ABERTO PROCESO DE ADMISION DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PUBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2023-2024
PRAZO: 16 de xaneiro ao 6 de febreiro do 2023, ambos incluídos.
MODOS: Pódese facer a través dos seguintes modos:
- A través da aplicación “admisionalumnado”
- No centro de primeira opción, cunha única solicitude, na que se poden pór ata 6 centros por orde de preferencia.
DOCUMENTACIÓN:
- Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
- Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.
- Certificado oficial do expediente académico, no seu caso.
- Sentencia xudicial de separacion ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, no seu caso.
SE O NÚMERO DE SOLICITUDES É SUPERIOR AO DE PRAZAS, PRESENTARASE DOCUMENTACIÓN NO CENTRO ENTRE O 24 DE MARZO E 6 DE ABRIL.
1º da ESO novo Importante |
Admisión 1º de ESO (non activo aínda) |
Baremación (non activo aínda) |
|
|
|
Resolución sorteo de letras baremación (non activo aínda)
|
Admisión e baremación 1º de Bacharelato (non activo aínda) |
Vacantes ofertadas polo centro (non activo aínda)
|
CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 22/23- PRAZOS
- 11 de xaneiro ao 8 de febreiro: reserva de praza no centro de orixe.
- 25 de febreiro: data máxima publicación taboleiro asignación/solicitude admisión reserva praza centros adscritos.
- 28 de febreiro data límite para a publicación de vacantes.
- 1-21 de marzo: presentación da solicitude de admisión.
- Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.
- Antes do 25 de abril: publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas.
- Antes do 15 de maio: publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas:
- Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: pendente de confirmar.
IMPORTANTE
Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
LEXISLACIÓN APLICABLE
ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).
ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación