DATAS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024/25
3º ESO: 4 de xullo
4º ESO: 2 e 3 de xullo
1º BACH: 1 e 2 de xullo
De non poder presentar a matrícula nos días indicados, poderase presentar calquer día do 26 de xuño ao 5 de xullo en horario de 9 a 14.

Documentación e impresos     PDF

NOMINACIÓN AOS PREMIOS OLLOBOI!

Enviado por Anónimo o Mér, 23/06/2021 - 12:11

O videoclip da canción de Ainhoa Mosquera que realizou o noso alumnado nos Obradoiros de videoclip e de produción musical está nominado ao mellor videoclip nos Premios OLLOBOI!

VIDEOCLIP DE AINHOA MOSQUERA

Enviado por Anónimo o Xov, 13/05/2021 - 10:49

Aquí está o videoclip da canción "Miss each other before we need", de Ainhoa Mosquera, que traballamos no Obradoiro de produción musical con Iago Lorenzo dentro do Contrato Programa de Mellora de coñecementos para acadar a excelencia, e que se estreou o sábado 8 de maio no programa El Maketón - Maeloc, da emisora 40 Principales Vigo.

Soa o timbre pero o instituto non para, chova ou faga sol! O 21 de abril, obradoiro de canto con Diana Tarín e obradoiro audiovisual con Luz Beloso. Un luxo de profes e alumnado.