Alumnado de 4º ESO viaxou a Grecia no marco do proxecto Erasmus+ "Undertaking, Recycling and Creating"

Recentemente 12 estudantes de 4º ESO viaxaron a Grecia, xunto coas profesoras Asunción del Valle, Pilar Tabarés e Raquel Veira, no marco do proxecto Erasmus+ "Undertaking, Recycling and Creating" coordinado pola Asociación de empresarios do polígono de Sabón.

Na escola de secundaria de Volos, 2o Geniko Lykeio Neas Ionias Magnisias, alumnado e profesorado participaron en actividades diversas relacionadas co desenvolvemento do proxecto xunto cos socios de Grecia e Portugal.

Ademáis das actividades desenvolvidas na escola de secundaria  tamén houbo tempo para visitas turísticas de interés cultural incluíndo Meteora e Atenas. Podedes ver máis imaxes da viaxe nos perfís de Instagram de Cross Engilshg Cerceda, Galería O Cruce e Ciencia O Cruce.

Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de Xacobo de Toro (@cienciaocruce)

Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de English Cerceda (@crossenglishcerceda)