try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

INAUGURACIÓN DA BIBLIOTECA VIRTUAL NO DÍA DAS BIBLIOTECAS

Desde 1997 celébrase o 24 de outubro o Día das Bibliotecas.

"A edición deste ano, baixo o lema 'Bibliotecas, sempre ao teu carón' céntrase en destacar o importante papel que xogan as bibliotecas ofrecendo acceso á cultura, ao coñecemento e ao entretemento en calquera lugar e circunstancia"

A nosa Biblioteca quérese sumar a este lema e  seguir ofertando servizos aínda que a realidade que nos toque vivir sexa moi complexa. Para isto sacamos a biblioteca dos límites do seu edificio e creamos esta Biblioteca virtual, coa que poderedes acceder a unha variada serie de recursos. 

Por suposto, a Biblioteca é un servizo vivo para toda a comunidade educativa, polo que vos convidamos a que nos fagades chegar máis recursos que iremos engadindo. 

Feliz día e boas lecturas!

 

NOVO PROTOCOLO DE USO DA BIBLIOTECA (SECCIÓN SECUNDARIA)

Comezamos un novo curso nesta realidade tan atípica na que estamos inmersos. 

Desde a biblioteca queremos adaptarnos e facer do noso espazo un lugar útil e seguro, polo que elaboramos estas novas normas de uso e de préstamo, que combinan o presencial co virtual para continuar o noso labor no Centro.
 
Lembrámosvos que a biblioteca estará aberta nos dous recreos, agás a Sala de lectura "Carlos Casares", que non se poderá empregar este ano e que todos os servizos seguen estando en funcionamento, incluído o préstamo para as familias.
 
Esperamos que este curso sexa proveitoso!!

 

NOVAS CONDICIÓNS ECONÓMICAS PARA OS/AS COLABORADORES/AS DO COMEDOR ESCOLAR

Modifícanse as contías das compensacións económicas a percibir polos pais/nais/titores legais que realicen tarefas de atención e vixiancia dos menores usuarios do comedor escolar.

Lembramos que está aberto o prazo para solicitar colaborar no comedor escolar.  Aqueles nais/pais, que o desexen poden presentar a solicitude na secretaría do centro

PROCEDEMENTO A SEGUIR ANTE A APARICIÓN DE SINTOMATOLOXÍA COMPATIBLE COA COVID

                   

PROCEDEMENTO A SEGUIR SINTOMATOLOXÍA COVID

Ante a detección de síntomas compatibles coa COVID (polo menos un dos relacionados no (Anexo I) o alumnado non acudirá ao centro e a súa familia contactará co centro de saúde e comunicarao ao centro escolar.

  • Teléfono de Primaria: 881866784
  • Teléfono de Secundaria:881866781

Se algunha persoa do nucleo familiar é SOSPEITOSA DE PADECER a COVID (á espera da proba), o alumnado que conviva con elas NON PODERÁ ACUDIR AO CENTRO ata que se coñeza o resultado da proba e sexa negativo.

A familia comunicará o resultado ao centro educativo

Teléfono:881866778

Ante calquer dúbida póñanse en contacto co seu centro médico de referencia

CONECTIVIDADE E RECURSOS DO ALUMNADO NA CASA

Ante a situación de incerteza que estamos a vivir coa pandemia do Covid-19 e ante a posibilidade de que durante un tempo parte ou a totalidade do alumnado non poida asistir ao centro educativo debido a un posible confinamento, rogamos cubrades o formulario que aparece na seguinte ligazón co fin de coñecer a dispoñibilidade das familias en canto a medios informáticos e conectividade a internet.

Moitas grazas pola vosa colaboración!

https://forms.gle/fABPZqZLNztfHHGi8

EXAMES NA ESO: 1º TRIMESTRE (2020/2021)

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o primeiro trimestre:

 

 

* O calendario de exames actualízase na páxina web todos os venres ás 13.30h

Save

Save

COMEZO DO CURSO: INCORPORACIÓN GRADUAL DO ALUMNADO (NOVAS DATAS EN E.S.O.)

  INCORPORACIÓN GRADUAL DO ALUMNDO

   EDUCACIÓN PRIMARIA

  • 10 DE SETEMBRO: 4º e 5º de Educación Infantil e 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.
  • 11 DE SETEMBRO: 6º de Educación Infantil e 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

    EDUCACIÓN SECUNDARIA (NOVAS DATAS!!)

  • MÉRCORES 23 DE SETEMBRO: 1º e 2º ESO
  • XOVES 24 DE SETEMBRO: 3º  ESO
  • VENRES 25 DE SETEMBRO: 4º ESO

INSTRUCIÓNS INICIO DE CURSO 2020/21

Estimados Pais/nais:

Ante a situación tan difícil que nos toca afrontar, o  centro, atendendo ao protocolo publicado pola Consellería de Educación, puxo tódolos medios para adaptarse á nova situación co obxectivo de que a permanencia no centro educativo sexa segura. Non obstante, debemos poñer todos da nosa parte para protexernos e protexer aos demais. "SE TE COIDAS TI COIDÁMONOS TODOS"

Rogamos que lean atentamente os anexos que adxuntamos

MOI IMPORTANTE

1.- No caso de que se detectase sintomatoloxía da infección SARS-CoV-2 (utilizar a enquisa clínico-epidemiolóxica que se describre no ANEXO I do protocolo que adxuntamos) O ALUMNO/A NON ACUDIRÁ AO CENTRO e a súa familia contactará inmediatamente co centro de saúde e avisará ao centro escolar.

2.- Cómpre presentar no centro escolar a declaración responsable que poden atopar nos arquivos adxuntos.

3.- É OBRIGATORIO O USO DA MÁSCARA A PARTIR DOS 6 ANOS durante toda a xornada lectiva, incluído o transporte. Será obriga do alumnado levar unha segunda máscara de recambio, así como un estoxo específico para gardala en caso necesario, como por exemplo o comedor.

4.- As familias que traian ou recollan aos seus fillos no centro escolar deben permanecer fóra do recinto escolar gardando a distancia de seguridade.

5.- O profesorado titor poñerase en contacto coas familias en canto lle sexa posible.

6.- Non haberá recepción de inicio de curso non salón de actos. O alumnado será recibido polo profesorado e de seguido incorporarase ás aulas.

TRANSPORTE ESCOLAR. DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

Seguindo as instrucións da Secretaría Xeral e da Dirección de centros, deben cumprimentar a autorización correspondente para a recollida e baixada dos alumnos nas paradas e remitila ao centro a través do correo electrónico ou presencialmente, na secretaría.

NOTA INFORMATIVA SOBRE AS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES (ANPA O FORTE)

Benqueridas familias:

Esperamos e desexamos que vos atopedes ben. 

Ante a situación sanitaria que estamos a padecer, resulta inviable o lanzamento da oferta de actividades tal e como o viñamos facendo en anos anteriores.  En primeiro lugar porque así o desaconsellan dende Consellería de Educación no punto 12.3 do protocolo enviado aos centros onde dí:  As actividades das ANPAs celebraranse preferentemente por medios telemáticos evitando en todo caso a xuntanzas que supoñan un número elevado de persoas, e en segundo lugar, porque os riscos a asumir, de producirse algún gromo, son moi elevados.

O primordial neste momento é tentar manter a saúde  xerando o menor número de grupos de contacto posibles. Por este motivo a ANPA, polo de agora, só vai lanzar aquelas actividades que se poidan facer de xeito telemático, e a partir do mes de outubro.

Dende o Concello de Boqueixón, sí se está a ofertar actividades de conciliación (madrugadores e tardes educativas e de lecer) para aquelas familias que o necesiten.

Non obstante, se a situación sanitaria se estabiliza, e xa de cara ao segundo trimestre, volveríamos a ofertar actividades presenciais.

Atentamente

A directiva da ANPA O Forte

TITORES/AS INFANTIL E PRIMARIA

4º INFANTIL:  Josefina Rey Tato

5º INFANTIL:  Catuxa Sayáns Amo

6º INFANTIL: Substituto/a

1º Educación Primaria: María Pilar Pintos Pena

2º EDUCACIÓN PRIMARIA:  María Esther Costal Vilanova

3º EDUCACIÓN PRIMARIA: Eulalia Ribas Camós

4º EDUCACIÓN PRIMARIA: Miguel Ángel Millán Montero

5º EDUCACIÓN PRIMARIA A: Nuria Fuentes Sampedro

5º EDUCACIÓN PRIMARIA B: María Begoña Fernández González

6º EDUCACIÓN PRIMARIA: María José Fernández Pérez (Substituto/a: Vanesa Vila Varela)

CALENDARIO DE ENTREGA DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO. SETEMBRO 2020 (4º E 6º E. PRIMARIA E ESO)

LISTADO DE LIBROS POR ETAPAS - CURSO 2019-2020 - Colegio Hogar ...

CALENDARIO DE ENTREGA DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO.

SETEMBRO 2020

  • 4º EDUCACIÓN PRIMARIA: Día  3 de setembro de 10:00h a 13:00h . Edificio de primaria.
  • 6º EDUCACIÓN PRIMARIA: Día 4 de setembro de 10:00h a 13:00h. Edificio de primaria.

Os libros do fondo solidario de Educación Secundaria entregaránselle aos alumnos e alumnas o primeiro día de clase (xoves 16 de setembro).

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS. EDUCACIÓN PRIMARIA

Foron publicadas as listaxes definitivas do fondo de libros para educación primaria.

Podedes consultar qué libros vos corresponden do fondo no taboleiro de anuncios de Educación secundaria.

Os vales para a adquisición de libros (1º e 2º de primaria) e de material (primaria e secundaria), para aquelas familias que lles correspondan, xa están a vosa disposición na secretaría do centro. Podedes pasar a recollelos ata o 31 de xullo en horario de 10:00h a 13:00h

Distribuir contido