CLUB DE LECTURA 2017-18

Este ano o CLUB DE LECTURA realízase cos alumnos divididos en varios equipos cada equipo ten o seu logo e nome, provisionalmente cada grupo ten un nome ainda que os alumnos poden cambialo cando presenten o seu logo.

Empezamos lendo o libro de Cela "Del Miño al Bidasoa" con esta lectura pretendíamos que os alumnos viran un libro de viaxes  e que aprendan a expresarse e a trasmitir os seus coñecementos, pensamos que este libro de Cela era moi axeitado. A Posta en común do libro realizouse o 3 de novembro FOTOS  Nesta sesión os alumnos fixeron un percorido xeográfico, científico, social e cultural polo Norte de España ao mesmo tempo que analizaban o estilo de Cela nesa obra. Como actividades complementarias os alumnos realizan un Monográfico  e aprende a realizar unha App con GeoAumentaty que lles permite preparar  unha visita didáctica, ou mesmo planificar unha viaxe que van a realizar coa súa familia. A ferramenta é ideal para programar viaxes de 1-4 días.

O libro "Xoel aprendeu a voar" de Marica do Campo, tivemos que dividir o grupo en 2 equipos porque eran demasiados. A primeira posta en común realizouse o 5 de decembro e a 2ª o 21 de decembro.  A estes dous grupos chamamoslle "Merlo Branco". Este libro da moito xogo para traballar cos alumnos por un lado a trama do libro e os personaxes e por outro os enigmas que Merlo Branco  lle propón a Xoel. A os alumnos gustoulles o libro e pareceulles interesante. Como actividades complementarias os alumnos teñen que realizar unha App do libro para  a biblioteca así antes de lelo calquera alumno pode votarlle unha ollada. Outra actividade é que os alumnos en grupo de 2 teñen que propoñer un enigma para que realicen os seus compañeiros. Os mellores serán elexidos para  resolver na Gymkana que imos realizar na biblioteca do centro os alumnos de 1º e 2º de ESO

"Escarlatina" de Ledicia Costa,  Foi o outro libro lido, aos alumnos resultoulles moi divertido, mestura o mundo real co fantástico, os alumnos describían algunhas esceas como se se tratase dunha película.  O grupo que leu este libro chámase provisionalmente "Escarlatina" ata que presenten o seu logo que poderán cambiar o nome. Este grupo realizará como actividades complementarias a App do libro e un libro de receitas "As miñas recitas favoritas" na que cada alumno do grupo escribirá a receita caseira que mais lle gusta (da aboa ou da súa familia)

Traballos e fotos publicaránse próximamente

page | by Dr. Radut