PARQUEAVENTURA PADRÓN

Deixámosvos unhas imaxes da saída ao Parqueaventura de Padrón que fixeron moz@s de 1º de Bach como peche do ICampamento de Inmersión Lingüística organizado polo EDNL (Denís). Acompañáronos Bea e Alex e incluia xantar no propio parque e o compromiso de falar en galego durante a visita. Un pouco máis abaixo unha imaxe do transcurso do propio Campamento en Palas de Reis onde foron con denís e Marga

MUIÑEIRA

MACRO-MUIÑEIRA BARXAS-PARALAIA NO PAVILLÓN

Culmina as aulas impartidas para 3º ESO por Manolo Cobas realizadas durante as aulas de EdFca (Alex). Grazas tamén ao Dpto de Música pola colaboración. Velaí unhas imaxes do evento do 7/6

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

O 15 de maio o alumnado de 3º ESO abraiounos coa súa destreza en baile galego. O bailarín Manolo Cobas, nun par de obradoiros, conseguiu pór @s nos@ moz@s a bailar.

Ademais, tivemos a sorte de contar con música en directo. Un grupo de alumn@s, coa colaboración do profesor de música, amenizounos cunhas pezas nas que non faltou de nada, mesmo tivemos coro.
Podes acceder aos vídeos premendo AQUÍ e introducindo a clave correspodente

II CONCURSO EDNL VIDEOCLIPS

O MELLOR VIDEOCLIP

Este concurso, xa tradicional no noso centro, consiste en escoller o mellor videoclip en galego.

Este ano, foi o alumnado de 4º da ESO e de 2º de Bacharelato do ENDL o encargado de seleccionar os videoclip para votar, xestionar o equipo audiovisual e supervisar a votación nos recreos.

E, ao igual que o ano pasado, voltou a gañar Ezetaerre
                                               desta vez coa canción “Non é verán de Estrella Damm”

SAÍDA GUIMARAES EDNL

ENCONTRO EN GUIMARÃES

O alumnado de 1º de ESO do ENDL de As Barxas tivo varias sesións de skype co alumnado do mesmo curso do IES de Mos, onde, por suposto, tiñan que empregar como lingua vehicular o galego. E, por fin, o 24 de maio puideron atoparse sen pantallas, cara a cara, para pasar un marabilloso día na localidade portuguesa.

Sumouse ao encontro algúns/algunhas alumn@s do noso ENDL e alumnado de portugués do IES de Mos.
   En Guimarães visitamos o Castelo e o Paço dos Duques, fixemos un roteiro á busca do casco histórico, subimos ao monte da Penha en teleférico e alí realizamos un percorrido no seu Mini-trem

Podes ver máis fotos premendo AQUÍ e metendo a clave correspondente

OPS! Obradoiros Portugués

Velaí unhas imaxes dos obradoiros de iniciación ao portugués do que gozaron os 1º de Bach na Biblio do IES As Barxas o luns 13/5. A actividade foi organizada polo EDNL (Marga), financiada polo Concello e impartida pola AGAL.

Chegan vitaminas para o galego desde a nosa língua irmá!

21 días EN GALEGO! e VIDEOS NORMALIZACIÓN

MOAÑA: 21 DÍAS EN GALEGO

O día 1 de febreiro comezamos a nosa singradura en Moaña. En As Barxas arrincamos con 148 alumn@s e moita alegría.
     E para o inicio de campaña, tivemos a alcaldesa, Leticia Santos, e ao concelleiro de ensino, Aldán Santamarina

PREMENDO NESTA LIGAZÓN ACCEDEREDES AO VIDEO REALIZADO POLO ALUMNADO DO EDNL AS BARXAS PARA CARANVEXO TV CON ENTREVISTA A INTEGRANTES DO GRUPO DE TEATRO E REFLEXÍÓNS SOBRE A CAMPAÑA 21 DÍAS EN GALEGO

E SE PREMES NA SEGUINTE LIGAZÓN IRÁS VER CRES EN FANTASMAS? A CURTA REALIZADA POLO EDNL AS BARXAS E PENDURADA NO SEU BLOG: LINGUAQUETRABA

TOPONIMIA

UN CURSO MÁIS VISITOUNOS SOLEDAD RÍOS PARA FALARNOS DA ORIXE DOS NOMES DOS LUGARES DO CONCELLO DE MOAÑA. AGRADECÉMOSLLE QUE DE MANEIRA TAN XENEROSA NOS DESVELARA O QUE AGOCHA A TOPONIMIA. A ACTIVIDADE FOI ORGANIZADA POLO EDNL E A PROFE MARGA E PARTICIPOU EN TRES SESIÓNS TODO O ALUMNADO DE 4º ESO

CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

AS BARXAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A rapazada e traballadores-as d´As Barxas manifestando o seu rexeitamento á violencia de xenero vestidos de negro e simulando as labazadas con maquillaxe

VELAÍ O TRAXE QUE LLE FIXERON AO INSTI OS MOZ@S DA COMISIÓN POLA IGUALDADE DE XÉNERO E LGTBI E ALUMNADO DE PLÁSTICA

MAGOSTO FOLIADA E XOGOS POPULARES

Que luxo ter un grupo de música tradicional como o que nos amenizou durante a celebración do magosto. Dani, Nico, Raul, André e Susana. Moi agradecidos. E tamén a todos os que lle botaron uns bailes.

Ademais os rapaces de Normalización foron monitores dos xogos populares. Grazas á súa organización e traballo puidemos gozar destes brinquedos artesanais durante o magosto. Grazas a Marga por coordinar este evento.

Agradecerlle tamén aos mozos-as de 1º Bach A pola colaboración para preparar e asar as castañas. E por suposto a Henrique sen o cal non poderiamos comer estes froitos de outono.

CHARLA: "FOTOS ANTIGAS"

2 de outubro. Recibimos aos membros da Asociación Nós que viñeron amosar as fotos antigas do seu catálogo de Moaña e explicaron como mudaron os lugares da contorna e a vida e costumes da xente. Asistiu todo 3º ESO. Actividade promovida polo EDNL en colaboración co programa Moaña Aprende do concello