FROITA

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

Traballamos os alimentos, a súa clasificación, a dieta saudable, a elaboración de productos a través de materias primas... e o principal, autonomía, respecto e traballo en equipo. Aquí tedes un pequeno exemplo do que estivemos a facer!

Imaxe de MaríaLopez

Froita Fresca!

Este ano, e por primeira vez, o CRA participou no programa escolar de Froitas frescas. Esta axuda recibida a través do FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria) ten por obxecto a distribución de Foitas Frescas ao alumnado.

Nós como bos comensais encargámonos de desfrutar destas delicias da natureza pero antes tocou: lavar a froita, cortala e repartila...

OUTONO

Ao longo destas semanas estivemos traballando o outono. Gracias á colaboración das familias achegáronnos numerosos elementos do outono como as follas, froitos do outono,... As actividades remataron coa degustación das froitas que trouxeron as familias nun servizo buffet. Foi unha actividade final que ás nenas e nenos lles encantou. A froita estaba moi saborosa.

Moitas gracias ás familias pola vosa colaboración.

DEGUSTACIÓN DAS FROITAS DE OUTONO