try another color:

01/09/2016 09:00
05/09/2016 11:00
Europe/Madrid
Preme aquí para ver  as datas e o horario de cada materia.

CALENDARIO DE COMEZO DO CURSO 2016/2017

Xa tedes dispoñibles as datas de comezo do curso 2016/2017 para primaria e secundaria.

Premede no documento adxunto para acceder á información.

FONDO SOLIDARIO. LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS CURSO 2016/17

Xa está dispoñible a listaxe definitiva de admitidos do fondo solidario de libros de texto para educación primaria.

Premede no adxunto para consultala.

FONDO SOLIDARIO. LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ÚLTIMA NOVA!!!

Xa saiu publicada a listaxe provisional de admitidos do Fondo solidario para 3º e 4º de Educación Primaria.

Premede no documento adxunto para poder saber os libros do fondo do centro que lles corresponden aos vosos fillos.

A listaxe definitiva publicarémola o xoves 14 de xullo.  Aconsellamos a aquelas familias ás que non lle corresponden libros de texto, ou que lle corresponden parte deles (en función do fondo dispoñible) que esperen a que saia a lista definitiva por se hai algún tipo de modificación.

Nota aclaratoria para 5º de primaria e 1º da ESO: Estas familias son beneficirias do fondo solidario en función da renda.  Ainda que o documento adxunto aparece en branco, a partir do 15 de xullo, informaremos ás familias dos libros aos que terán dereito.

Se tedes algunha dúbida poñedevos en contacto coa secretaría do centro

LISTADO MATERIAIS PARA EDUCACIÓN INFANTIL. CURSO 2016/17

Premede nos documentos adxuntos para acceder á lista de materiais de Educación infantil

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/17. SECUNDARIA

AVISO IMPORTANTE: O día 05.07.2016 fixéronse modificacións na lista de libros de 3º e 4º da ESO.  Revisádeas antes de reservar os libros.

Xa tedes dispoñible a lista de libros para o curso 2016/2017 para Educación Secundaria.

Premede nos documentos adxuntos para acceder a ela.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/17. PRIMARIA

Xa tedes dispoñibles a lista de libros para o curso 2016/17 para Educación primaria.

Premede nos adxuntos para acceder a eles.

FORMULARIOS DE MATRÍCULA PARA EDUCACIÓN SECUNDARIA

Xa tedes dispoñibles os formularios de matrícula para todos os cursos de Educación Secundaria Obrigatoria.

Premede nos documentos adxuntos para acceder a eles.

COMEDOR ESCOLAR CURSO 2016/2017

Dende a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria acábase de publicar a instrución 1/2016 sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2016/2017.

Tendes ata o 10 de setembro de 2016 para presentar na secretaría do centro o ANEXO II: modelo de autodeclaración e especificacións para o que se utiliza o exercicio fiscal do 2015.

Todo aquel pai/nai ou titor legal que queira colaborar como persoal de atenicón educativa, apoio e vixilancia do servizo de comedor, deberá presentar a solicitude correspondente na secretaría do centro.

Premede nos documentos adxuntos para ter acceso a toda a información

PREMIOS ACADADOS POLO CPI ANTONIO ORZA COUTO NO CONCURSO DE CARTACES.

Temos o pracer de informarvos que o noso colexio conqueriu a primeira praza na modalidade colectiva, do concurso convocado polo Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, de debuxo de Cartaces " Pola Igualdade 2017". As nosas gañadoras son:  ANDREA FERNÁNDEZ IGLESIAS, NEREA GONZÁLEZ BOO, LUCIA TALLÓN IGLESIAS. Co seguinte traballo:

Tamén informarvos que na categoria individual, no mesmo concurso. O terceiro premio recaeu na nosa alumna de 4º de ESO  LORENA ARTEAGA VILAS.

Pola seguinte creación artística: