try another color:

Últimas novas.

Listados provisionais de admitidos: curso 2018/19

EXAMES NA ESO: 3º TRIMESTRE

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

terceiro trimestre:

MATERIAS PENDENTES

DE CURSOS ANTERIORES

Save

PROGRAMA DE CONSUMO DE FROITAS E HORTALIZAS

O noso centro está a participar no "Programa de consumo de froitas e hortalizas nas escolas".  Isto supón que cada alumno e alumna recibirá unha peza de froita fresca á hora do recreo da mañá nos períodos que abranguen do 29 de xaneiro ao 9 de febreiro e do 9 ao 20 de abril.

Premede nos documentos que iremos adxuntando para saber qué froita comerán cada día.

"Ensinar a comer, ensinar a crecer" Guiño

VII Encontro de alumnado de Música (3ºESO e 4ºESO -Música-)

26/04/2018
Europe/Madrid
O xoves 26 de abril o alumnado de 3º e 4º de ESO de Música participará no VII Encontro do alumnado de Música de Secundaria e Bacharelato de Galicia, que terá lugar no Auditorio Mar de Vigo (Vigo) e que está englobado dentro da convocatoria "Musiqueando", que se organiza a nivel de toda España para sacar a música dos centros escolares á rúa.

Nesta edición interpretarán un par de temas que estiveron preparando nas clases, realizarán un obradoiro sobre expresión e xogos vocais, danzas do mundo, percusión afrolatina ou baile tradicional e vivirán un día de convivencia musical con alumnado de moitos outros centros de Galicia.

MATEMÁTICAS NA RAIA 2018

19/04/2018
Europe/Madrid

AGAPEMA (Asociación Galega do Profesorado de Educación matemática) e APM (Asociación do Profesorado de Matemáticas de Portugal), convocan a segunda edición da actividade "Matemáticas na Raia", concurso de resolución de problemas dirixido ao alumnado de 3º de ESO. A caracterísitca principal desta actividade consiste no fomento do traballo colaborativo, pois os equipos participantes son grupos-clase completos.

O noso centro está representado polo alumnado de 3º ESO A e 3º ESO B.

Visita á fábrica "Santos" (2ºESO e 4ºESO Tecnoloxía e Economía)

18/04/2018
Europe/Madrid

Visita guiada á fábrica Santos, en Camporrapado, o mércores 18 de abril. Participa o alumnado de 2ºESO e 4ºESO (Tecnoloxía e Economía).

CERTAME DESEÑA UNHA XOIA PARA A TÚA NAI

Sara Silva Raviña (4 anos)

Temos o pracer de comunicar que os deseños dos alumnos do noso centro, Sara Silva Raviña (5º Educación infantil) e Brais Barreiro Rodríguez (4º Educación primaria), foron seleccionados de entre os 10.000 participantes, como finalistas no "IX Certame Deseña unha xoia para a túa nai", convocado polo Colexio Oficial de Xoiaría de Galicia

Brais Barreiro Rodríguez (9 anos)

O acto de entrega de premios no que se dará o diploma aos finalistas e no que se dará a coñecer os 12 gañadores celebrarase o venres 27 de abril de 2018.

Nese mesmo acto os gañadores recibirán a súa xoia, realizada por xoieiros profesionais a partir do seu deseño.

Parabéns Rapaces!!!!

CREANDO UN NOVO MONTE

O pasado día 21 de marzo, coincidindo co Día da Árbore, os alumnos de 4º da ESO visitamos a iniciativa do monte demostrativo na ladeira sur do Pico Sacro.

Dito monte ocupa 18 ha, e anteriormente era un eucaliptal e un conxunto de campos de cultivo de baixo rendemento pertencente a 11 propietarios. Hoxe estas 11 persoas en colaboración coa Asociación Forestal de Galicia (ACEFGA), Forest Stewardship Council (FSC), o Centro de Investigación Forestal de Lourizán, diferentes unidades e laboratorios da Universidade de Santiago e un aporte económico do grupo INDITEX están a transformar este terreo degradado nun referente de explotación silvícola rendable, sostible e educativa.

Para acadar este obxectivo, o día 21, presentouse o proxecto a diferentes autoridades e nós acudimos co obxectivo de aprender e plantar varios carballos autóctonos, que se unirán ás cerdeiras, nogueiras e castiñeiros da plantación.

TEATRO EN INGLÉS

O pasado luns o alumnado de Educación Infantil e Educación primaria asistiu a unha sesión de teatro en Ingles no salón de actos do noso Centro:

• STORY TELLING TIME: Alumnado de Educación infantil e 1º. 2 e 3º de Educación Primaria.

É a historia de superación de Toby, un canciño que só ten tres patas e que se ten que enfrontar a un campionato de talentos con diferentes probas.  Conta co apoio e a axuda dos seus amigos, Lizzie, Book e de todos nós.

• A CALL TO ADVENTURE:  Alumando de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

Valerie é unha nena de 11 anos que chega a un mundo máxico a través dun libro, no que terá que axudar a recuperar os cornos de Koza, un monstro malvado, se quere voltar ao seu mundo. O desenlace sorprendeunos