try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO EDUCACIÓN PRIMARIA

DATAS DE RECOLLIDA DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Luns 22 e martes 23 de xullo de 12:00h a 14:00h no edificio de Educación Primaria.

No caso de non poder vir a recollelos nesas datas farase outra entrega o luns 2 de setembro na mesma franxa horaria.

LISTAXE DEFINITIVA DE ENTREGA DE LIBROS. FONDO SOLIDARIO. CURSO 2019/20

Publicada a listaxe definitiva de entrega de libros do fondo solidario para o curso 2019/20.

Preman no documento adxunto para consultala.

VALES DE LIBROS DE TEXTO(1º E 2º DE PRIMARIA) E MATERIAL ESCOLAR

Xa poden pasar por secretaria a recoller os vales de libros de texto (1º e 2º de Primaria) e o de material para aquelas familias ás que lle corresponda. (toda primaria)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS. FONDO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2019/20

Publicada a listaxe provisional de admitidos no fondo solidario de libros de texto.

Perído de reclamación: ata o 10 de xullo.

Publicación da listaxe definitiva: 11 de xullo.

Preman no documento adxunto para acceder á listaxe

GRADUACIÓN DO ALUMNADO DE 4ºESO

25/06/2019
Europe/Madrid

O martes 25 de xuño despedimos ao noso alumnado de 4º de ESO celebrando o seu acto de graduación. Esperamos que a nova etapa que comezan a partir de agora estea chea de bos momentos e de moitos éxitos académicos e persoais.

Parabéns a tod@s e ata sempre!!

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO. EDUCACIÓN INFANTIL, PRIMARIA E SECUNDARIA

Xa tedes dispoñibles as lsitaxes de libros de textos para educación primaria, secundara e infantil, organizadas por cursos.

Premede nos documentos adxuntos para consultalas

COMEDORES ESCOLARES. CURSO 2019-20

Segundo a Instrución 2/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, sobre funcionamento de comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2019/20, aqueles alumnos que vaian facer uso do comedor escolar deben presentar na secretaría do centro o Anexo II MODELO DE AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS.

Prazo:  ata o 11 de setembro

O cálculo farase cos datos do exercicio fiscal do 2018.

Premede no documento adxunto para acceder ao Anexo

CONCURSO DE DEBUXO E RELATO ASPAMITE

Resultado de imagen de aspamite

As alumnas do noso centro resultaron premiadas no concurso organizado por ASPAMITE:

2º premio da categoría de infantil:  ANDREA MUNÍN MÉNDEZ (DEBUXO)

1º premio de primaria para NOA MÉNDEZ PICALLO. (RELATO)

Entrega de premios: 15 de xuño ás 18:00 no Hotel Congreso

Parabéns rapazas!!!

AXUDAS PARA ACTIVIDADES EN LINGUAS EXTRANXEIRAS 2019. LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Publicadas as listaxes definitivas de admitidos para a realización de actividades en linguas estranxeiras no ano 2019.