Skip to Content

COMENTARIOS

CALENDARIO

« Xuño 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

PRÓXIMAMENTE

  • No upcoming events available

Responder ó comentario

Imaxe de Sandra

CÁPSULA DO TEMPO

Unha actividade que realizamos a comezos de curso foi "A Cápsula do tempo"

Citando a Charles Chaplin :" O tempo é o millor autor, sempre encontra un final perfecto", nós queremos ser os / as protagonistas do noso tempo e deixar pegada nas actividades que levamos a cabo na escola.

Dita actividade xurdía como resposta , a como traballar o paso do tempo nas nosas vidas durante o tempo que estamos na escola, sendo esta unha boa idea xa levada a cabo por diferentes personaxes ao longo da historia, e cuios inicios desplázannos a antiga Mesopotamia.

O proceso que levamos a cabo foi:

-Falar e describir o que é e pode ser unha Cápsula do Tempo.

-O que queríamos gardar na nosa cápsula: un desexo nun debuxo para ver se a final do curso se cumpliu; o noso número favorito nunha pedra; o que medimos agora para comparalo cando cambiemos de curso; unha foto actual, un xornal ca data do día que escondemos a cápsula; un dente; un xoguete preferido; un cd con cancións que nos gustan...

-Traballamos coa caixa que decoramos a modo de Cápsula, a tavés do conto " Non é unha caixa" de Kalandraka;

-E fixemos medicións das estaturas traballando co libro "Zapato e metro " de Reggio Emilia,

 

O problema xurdía á hora de enterrala ou agochala, tivemos varias variables e hipóteses, pero de seguro que está "a bo recaudo".

 

 

 

 

Responder

  • Os saltos de liña e párrafo créanse automaticamente.
  • As direccións das páxinas web e as direccións de correo se convirten en enlaces automaticamente.
  • Images can be added to this post.
  • Use to create page breaks.
  • You may use [swf file="song.mp3"] to display Flash files inline

Máis información acerca das opcións de formato

CAPTCHA
Verificación antispam
8 + 9 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.


by Dr. Radut