CHARLA NOV@S INVESTIGADOR@S

O próximo venres 15 de novembro teremos unha nova palestra dos Nov@s Investigador@s, neste caso para 1º de Bacharelato. Será, coma sempre, á 3ª hora!

TEMOS UMA LÍNGUA UNIVERSAL!

Aí vai unha fotiño da charla co mozambicano Onofre Muianga para 3º da ESO.

2ª CHARLA NOV@S INVESTIGADOR@S

Seguimos co ciclo de Normalización Lingüística sobre Nov@s Investigador@s. Neste caso será para 4º da ESO, o venres á 3ª hora.

TEMOS UMA LÍNGUA UNIVERSAL

No ano 2020 celebraremos o Día das Letras Galegas na honra de Ricardo Carvalho Calero, escritor, profesor e intelectual galeguista e unha das figuras máis salientábeis das nosas letras durante o século XX. Para conmemorar a súa contribución á naturalización da internacionalidade da nosa lingua, realizaremos actividades ao longo do ano que permitan pór en valor o galego como lingua universal.

Así, arrancaremos o próximo martes día 8 conversando con Onofre Muianga, moçambicano. Esta charla, realizada coa colaboración da Concellaría de Normalización Lingüística do Concello de Moaña, irá destinada ao alumnado de 3º da ESO e terá lugar no Salón de Actos.

CICLO DE CHARLAS NOV@S INVESTIGADOR@S

O vindeiro venres día 4 de outubro comeza o noso Ciclo de charlas de Nov@s Investigador@s cunha charla sobre "As matemáticas do noso mundo" para 1º da ESO. Serán charlas impartidas por mozos e mozas investigador@s en diversas áreas científicas que realizan o seu labor en galego. Porque en galego tamén se fai ciencia!

DÍA DA VISIBILIDADE BISEXUAL

O noso grupo de Incómodxs e rebeldes, integrado no equipo de Normalización Lingüística, artellou esta instalación hoxe para facérmonos partícipes do Día da visibilidade bisexual (23 de setembro). Forza e avanti, rapazada!

PARQUEAVENTURA PADRÓN

Deixámosvos unhas imaxes da saída ao Parqueaventura de Padrón que fixeron moz@s de 1º de Bach como peche do ICampamento de Inmersión Lingüística organizado polo EDNL (Denís). Acompañáronos Bea e Alex e incluia xantar no propio parque e o compromiso de falar en galego durante a visita. Un pouco máis abaixo unha imaxe do transcurso do propio Campamento en Palas de Reis onde foron con denís e Marga

MUIÑEIRA

MACRO-MUIÑEIRA BARXAS-PARALAIA NO PAVILLÓN

Culmina as aulas impartidas para 3º ESO por Manolo Cobas realizadas durante as aulas de EdFca (Alex). Grazas tamén ao Dpto de Música pola colaboración. Velaí unhas imaxes do evento do 7/6

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

O 15 de maio o alumnado de 3º ESO abraiounos coa súa destreza en baile galego. O bailarín Manolo Cobas, nun par de obradoiros, conseguiu pór @s nos@ moz@s a bailar.

Ademais, tivemos a sorte de contar con música en directo. Un grupo de alumn@s, coa colaboración do profesor de música, amenizounos cunhas pezas nas que non faltou de nada, mesmo tivemos coro.
Podes acceder aos vídeos premendo AQUÍ e introducindo a clave correspodente

II CONCURSO EDNL VIDEOCLIPS

O MELLOR VIDEOCLIP

Este concurso, xa tradicional no noso centro, consiste en escoller o mellor videoclip en galego.

Este ano, foi o alumnado de 4º da ESO e de 2º de Bacharelato do ENDL o encargado de seleccionar os videoclip para votar, xestionar o equipo audiovisual e supervisar a votación nos recreos.

E, ao igual que o ano pasado, voltou a gañar Ezetaerre
                                               desta vez coa canción “Non é verán de Estrella Damm”

SAÍDA GUIMARAES EDNL

ENCONTRO EN GUIMARÃES

O alumnado de 1º de ESO do ENDL de As Barxas tivo varias sesións de skype co alumnado do mesmo curso do IES de Mos, onde, por suposto, tiñan que empregar como lingua vehicular o galego. E, por fin, o 24 de maio puideron atoparse sen pantallas, cara a cara, para pasar un marabilloso día na localidade portuguesa.

Sumouse ao encontro algúns/algunhas alumn@s do noso ENDL e alumnado de portugués do IES de Mos.
   En Guimarães visitamos o Castelo e o Paço dos Duques, fixemos un roteiro á busca do casco histórico, subimos ao monte da Penha en teleférico e alí realizamos un percorrido no seu Mini-trem

Podes ver máis fotos premendo AQUÍ e metendo a clave correspondente