2º Bacharelato

MATRÍCULA SELECTIVIDADE 2016

CONVOCATORIA ORDINARIA

Unha impresora 3D. Proxecto do Departamento de Tecnoloxía do IES de Ames

Los Estudiantes de secundaria del IES de Ames se inician en el uso de técnicas de prototipado rápido mediante impresión 3D con la colaboración del grupo CIMA del Departamento de Ingeniería Mecánica de la Universidad de Vigo.

Despedida do alumnado de 2º de bacharelato (Promoción 2006-2012)

Xa están subidas a youtube as videofotografías do alumnado da promoción 2006-2012 que rematou os estudos no centro este ano.

Aquí tedes os enlaces:

Calendario de fin de curso para 2º Bacharelato

Calendario de actividades docentes  para a fin de curso 2011-2012. 2º de Bacharelato.

Ver/Descargar <PDF>

FILONEXOS: OS ENIGMAS DA FILOSOFÍA

O departamento de Filosofía, para colaborar co PLAN LECTOR, propónche un xogo. Deberás resolver os enigmas que se irán propoñendo ao longo do curso no BLOG: http://filonexos.blogspot.com/

Para facelo poder pedir axuda, ler libros, consultar na web e, despois, escribir a túa resposta no blogue e a forma en que lograches obter a información. Boa sorte

LOS JARDINES DE "MABEL"

A nosa compañeira Mabel está a realizar un blog didáctico cos alumnos de 2º de Bacharelato que escolleron como optativa Literatura Universal.Un exemplo máis do bo uso que algúns profesores fan das novas tecnoloxías.Bótalle un ollo e anímate!

Los jardines de Babel

A VISIÓN DUN POETA. O CERN a través dos ollos de Peter Ginter

A Visión dun poeta é o título da exposición itinerante  que o Proxecto CPAN (Centro Nacional de Física de Partículas, Astropartículas e Nuclear), Consolider-Ingenio 2010, trae a España. Son unha serie de fotografías  realizadas por Peter Ginter sobre as tarefas de construcción do Gran Colisionador de Hadróns (LHC) e os seu sus detectores situados no CERN (Suiza).

Fotos do acto de despedida ao alumnado de 2º bacharelato curso 2008/09

Veleiquí como quedástedes de guapas e guapos o pasado día 22 de maio.