Normativa e medidas contra a covid-19

Instrucións conxuntas ao respecto das recomendacións xerais para a xestión da Covid-19 no ámbito educativo no curso 2022-2023

Achéganse as Instrucións conxuntas do 5 de setembro de 2022 da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidade e da Consellería de Sanidade ao respecto das recomendacións xerais para a xestión da Covid-19 no ámbito educativo no curso 2022-2023.

Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19

Actualizado á versión 4 (set 2021). En proceso de edición e mellora.

Achégase versión 1 o Plan de adaptación ao contexto COVID 19 xunto cos planos de circulación e recreos.

O Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2021-2022 (Versión 1/10/2021) pódese consultar premendo aquí

Resumo do protocolo COVID do centro

Para tratar de aclarar as dúbidas que lóxicamente xenera este inicio de curso tan singular, elaboramos un resumo do protocolo do centro que compartimos agardando que resulte de utilidade para toda a comunidade educativa.

Agradecemos a vosa colaboración e comprensión nestes días complicados e agardamos que o curso que imos comezar se desenvolva con toda a normalidade que o contexto sanitario permita.

Modelo Declaración Responsable para descarga

Anexo ao plan de continxencia ante peches de aulas ou do centro no contexto da COVID

Publicamos o anexo ao plan de continxencia que inclúe os horarios do centro para o curso 2020-2021 para o desenvolvemento de ensino a distancia en períodos de peche de aulas, ou do propio centro, como consecuencia da pandemia da COVID-19 de ser o caso.

ORDE DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 non terá que presentar solicitude,

PROCEDEMENTO PARA A SAÍDA DO CENTRO

Extracto sobre saídas do Plan de Adaptación ao contexto COVID 19