try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

CHARLAS E TALLERES DOS PRÓXIMOS MESES

Ao longo dos meses de xaneiro e febreiro os alumnado de 4º da ESO vai participar nun taller de prevención da violencia de xénero.

Os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación primaria e de 1º, 2º e 3º da ESO, recibirán charlas sobre a prevención do acoso escolar.

TODOS CONTRA A VIOLENCIA DE XENERO

O día 19 de decembro de 2016, a comunidade educativa do CPIP Antonio Orza Couto, participou en varios actos de condena do horrible crime que sufriu unha ex-alumna do noso centro.

Queremos expresar a nosa repulsa á toda manifestación de violencia e así llo queremos transmitir á toda a sociedade. A concienciación dos máis novos é imprescindible para erradicar a violencia de xénero.  Todos debemos contribuir a que impere o respecto e a tolerancia.

Saída ó punto limpo con 4º da ESO

12/01/2017 10:50
12/01/2017 12:50
Europe/Madrid
Resultado de imagen de punto limpo boqueixon

O 12 de xaneiro os alumnos de 4º da ESO visitarán o punto limpo de Boqueixón.

Esta saída correspóndese cunha das actividades de formación dun proxecto de aprendizaxe-servizo que estamos facendo en colaboración co Concello.

As actividades de aprendizaxe-sevizo son actividades colaborativas cunha finalidade social onde ademais de aprender se ofrece un servizo á comunidade tal como di o seu propio nome. No noso caso, temos como obxectivo tratar de mellorar a separación de residuos que se está a facer en Boqueixón.

Gañador do Concurso de Nadal

Damos a coñecer ao gañador do Concurso de Nadal 2016 organizado desde o departamento de Música de Secundaria. Nesta edición o que demostrou ter un oído máis que ben atinado foi Manuel Jorge Lapido, alumno de 4º de ESO. Noraboa!!

CONSELLO ESCOLAR. NOVEMBRO 2016

Premede nos Adxuntos para poder acceder a tódolos documentos relativos ao proceso de renovación dos membros do Consello Escolar

ADSCRICIÓN DO PROFESORADO DE INFANTIL E PRIMARIA PARA O CURSO 2016/17

Resultado de imagen de profesor icono Premede no adxunto para saber que titor/a corresponde a cada nivel educativo de Educaicón infantil e primaria

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO DO CENTRO

Comunicamos o cambio nos números de teléfono do noso centro educativo.  A partir de agora para poñervos en contacto connosco tedes que marcar os seguintes números:

- PRIMARIA: 881 866 781

- SECUNDARIA: 881 866 783

- FAX: 881 866 789

TÍTULOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Xa están a disposición dos interesados na secretaría do centro, os títulos de Educación Secundaria Obrigatoria (Plan LOE) das promocións que remataron o curso 2012/2013 e anteriores.

Descarga de documentos

Preme en adxuntos para despregar os documentos (autorizacións, solicitudes, xustficacións...) que podes descargar.