Extraescolares outros cursos

Velaí os enlaces aos videos sobre o problema dos plásticos que fixo o alumnado de Mar de Valores éticos. Preme sobre cada unha das imaxes e a ligazón conducirache a estes videos para tomar conciencia da amplitude deste problema. A montaxe fíxoa Leire González de 4º con moi bo resultado

Video2

ACTO MULTIDISCIPLINAR IMPULSADO POR DÉBORA E A SÚA TITORÍA DE 4ºA Á QUE SE SUMARON MÚSICA -FON- E PLÁSTICA -LUZ- CO SEU ALUMNADO.

O resultado unha proxección dun fantástico poema dunha refuxiada de Siria declamada polo alumnado de 4º, unha danza con expresión corporal e unha espectacular música en directo, todo sobre o fondo dun decorado magnífico.

Podes ver o video premendo AQUÍ

2º PREMIO nacional en la V Edición de los Premios GSDInnova por el proyecto "TRANSFORMANDO REALIDADES"

Nov 2017, 2º PREMIO nacional en la V Edición de los Premios Nacionales de Innovación educativa de la fundación "GSDInnova "por el proyecto "TRANSFORMANDO REALIDADES" coordinado este curso pasado (2016-2017 )por Luz Beloso e M Jose Soto . Valortouse o fomento da cultura emprendedora e da educación artística a través da creación e xestión dun centro de ARTE onde o alumnado se sitúa no centro dos procesos de aprendizaxe

este mesmo proxecto tamén foi premiado pola PLATAFORMA PROYECTA