YOUNG BUSINESS TALENTS 2014

Parabéns ás alumnas Carolina Baúlo, Alicia Gonçalves, María Pérez (equipo MACA) de 2º de bacharelato e aos alumnos Laura Castrelo, Iván Nogueira e Alba Santos (equipo CRIM) de 1º bacharelato, participantes na final nacional do concurso Young Business Talents, e gañadores da súa simulación, polo que obtiveron un premio de 400 euros cada equipo.

YBT é un simulador empresarial online, no que cada equipo ten que xestionar a súa empresa, tomando decisións sobre produción, prezos, recursos humanos, salarios, marketing, publicidade, etc. Trátase dun concurso que se iniciou no mes de novembro, con mais de 7500 alumnos e 458 centros participantes, no que se toman decisións semanalmente e vanse superando etapas, ata chegar á final nacional que tivo lugar no Palacio Duques de Pastrana en Madrid o pasado 24 de abril.

Nesta final compiten os 100 mellores equipos de España (16 deles galegos), dous deles, xunto coa sua profesora Esther Vázquez, representaron ao IES A Basella nesta final, obtendo un gran resultado.

Foi unha gran experiencia, na que botamos de menos ao resto dos equipos da Basella que participaron con tanto entusiasmo no concurso desde o primeiro día, experiencia que nos motiva e ilusiona para que o vindeiro ano o IES A Basella esté representado de novo na final nacional do YBT.

Preme na seguinte imaxe para ver as fotos da competición:

Queres saber máis sobre o evento? Aquí tés algunhas ligazóns:

• 350 alumnos se disputan hoy la final de la IV edición nacional de Young Business Talents (Noticia y vídeo Europapress). (Vïdeo 2 Europapress)