Regulamentos, plans e programacións didácticas

-PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

E ADDENDAS DE AVALIACIÓN DE ACORDO COA ORDE DO 25/01/2022

ARTES PLÁSTICAS

AVALIACIÓN

CIENCIAS NATURAIS

AVALIACIÓN

CULTURA CLÁSICA

AVALIACIÓN

ECONOMÍA

AVALIACIÓN

EDUCACIÓN FÍSICA

AVALIACIÓN

FÍSICA E QUÍMICA

AVALIACIÓN

FRANCÉS

AVALIACIÓN

INGLÉS

AVALIACIÓN

LATÍN

AVALIACIÓN

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA

AVALIACIÓN

LINGUA GALEGA E LITERATURA

AVALIACIÓN

MATEMÁTICAS

AVALIACIÓN

MÚSICA

AVALIACIÓN

PROGRAMACIÓNTECNOLOXÍA e TIC

AVALIACIÓN

RELIXIÓN

AVALIACIÓN

VALORES ÉTICOS

AVALIACIÓN

XEOGRAFÍA E HISTORIA

AVALIACIÓN

CONCRECIÓN CURRICULAR

CONCRECIÓN CURRICULAR DO CENTRO EN MATERIA DE PROMOCIÓN, TITULACIÓN E MATRICULA DE HONRA DE ACORDO COA ORDE DO 25/01/2022

- PRIMARIA

- SECUNDARIA

DOCUMENTOS DO CENTRO

NORMAS COVID

Protocolo xeral

Guía resumo

Plan de adaptación do centro á COVID

Pllan de continxencia

Protocolo de vixilancia e control epidemiolóxico

DOCUMENTOS E PLANS

Normas de Organización e Funcionamento

Plan anual de lectura

Plan Autoprotección

Plan de Comunicación

Plan de Convivencia

Plan de Igualdade

Plan TIC

Plan Xeral de Atención á Diversidade

Programación Xeral Anual (PXA)

Protocolo Comedor

Proxecto Educativo de Centro (PEC)

Proxecto Educativo Educación Infantil 2º Ciclo

Proxecto Lector

Proxecto Lingüístico de Centro

NORMATIVAS E PROTOCOLOS

Ley Orgánica 3-2020 (LOMLOE)

Decreto 229-2011 de atención á diversidade

Orde 25 de xaneiro de 2022 de avaliación

Orde 8 de setembro de 2021 de atención á diversidade

Procedemento de reclamación das cualificacións

Protocolo de atencion temperá

Protocolo de prevención, detección e tratamento do acoso escolar

Protocolo de urxencias sanitarias e enfermidade cronica

Protocolo dislexia

Protocolo do risco suicida

Protocolo identidade de xenero

Protocolo para a prevención e o control do absentismo escolar

Protocolo para o alumnado con altas capacidades

Protocolo síndrome de Down

Protocolo TDAH


Feito con Drupal (ver. 6.28)

 


Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013