Abalar

Proxecto Abalar

O noso participa dende o curso 2010-11 no Proxecto Abalar.

Todos os nosos alumnos de 1º e 2º ESO dispoñen dun notebook na aula, con conexión a Internet, así como unha pizarra dixital e un cañón co que se proxectan sobre a pizarra os contidos que o profesor considedra oportuno (videos,  programas educativos, ...)

Con isto os nosos alumnos dispoñen dunha ferramenta máis coa que fixar os contidos propios da etapa ademáis de adquirir unha gran destreza no manexo dos novos medios.

O Proxecto proporcionarlle aos TODOS OS PAIS con alumnos en primaria, secundaria, bacharelato ou ciclos formativos, información directa sobre a as faltas de asistencia dos seus fillos, notas,e incidencias no Centro. Os pais poden facer un seguimento académico dos fillos, grazas a un procedemento de comunicación directa e multicanle cos profesores e titores. Para iso basta con entrar no Espazo Abalar (espazo para as familias)

No mesmo Espazo Abalar está dispoñible para os alumnos un repositorio de contidos, con materia das distintas asignaturas.

O Proxecto permitirá, nun futuro, novos mecanismos para traballar con estudantes que requiran unha atención especial e diferenciada. Deste xeito, posibilitará a educación a distancia, facilitando o acceso ao ensino a enfermos de longa duración (hospitalizados ou nas súas vivendas), persoas con mobilidade reducida, e estudantes con necesidades específicas.

Espazo Abalar

Abalar Móbil

Outras páxinas de interés: