« Luns Xuño 24, 2019 »
Lun
Start: 24/06/2019 17:51

O xoves 20 de xuño tivo lugar o acto de graduación do alumnado de 4º de ESO. Un ano máis despedimos con tanta ilusión coma emoción ao noso alumnado que emprenderá no vindeiro mes de setembro unha nova etapa de estudios de FP e Bacharelato.

Un acto emotivo e divertido no cal, en compañía do seu titor, Nacho González, fixeron un repaso polo seu paso por este centro en compañía dos seus profesores e familiares.

Start: 24/06/2019 18:03

O venres 21 de xuño celebramos a nosa despedida do curso con diversas actividades de lecer para Educación Infantil, Primaria e ESO, grazas á colaboración da ANPA e en compañía da sempre agradable visita dun número importante de antigos alumnos.

Os nenos de Infantil e Primaria desfrutaron da actuación de Luis Vallecillo co seu espectáculo Cantamos? e posteriormente da xa tradicional Festa da Espuma.

Por outra banda, o alumnado de ESO, grazas á colaboración da ANPA, desfrutou dun recital de música do cantautor Leo Burke.

E como fin de festa, quixemos facer unha pequena homenaxe aos tres profesores que deixan o noso centro este ano: Paula, Chus e Juan, aos cales desexamos moita sorte no seu novo destino. Botarémosvos moito en falta!!