Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Luns Novembro 18, 2019
Start: 18/11/2019 14:22

O vindeiro mércores 20 de novembro todo o alumnado do CPI de San Vicente conmemorará o Día dos Dereitos do Neno e a Nena participando na Carreira Escolar Solidaria Kilómetros de Solidariedade, organizada pola ONG Save the Children.

Dende o cole queremos animar ás familias e veciños a sumarse a esta fermosa iniciativa como patrocinadores dos nosos pequenos corredores e corredoras. Por cada volta ao noso circuito, recaudarán 1 € para os nenos e nenas Rohingya que viven en terribles circunstancias de pobreza e fame na antiga Birmania.

Martes Decembro 03, 2019
Start: 03/12/2019 22:05

Estreamos o noso espazo na Web do cole para anunciarvos tamén a estrea da nosa Escola de Nais e Pais cunha interesantísima charla e coloquio sobre Alimentación Saudable coa doutora Ana Martínez Lorente.

Grazas á colaboración do Centro Autonómico de Formación e Innovación, podemos organizar esta andaina de aprendizaxe. Desexamos que esta sexa a primeira de moitas actividades destinadas a proporcionar ás familias información e consello sobre os temas que máis nos preocupan.

Tamén grazas á colaboración do Concello da Baña, podemos contar cunha monitora na Biblioteca Escolar durante charla, para que as nais e pais que non teñades con quen deixar aos vosos pequenos, poidades asistir e participar na actividade.

Esperámosvos o XOVES 12 de DECEMBRO, ás 17:00 h no Salón de Actos do noso cole. Podedes traer amizades ou veciños/as interesada. Canta máis xente poida aproveitar esta oportunidade, mellor!

CARTEL CHARLA ALIMENTACION