NOVAS

A LINGUA GALEGA, HISTORIA E DEREITOS LINGÜÍSTICOS

Durante a semana do 28 de novembro temos instalada unha exposición de 14 paneis sobre o idioma galego no recibidor do Instituto elaborada por Xan leira. O alumnado do centro irá pasando en grupos a vela e realizará as actividades que lles propoñen os seus profesores de galego.

Ademais o día 29 visitounos o documentalista Xan Leira e proxectou o documental Crónicas da Represión Lingüistica, no que amosa a prohibición exercida sobre a nosa lingua durante os anos que dura a dictadura franquista. Asistiron tódolos alumnos de bacharelato do Instituto e tamén intercambiaron preguntas e reflexións co autor ao remate do visionado.

A actividade foi impulsada desde o Concello de Moaña e organizada polo EDNL do centro.

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO

Un ano máis, no noso centro celebramos o magosto coa degustación de castañas e a partcipación de alumnos e profesores nos xogos populares.

PROGRAMA DE EDUCACIÓN FINANCIERA

O IES As Barxas é un dos cinco centos centros de toda España que participa no programa de Educación Financiera Banco de España y CNMV. O pasado mércores 23 de novembro tres das alumnas participantes, Elena Currás, Alicia Pazos e Carmen Tobar, xunto coa súa profesora Mª José Soto, foron entrevistadas no programa de RNE "Las cuentas Claras".

Entrevista radiofónica

DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25 de novembro

No IES As Barxas comezamos a conmemorar esta data o mércores 23 de novembro cunha charla promovida desde o Concello e impartida pola traballadora social Pilar Díaz Burgos, baixo o titulo de " Concecuencias e pautas da abordaxe da violencia de xénero na mocidade".

Á charla estivo dirixida ao alumnado de 4º ESO dos institutos de Moaña, que estiveron receptivos en todo momento e aos que lles pareceu moi interesante, en parte, pola boa comunicadora que é Pilar.

AVISO AO ALUMNADO E ÁS FAMILIAS

Debido ao corte do corredor do Morrazo e por mor das retencións provocadas por ditas obras, pregamos que o alumnado esté nas paradas 5 minutos antes do horario establecido, para que deste xeito cheguen puntais ao centro.

Desculpade as molestias.

ERASMUS+. SAFTAS

O noso centro educativo é sede do proxecto Erasmus+/Saftas durante a semana do 6 ao 12 de novembro de 2016. Para consultar o programa de todas as actividades, premede no seguinte enlace.

Tríptico Saftas

O grupo Saftas despois da recepción no concello de Moaña, o luns 7 de novembro

As barxas nos medios

PREMIO Á INNOVACIÓN EDUCATIVA

O proxecto audiovisual que o departamento de Educación Plástica realizou o curso pasado, e que implicou a gran parte da comunidade educativa resultou premiado nos Premios á Innovación Educativa de SIMO Educación 2016, na modadlidade Mellores Experiencias TIC, categoría Mellor Proxecto TIC Audiovisual.

Para visualizar o proxecto, premer no seguinte Enlace

RUTAS E HORARIOS DO TRANSPORTE ESCOLAR

Para acceder á información, premer no seguinte enlace: RUTAS

NOVO PREMIO PARA O IES AS BARXAS

"Cabelos de batalla"

Mellor curtametraxe de escola no FICBUEU 2016

A nosa curta animada  'Cabelos de batalla' que trata sobre a dura loita contra o cancro infantil, realizada polos alumnos e alumnas de 4ºESO: Nerea Rosales, Manuel Escudeiro, Daniel Blanco, Lucía Freire, Diego Costa e Iria Portela en  Educación Plástica e Visual  para o proxecto SUPERHEROES & SUPERHEROÍNAS , con poema do escritor Miguel Ángel Alonso Diz e a voz de Inés Padín , acaba  de recibir o  premio  á "mellor curtametraxe de escola  " do prestixioso festival FICBUEU 2016.

Neste certame tamén estaba entre os traballos finalistas a curta "Latexos".
ENLACE CURTA

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2016-17

Para consultar o calendario escolar do vindeiro curso académico, premede no seguinte enlace.

Calendario escolar 16/17

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

O alumnado matriculado en xuño na ESO pode pasar a recoller o vale para axuda de material e libros de texto. Están á vosa disposición na secretaría do centro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Nos seguintes enlaces, pódese acceder ao listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto. A listaxe definitiva de admitidos sairá o vindeiro 15 de setembro.

Enlace 1 Enlace 2 Enlace 3
Enlace 4 Enlace 5 Enlace 6

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2016/17

Para consultar o listado dos libros de texto para o vindeiro curso académico 2016/17, premede no seguinte enlace.

Libros de texto