FIN DE CURSO 2018-2019

24/06/2019 18:03

O venres 21 de xuño celebramos a nosa despedida do curso con diversas actividades de lecer para Educación Infantil, Primaria e ESO, grazas á colaboración da ANPA e en compañía da sempre agradable visita dun número importante de antigos alumnos.

Os nenos de Infantil e Primaria desfrutaron da actuación de Luis Vallecillo co seu espectáculo Cantamos? e posteriormente da xa tradicional Festa da Espuma.

Por outra banda, o alumnado de ESO, grazas á colaboración da ANPA, desfrutou dun recital de música do cantautor Leo Burke.

E como fin de festa, quixemos facer unha pequena homenaxe aos tres profesores que deixan o noso centro este ano: Paula, Chus e Juan, aos cales desexamos moita sorte no seu novo destino. Botarémosvos moito en falta!!