NOVAS

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Xa están dispoñibles na secretaría do centro, os vales para libros de texto de 2º e 4º ESO e os vales para material de 1º, 2º, 3º e 4º ESO.

Horario de luns a venres de 9.00 a 14.00 horas

NOVO PREMIO PARA O IES AS BARXAS

"Cabelos de batalla"

Mellor curtametraxe de escola no FICBUEU 2016

A nosa curta animada  'Cabelos de batalla' que trata sobre a dura loita contra o cancro infantil, realizada polos alumnos e alumnas de 4ºESO: Nerea Rosales, Manuel Escudeiro, Daniel Blanco, Lucía Freire, Diego Costa e Iria Portela en  Educación Plástica e Visual  para o proxecto SUPERHEROES & SUPERHEROÍNAS , con poema do escritor Miguel Ángel Alonso Diz e a voz de Inés Padín , acaba  de recibir o  premio  á "mellor curtametraxe de escola  " do prestixioso festival FICBUEU 2016.

Neste certame tamén estaba entre os traballos finalistas a curta "Latexos".
ENLACE CURTA

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2016-17

Para consultar o calendario escolar do vindeiro curso académico, premede no seguinte enlace.

Calendario escolar 16/17

CONVOCATORIA BECAS DO MEC.

Bacharelato ( BOE 13.08.2016 ), prazo de solicitude ata o 3 de outubro de 2016.

Necesidades específicas de apoio educactivo ( BOE 06.08.2016), prazo de solicitude ata o 29 de setembro de 2016.

Para acceder directamente á información pincha no seguinte Enlace.

CONVOCATORIA PROBAS PARA OBTER OS CERTIFICADOS DE LINGUA GALEGA, CELGA

Convocadas as probas para a obtención dos certificados de lingua galega, niveis Celga 1,2, 3 e 4 no ano 2016.

Para máis información pincha no seguinte Enlace

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

O alumnado matriculado en xuño na ESO pode pasar a recoller o vale para axuda de material e libros de texto. Están á vosa disposición na secretaría do centro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Nos seguintes enlaces, pódese acceder ao listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto. A listaxe definitiva de admitidos sairá o vindeiro 15 de setembro.

Enlace 1 Enlace 2 Enlace 3
Enlace 4 Enlace 5 Enlace 6

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2016/17

Para consultar o listado dos libros de texto para o vindeiro curso académico 2016/17, premede no seguinte enlace.

Libros de texto