Extraescolares 19-20

FOTOS DA VIAXE A LEITARIEGOS

No seguinte enlace podedes ver as fotos da viaxe a Leitariegos de 2º da ESO:

Traballo de Geogebra de 1° da ESO

Aí vai un enlace aos traballos de Geogebra do alumnado de 1° da ESO feitos durante este curso para a materia de Matemáticas:

SAÍDA AO TEATRO CLÁSICO EN TUI

O noso alumnado de Latín e Grego de 1º e 2º de Bacharelato, hoxe no Teatro Clásico en Tui, acompañados dos profes Beni e Isabel.

VISITA AO MUSEO DE PONTEVEDRA E ROTEIRO PARA 4º DA ESO

O noso alumnado de 4° da ESO foi hoxe facer unha visita ao Museo de Pontevedra, organizada polo departamento de Lingua Galega!

RECIBIMOS Á ESCRITORA ANTÍA YÁÑEZ!

O pasado 10 de xaneiro veu Antía Yáñez ao noso centro e falounos de marraxos, de literatura, de Harry Potter, de latas de conservas e d`O misterio do torque de Burela, que é un libro fantástico que lle gustou moito à rapazada! Mil grazas, Antía!

CHARLA DA A.C. NÓS PARA 3º ESO

O pasado venres 31 de xaneiro tivemos a sorte de contar cos amigos da Asociación Cultural Nós, que viñeron falarnos da historia de Moaña a través das súas fotos e que nos agasallaron con exemplares do seu último traballo, Historia do entroido en Moaña. Moitas grazas! Manuel Anxo Mendez, Xosé Carlos Villaverde, Xesús Cancelas Franco.

Non pasa nada, pasa algo?

Durante o mes de xaneiro o alumnado de 2º de ESO estivo a recibir un obradoiro a cargo do Equipo de Prevención da Asociación Érguete. O Obradoiro vai encamiñado a evitar o desenvolvemento de consumo problemático de drogas e promover a adopción de estilos de vida saudables entre os adolescentes.  Damos ás grazas a Érguete pola súa colaboración.

EXCURSIÓN A CÁCERES, MÉRIDA, TRUJILLO E SALAMANCA

Subimos unhas fotos da excursión da semana pasada a Mérida, Trujillo, Cáceres e Salamanca organizada polo departamento de Latín e Grego para 1° e 2° de Bacharelato. Portáronse marabillosamente e aprenderon moitísimo! Foron acompañados dos profes Beni e Iria.

ESCOLA DE NAIS E PAIS: DESDRAMATIZANDO A ADOLESCENCIA

O pasado luns 13, ás 18:30, o psicólogo Alberto Casqueiro impartiu unha instrutiva e divertida charla para nais e pais, "Desdramatizando a adolescencia". Moitas grazas pola vosa participación!

CHARLA DE SOLEDAD FERNÁNDEZ, DE CHRYSALLIS

Comezamos o ano con ganas cunha charla sobre transexualidade para 4º da ESO a cargo de Soledad Fernández, da asociación Chrysallis, que resultou ser moi emotiva e interesante. Foi organizada polo grupo Incómodxs e rebeldes. Aí van algunhas fotos:

Saftas.Erasmus+

Audiovisual Barxas