try another color:

TALLER SOBRE PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO PARA 4ºESO

31/10/2018
Europe/Madrid

O alumnado de 4º de ESO vai participar nun taller sobre a prevención da violencia de xénero na adolescencia. Esta actividade enmárcase no Plan de Acción Titorial do centro e levarase a cabo nas cinco sesións de Titoría que se indican a continuación.

Datas de celebración: 31 de outubro e 7, 14, 21 e 28 de novembro.

Impartido por: Yolanda Neira (psicóloga do Concello de Boqueixón)

CAMAPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA USADA

ñlakslkjdñlkajdfkajsdf

Como en anos anteriores, o noso centro en colaboración coa ONG SOS ÁFRICA, participa na recollida de roupa usada e calzado.

O último día para a entrega da roupa é o 16 de outubro.

HORARIO OUTOBRO-MAIO CURSO 2018/19

Xa entramos no mes de outubro. Recordade que o horario lectivo muda con respecto ao de setembro e xuño. Premede no documento adxunto para consultalo.

LISTAXE DEFINITIVA DE ENTREGA DE LIBROS. EDUCACIÓN SECUNDARIA. CURSO 2018/19

Xa está dipoñible a listaxe definitiva de entrega de libros para Educación Secundaria.

Premede no documento adxunto para poder consultala.

EXAMES NA ESO: 1º TRIMESTRE (2018/2019)

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

primeiro trimestre:

Save

APERTURA CURSO 2018-2019. DÍA 17 DE SETEMBRO

17/09/2018
Europe/Madrid
Resultado de imagen de jose luis iglesias diz

Con motivo do inicio do curso escolar, o día 17 de setembro vanse levar a cabo as seguintes actividades dirixidas ao alumnado, profesores e ás familias:

• 11:30: Charla coloquio do Profesor e Pediatra D. Jose Luis Iglesias Diz sobre "Trastornos de conduta alimentaria"

• 12:30: Recital de Manoele de Felisa en "Homenaxe aos poetas galegos"

Animádevos a asistir!!

DATAS DE COMEZO DO CURSO 2018/19

Para poder consultar o calendario escolar do curso 2018/19, premede na opción calendario da marxe esquerda da pantalla.