GAÑADOR DO CONCURSO DE ADORNOS RECICLADOS

Aquí está o noso flamante gañador do concurso de adornos con materiais reciclados, Pedro Estévez, de 1°ESO B. Parabéns!

OBRADOIRO DE CERÁMICA RADIAL

Deixamos estas fotos da última semana de clase en 1° da ESO, que participou neste obradoiro de cerámica durante as clases de Historia coas profes Carmen e Mónica. Artistas!

NADAL 2021

Nas Barxas despedimos o ano con badaladas e lacasitos, organizamos un torneo de fútbol que vivimos con verdadeira paixón e gozamos dun concerto xenial grazas ao alumnado e profes de Música. Boas festas a toda a comunidade educativa, téndelas ben merecidas!

OBRADOIRO DE PORTUGUÉS PARA 1º BACHARELATO

O pasado 20 de decembro fixemos un obradoiro de português simples para os dous 1º de Bach. Aquí vai o noso cartaz.

PREMIOS ÁS MELLORES CURTAMETRAXES

Entregamos os premios ás mellores curtas do 25N realizadas en Educación Plástica en 4° da ESO. Parabéns ás autoras d' O armario dos meus pais, Cordas e Limerencias!

CHARLA PRODUCIÓN DE SON

O 20 de decembro tivemos unha charla do productor de son Aramis Benítez Ojeda, pertencente ao estudio Sonido Infinito para o noso Club Audiovisual. Moitas grazas!

PARABÉNS, PATRICIA!

Parabéns á nosa Fernanda Patricia García Pereira, autora da ilustración que aparece este ano nas Guías de lectura dos equipos de normalización dos centros de ensino do Morrazo! Unha verdadeira artista!

CALENDARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES

CHARLA SOBRE REMO IMPARTIDA POR HENRIQUE GIL

Hoxe martes 14, na charla sobre remo impartida polo noso conserxe Henrique Gil, para 1° de Bacharelato.

#SOMOSVIOLETA

Nas Barxas #SomosVioleta. O alumnado de 4° da ESO de Educación Plástica realizou unhas fantásticas curtametraxes para protestar contra as violencias machistas. No seguinte enlace poderás velas e votar polas túas favoritas!

Saftas.Erasmus+

Audiovisual Barxas