Extraescolares 19-20

Traballo de Geogebra de 1° da ESO

Aí vai un enlace aos traballos de Geogebra do alumnado de 1° da ESO feitos durante este curso para a materia de Matemáticas:

Traballos de reciclaxe durante o confinamento

Durante o confinamento, a nosa profe de Francés e Valores Éticos, Elena Pons, propúxolles á rapazada un exercicio para fomentar a importancia da reciclaxe.

Clica no enlace para ver os resultados!

XA ESTAMOS EN LONDRES!

Aquí van algunhas fotos do alumnado de 1º de Bacharelato na súa viaxe a Londres, en compañía de Manolo, Loli e Álex.

FOTOS DA VIAXE A LEITARIEGOS

Aí van algunhas fotos da viaxe á neve (Leitariegos, Asturias) para 2º da ESO.

CHARLA SOBRE COMPOSTAXE

O concelleiro de Urbanismo de Moaña Odilo Barreiro, acompañado de Yolanda, mestra composteira e encargada do programa de Compostaxe do Concello de Moaña viñéronnos dar unha charla hoxe para o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e 1º BAC. Moitas grazas!

SAÍDA AO TEATRO CLÁSICO EN TUI

O noso alumnado de Latín e Grego de 1º e 2º de Bacharelato, hoxe no Teatro Clásico en Tui, acompañados dos profes Beni e Isabel.

VISITA AO MUSEO DE PONTEVEDRA E ROTEIRO PARA 4º DA ESO

O noso alumnado de 4° da ESO foi hoxe facer unha visita ao Museo de Pontevedra, organizada polo departamento de Lingua Galega!

Día Internacional da muller e da nena na ciencia!

Rapazada de 1º ESO na exposición de pósters de mulleres científicas que temos no centro, polo Día Internacional da muller e a nena na Ciencia!

O QUE ARDE NAS BARXAS!

Convidamos a todo o alumnado do noso IES e mais ás súas familias a asistir, denro da campaña "21 Días en Galego" e de balde, á proxección da película "O que arde" o xoves 13 de febreiro ás 18:00h da tarde, ata cubrir aforo.

Moitas grazas!

RECIBIMOS Á ESCRITORA ANTÍA YÁÑEZ!

O pasado 10 de xaneiro veu Antía Yáñez ao noso centro e falounos de marraxos, de literatura, de Harry Potter, de latas de conservas e d`O misterio do torque de Burela, que é un libro fantástico que lle gustou moito à rapazada! Mil grazas, Antía!