NOVAS

VII FESTIVAL AUDIOVISUAL NAS BARXAS

Desde hai 8 anos, en Educación Plástica traballamos creando distintos produtos audiovisuais que viran sempre ao redor dun tema. A motivación deste ano é "A MEMORIA”; trátase de guións realizados partindo dos recordos e a memoria dos nosos avós e avoas de Moaña. A memoria conéctanos cas vivencias da alma, cos cimentos do noso día a día. Este evento é unha homenaxe a todas e todos eles. A nosa produtora audiovisual ( Caranguexo Films), na que xa participa toda a comunidade educativa, culmina cun festival audiovisual no que se estrean este ano 12 curtas e animacións, producidas, gravadas e editadas polo alumnado. Como novidade contaremos de agora en diante cunha nova sección, #somosVioleta que consiste en “3 curtametraxes que loitan contra as violencias Machistas". Todos os traballos desta sección están realizados, gravados e editados exclusivamente co móbil .

PREMIOS OLLOBOI 2018 - BOIRO, 11 DE MAIO

O noso centro, un ano máis participou no Festival Audiovisual Olloboi. Nesta edición de todos os traballos presentados, cabe destacar Sereas no Morraso, finalista na categoría de interpretación; Mi hermano, finalistas na categoría de arte e Conexións, gañador do Premio Olloboi Zamburriori.

Os dous primeiros feitos polo alumnado de Educación Plástica e Visual e Conexións feito polo equipo do proxecto Saftas - Erasmus + do centro, coordinado pola profesora Palmira Calvar e, a parte audiovisual, polo profesor Seso Durán, e contando coa participación de outros profes e alumnos, e coa inestimable colaboración especial do inglés afincado en Moaña David Middleton. A curta está feita partindo dun guión orixinal de Isabel Cascante, de 2º de bachillerato, dirixido por Susana Rodríguez, de 4º ESO.

Noraboa a todos e todas!

VIAXE DE ESTUDOS Á REPÚBLICA CHECA

Desde o dia 5 ata o 9 de maio, parte do alumnado de 4º ESO, estivo de viaxe de estudos na República Checa, acompañados polos profesores Bea Sixto, Inés Padín, Cristina Caeiro e Beni Nerga.

Durante a sua estancia coñeceron Praga, visitando as sinagogas, o antigo cemiterio xudeu, o castelo, o calexòn de ouro, plaza vella(na que se atopa o coñecido reloxo astronómico), pasearon pola ponte de Carlos IV e coñeceron innumerables recunchos da cidade. Tamén foron a visitar a cidade balneario de Karlovy Vary.

EXPOSICIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

“EUCRÉOTE“

Arte contra as #violenciasMachistas¡¡¡¡ Unha exposición na que imaxe e palabra se unen para loitar contra as violencias machistas.
Trátase dunha mostra artística do alumnado de Debuxo de 1º e 2 de Bacharelato do IES as Barxas na que realizaron instalacións artísticas, ilustración e pintura partindo de haikus, poemas e outros textos que xenerosamente nos cederon para traballar grandes das nosas letras como:
Miguel Ángel Alonso Diz, Tamara Andrés, Isab...el Blanco, Ana Cabaleiro, Francisco Castro, Yolanda Castaño, Iria Collazo López, Ledicia Costas, Luis Chapela Bermudez , Marta Dacosta Alonso, Suso Díaz, Xavier Estévez, Míriam Ferradáns, Antonio García Teijeiro, Xosé Manuel González-Oli , Anna R Figueiredo, Toño Núñez, Emma Pedreira, Diego Seixo, Helena Villar Janeiro e X.m. Xespi.

Esta mostra forma parte dunha campaña co mesmo fin proposta polo concello de Moaña á que nós nos unimos: #de25a25

A exposición estará no hall do IES As Barxas desde o 8 ao 29 de Maio do 2018.
O día 8 ás 12:00 contaremos cun ágape despois do acto de inauguración grazas ao alumnado de Economía. Estades todas e todos invitados ¡¡¡

PROGRAMA JÓVENES EMPRENDEDORES

Dous proxectos do IES AS BARXAS de Moaña, “IMPROVING YOUR MOBILITY” y “REMEMORA 3.0” foron premiados no programa Jóvenes Emprendedores de la Caixa cun Campus de Emprendemento en Barcelona do 9 ao 12 de maio. Os proxectos foron feitos por 7 alumnos e alumnas dentro da materia “Iniciativas Emprendedoras” de 4º ESO e coordinados pola profesora de Economía, María José Soto.

Así o vindeiro 9 de maio, os alumnos Gabriel González, Alejandro Rivas, Joel García, Damián Santos, Ylenia Sequeiros, Yolanda Montes e Ana María Seijas, acompañados das profesoras María José Soto e María González, defenderán os proyectos do noso centro, único centro galego seleccionado e loitarán por facerse con algunha das 5 prazas para Silicon Valley.

ENLACE Á NOTICIA:

PROXECTO SAFTAS/ERASMUS+

Duranta a semana do 15 ao 22 de abril, un grupo de alumnas e alumnos, xunto ás profesoras María González e Palmira Calvar, participan na final do Festival deste proxecto que ten lugar na localidade francesa de La Fléche. Nesta ocasión participan cunha curta titulada Connections e cunha obra de teatro titulada The Choice.

Enlace para a noticia: Erasmus

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2018/19

Para acceder ás vacantes ofertadas no noso centro para o vindeiro curso académico 2018/19, premede no seguinte enlace: vacantes

VISITA CUVI