try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

VIAXE A MANZANEDA

Resultado de imagen de manzaneda

O almunado de 6º curso de Educación Primaria e de 1º da ESO van a realizar unha saída a Manzaneda do 27 ao 29 de marzo de 2017.

Irán acompañados por profesorado do noso centro, e realizarán diferentes actividades deportivas e de convivencia.

Esta actividade está coordinada polo departamento de educación física.

Pasádeo ben razaces!!!

5ª CONVOCATORIA BOLSAS EUROLINGUA 2017

Eurolingua Venairlanda acaba de realizar a súa 5ª convocatora de bolsas para a realización de cursos de inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o mes de agosto de 2017 nun programa de inmersión todo incluído.

Tedes de prazo ata o 12 de abril para presentar as vosas solicitudes.

Animádevos!!!

PRÓXIMAS CHARLAS E TALLERES

Resultado de imagen de conferencia gif

Nos vindeiros días desenvolveranse no noso centro as seguintes charlas e talleres:

• PREVENCIÓN DE DROGODEPENDENCIA: destinada ao alumado de 2º da ESO, impartida por Yolanda Neira, Psicóloga do Concello de Boqueixón.

• INFORMACIÓN DE ACTIVIDADES PARA A XUVENTUDE: destinada ao alumnado de 3º e 4º da ESO, impartida pola Oficina Municipal de información xuvenil (OMIX)

Todas estas actividades están inclídas no Plan de acción titorial que coordina o Departamento de Oriendación do noso centro.

Esperamos que sexan de utilidade para os nosos alumnos e alumnas.

RESERVA DE PRAZA PARA O CPI ANTONIO ORZA COUTO. CURSO 2017/2018

Resultado de imagen de admision escolar

Comunicamos que todo o alumnado matriculado no CRA Boqueixon-Vedra no presente curso académico e que solicitou reserva de praza para o CPIP Antonio Orza Couto para curso 2017/2018, foi admitido.

Premede no documento adxunto para acceder ao listado nominal de admitidos.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRAXEIRAS 2017

Imagen relacionada

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria vén de publicar no DOG do 27 de Febreiro de 2017 a orde pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017.

Entrade na seguinte ligazón para ter acceso á información do procedemento

FOTOS DAS NOSAS ROSALÍAS E DOS NOSOS MURGUÍAS

Xa están subidas as fotos do entroido ao blogue de Dinamización da Lingua Galega.

Aquí tedes un enlace a él.

Desexamos que vos gusten

ROSALÍATE!!!

ADMSIÓN ALUMNADO CURSO 2017/18

Premede nos documentos adxuntos para ter acceso á información relativa ao proceso de admisión do novo alumnado para o curso 2017/18

PROGRAMA DE CONSUMO DE FROITAS E HORTALIZAS

O noso centro está a participar no "Programa de consumo de froitas e hortalizas nas escolas".  Isto supón que cada alumno e alumna recibirá unha peza de froita fresca á hora do recreo da mañá nos períodos que abranguen do 6 ao 10 de febreiro; do 6 ao 10 de marzo e do 3 ao 7 de abril.

Premede nos documentos que iremos adxuntando para saber qué froita comerán cada día.

"Ensinar a comer, ensinar a crecer"

CHARLAS E TALLERES DOS PRÓXIMOS MESES

Resultado de imagen de charla

Ao longo dos meses de xaneiro e febreiro os alumnado de 4º da ESO vai participar nun taller de prevención da violencia de xénero.

Os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación primaria e de 1º, 2º e 3º da ESO, recibirán charlas sobre a prevención do acoso escolar.