COMUNICACIÓN LINGüÍSTICA

MES DAS FAMILIAS LECTORAS

Durante todo o mes de maio poidemos disfrutar de diferentes iniciativas das familias en relación a lectura. Esperamos que para o vindeiro ano veñades mais pola escola. Encantounos!

LECTURAS POR BOCADOS

A semana pasada celebramos o día do libro coas lecturas das nenas e nenos de segundo ao resto de compañeiras e compañeiros. Fíxose ao longo da semana e a cada lector agasallouselles uns dóces e ricos bocados... para agradecerlles o seu esforzo e traballo na lectura.

O CICLO DA AUGA

Na xornada de hoxe, o alumnado de primaria fixo unha exposición sobre o que tiñan estudiado sobre o ciclo da auga.

Explicáronnos a importancia da auga para a vida das persoas, dos animais e das plantas, a súa escaseza na natureza, os estados nos que podemos atopar a auga e, ademais, de saber como se chamaban cada un dos procesos de transformación nos diferentes estados.

Aquí vos deixamos un pequeno resumo en imaxes do que foi ese momento.