregas a centros educativos, ANPA e servizos sociais. Agardamos seguir contando coa vosa colaboración na próxima campaña que efectuaremos o próximo outono do novo curso 2017- 2018.

Para máis información podedes visitar a nosa páxina web www.glorr.org

Recibide un cordial saúdo , Judith Sanz

CERIMONIA DE GRADUACIÓN

DE 2º DE BACHARELATO

O pasado venres, 26 de maio, celebramos no centro a cerimonia de graduación de 2ºde bacharelato. Foi un acto cheo de emocións no que despedimos a unha promoción inolvidable.

NOVO AVISO - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Fondo Solidario de libros de texto para a 1º, 2º e 3º ESO

Está aberto o prazo para a solicitude de axudas de libros de texto e material escolar .

O prazo remata o 23 de xuño para TODOS OS ALUMNOS, aproben en xuño ou setembro.

Poden pasar a recoller a solicitude por Secretaría.

Máis información, prema no seguinte enlace: Fondo Solidario

AVISO

No taboleiro do centro atópase a listaxe DEFINITIVA de solicitudes de reserva de praza admitidas para o vindeiro curso 2017/2018.

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2017/18

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2017-18

PRAZAS RESERVADAS

PRAZAS OFERTADAS

(90 prazas, 9 delas de NEAE)

(NEAE por especificar)

15 (NEAE por especificar)

2º ESO (90 prazas)

3º ESO (90 prazas)

4º ESO (120 prazas)

1º BAC

(99 prazas)

Cient-Tec

Hum-CCSS

2º BAC

(66 prazas)

Cient-Tec

Hum-CCSS

RUTAS E HORARIOS DO TRANSPORTE ESCOLAR

Para acceder á información, premer no seguinte enlace: RUTAS

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2016-17

Para consultar o calendario escolar do vindeiro curso académico, premede no seguinte enlace.

Calendario escolar 16/17

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

O alumnado matriculado en xuño na ESO pode pasar a recoller o vale para axuda de material e libros de texto. Están á vosa disposición na secretaría do centro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Nos seguintes enlaces, pódese acceder ao listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto. A listaxe definitiva de admitidos sairá o vindeiro 15 de setembro.

Enlace 1 Enlace 2 Enlace 3
Enlace 4 Enlace 5 Enlace 6

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2016/17

Para consultar o listado dos libros de texto para o vindeiro curso académico 2016/17, premede no seguinte enlace.

Libros de texto