OBRADOIRO DE PERCUSIÓN CON INSTRUMENTOS RECICLADOS

O departamento de Música organiza un obradoiro de percusión con instrumentos reciclados para 3º ESO impartido polo profesor Didier Díaz. Aí van algunhas fotiños!

FESTIVAL MÚSICA

Celebramos no IES As Barxas o festival de música. O alumnado de Seso e Fon despregou todo o seu bo facer sobre o escenario cun variado repertorio

Velaí algunhas imaxes

GALA OLLOBOI

Velaí unha imaxe dos premios olloboi cos profes acompañantes e as ligazóns aos videos seleccionados de Plástica e de Música respectivamente

Finalista a mellor documental:

Finalista mellor fotografía:

Membros do departamento

Membros do departamento de música:

José Manuel Durán (XD)

Alfonso Malvido

José Luis Pena

Lip Dub "Quero ser viral"

Lip dub realizado polas alumnas de 3º ESO Enma Sotelo e Paula Estévez.

Un día en Celanova

Os alumnos de música de 3º ESO viaxaron ata Celanova acompañados dos profesores Marta e Seso.

A discográfica Virgin no IES As Barxas

Un grupo de alumnos de 2º ESO recibiu a visita de Philip Newell, cofundador da discográfica Virgin. Antes da visita de Newell, os alumnos indagaron sobre o seu pasado profesional e elaboraron un cuestionario para averiguar algúns puntos destacados da vida de este xenio do son (ver máis)

Unha nana para Niara

Un pequeno agasallo dun grupo de alumnas do Centro para a pequena Niara. Noraboa aos seus pais, os nosos compañeiros Rubén e Iria.

We are golden. lip dub

Un novo Lip dub protagonizado polos alumnos de da Sección Bilingüe de 3º ESO

Recepción Comenius 2013

Un grupo de alumnos de música do Centro,  dirixidos por Marta dan a Benvida ao grupo Comenius