try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

EXAMES NA ESO: 2º TRIMESTRE

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

segundo trimestre:

Save

PRÓXIMAS SAÍDAS E EXCURSIÓNS

- 23 de xaneiro de 2018: 1º, 2º e 4º de ESO (alumnado de Música)

Exposición sobre o Mestre Mateo e Concerto de música.

- 24 de xaneiro de 2018: 5º e 6º de Ed. Primaria

Concerto de música.

- 7 de febreiro de 2018: 3º e 4º de Ed. Primaria

Concerto de música.

- 27 de febreiro de 2018: 2º, 3º e 4º de ESO (alumnado de Francés)

Teatro en francés: "La Belle et la Bête"

CLUB DE LECTURA

A biblioteca do noso centro inicia un club de lectura coa participación de alumnado de 1º e 2º da ESO.

O encontro dos membros do club desenvolverase na sala de lectura todos os xoves.

Para maior información, acudide ao blog da nosa biblioteca.

PRÓXIMAS CHARLAS E TALLERES

Durante os meses de xaneiro e febreiro van ter lugar no noso centro as seguintes charlas enmarcadas dentro do Plan de acción titorial coa colaboración do Concello de Boqueixón:

EDUCACIÓN SECUNDARIA

1. Taller de prevención de sustancias (drogas) 2º ESO.
  2. Taller de prevención de violencia de xénero 4º ESO

EDUCACIÓN PRIMARIA

3. Taller de habilidades sociais 6º ED. PRIMARIA

PRIMEIROS AUXILIOS NA ESO.

O alumnado de Educación secundaria asisitiu a un taller de primeiros auxilios impartido en colaboración co Concello de Boqueixón, no que practicaron a RCP, a manobra de Heimlich e a utilización do DESA (desfibrilador semiautimático).

NON Á VIOLENCIA DE XÉNERO

Co motivo do aniversario da morte da exalumna deste centro Ana María Enjamio Carrillo, O CPI Antonio Orza Couto, súmase á concentración convocada polo Concello de Boqueixón para o día 15 de decembro diante da Casa Consistorial.

Non máis mortes por razóns de xénero!

YOUTUBEIR@S

Os premios Youtubeir@s teñen como finalidade a incentivación da creación e difusión de vídeos de opinión e videotitoriais en lingua galega, así como a súa promoción e visibilización a través da rede.

Podedes consultar as bases aquí.

Animádevos a participar!

PRÓXIMAS CHARLAS E OBRADOIROS

OBRADOIRO: ADESTRAMENTO EN  HABILIDADES SOCIALES

DATAS: 26 e 30 de outubro.

6 e 13 de novembro

DESTINATARIOS: almunado de 1º da ESO

IMPARTE: Yolanda Neira, psicóloga do Concello de Boqueixón

Impartido polo Servizo de Prevención dos concellos de Boqueixón, Teo e Touro, coa colaboración da Consellería de Sanidade.

INMERSIÓN LINGÜÍSTICA OUTONO 2017.

O noso centro vén de ser seleccionado para participar nas actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa organizadas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Unviersitaria,  English week.

O alumnado de 6º de Educación Primaria do 22 ao 28 de outubro dsifrutará dunha semana de convivencia con monitores nativos en lingua inglesa.

Esperamos que o aproveitedes ao máximo rapaces!!!!

PRÓXIMAS CHARLAS QUE TERÁN LUGAR NO NOSO CENTRO

Ao longo do mes de outubro,  os alumnos de 2º 3º e 4º da ESO, a través do proxecto DESCÚBRETE enmarcado no programa de información e dinamización xuvenil "VAL DO ULLA 17", traballarán diferentes habilidades sociais(autoestima, autocoñecemento....)