Contrato-Programa

Contrato-Programa curso 2014-15

Un curso máis o noso centro participa no Contrato-Programa.  É un plan destinado ao Alumando, Profesorado e Familias. A súa finalidade é a mellora da lectura, escritura e cálculo do noso alumnado.

As Accións concretas que se van a desenvolver son:

•  Establecer criterios comúns para o deseño da avaliación inicial do alumnado: temporalización, tipo de probas, análise de resultados e propostas de mellora.
  • Empregar a avaliación inicial como instrumento de detección dos problemas e dificultades de aprendizaxe do alumnado en canto a adquisición das competencias básicas, sobre todo nas tres traballadas, para facer explícitos os déficits comúns que presenta o alumnado do centro por cursos e grupos.
  • Incluír nas Programacións Didácticas de todos os departamentos tarefas de aprendizaxe, tarefas orientadas á aplicación dos saberes adquiridos no tratamento e na resolución de cuestións ou problemas relacionados coa vida e cos diferentes contextos nos que se desenvolve o alumnado.
  • Establecer de forma consensuada entre os diferentes departamentos uns indicadores de logro ou dominio das competencias traballadas.
  •  Deseñar actividades que faciliten a adquisición das competencias traballadas.
  • O obxectivo é que as actividades e probas propostas por todos os departamentos  se adapten paulatinamente aos modelos empregados na avaliación de diagnóstico ou noutras avaliacións externas como PISA.
  •  Empregar para o anterior materiais do entorno inmediato dos alumnos: banco de recursos de lectura: periódicos/revistas, catálogos comerciais, instrucións de funcionamento (electrodomésticos,..), etiquetas de alimentos, regulamentos deportivos, recibos de consumo, planos, guías turísticas, recibos de banco,….
  • Incluír nas PD instrumentos de avaliación para a comprensión lectora, expresión escrita e cálculo. Cuantificar eses instrumentos e aplicar esa valoración na cualificación de todas as materias.
  • Elaborar de forma consensuada una guía de avaliación dos traballos escritos presentados polos alumnos que aplicarían todos os departamentos.

Máis información