Verificación contra a desinformación.

Para terminar o primeiro trimestre, o alumnado de 1º de Bacharelato, asistiu no auditorio do Concello de Vilanova a unha actividade sobre como combater a desinformación á que estamos expostos na actualidade pola cantidade de noticias, mensaxes, bulos e memes que recibimos a través das redes sociais. Os alumnos puideron coñecer de primeira man recursos para diferenciar as "desordes informativas" e medios para loitar contra iso como a verificación e os organismos fact-checking, os métodos que utilizan para facelo e o uso da tecnoloxía e outras ferramentas para loitar contra a desinformación.

Tras a charla do profesor da Facultade de Ciencias da Comunicación da USC, Jorge Vázquez Ferreiro, os alumnos fixeron unha actividade práctica onde puideron analizar a linguaxe que usan os medios para crear opinión e detectar algúns  bulos na rede.