Charla sobre neurociencia con Juan Rivadulla

O día 24 de xaneiro o alumnado de 1º de bacharelato asistiu a unha charla sobre os últimos descubrimentos no ámbito da neurociencia. O conferenciante foi Juan Casto Rivadulla Fernández, profesor e investigador na Universidade da Coruña e que conta con varios premios pola súa labor como divulgador científico. Os alumnos sorprendéronse coas aplicacións prácticas que permite a disciplina: dende o “cultivo” de cerebros para a investigación ata dispositivos que permiten mover cousas coa mente, pasando por tratamentos que permiten borrar ou engadir lembranzas, detección de mentireiros, aplicacións médicas (cegueira, Parkinson)... etc. Todo un universo aínda por descubrir e no cal a reflexión filosófica e ética ten e terá un importante papel.