try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

CONVOCADA AXUDAS PARA ALUMNADO CON NEAE. MEC CURSO 2016/2017

No seguinte enlace tedes acceso á información sobre a convocatoria de axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo do Ministerio de Educación cultura y Deporte.

ENTREGA DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO PARA EDUCACIÓN PRIMARIA

Comunícase ás familias dos alumnos de 3º, 4º e 5º de Primaria que os libros de textro entregaranse o venres 9 de setembro de 10 a 12 horas no Edificio de Primaria.

En caso de non poder recollelos nesta data, entregaránselle aos alumno/as o luns 12 de setembro

ADSCRICIÓN DO PROFESORADO DE INFANTIL E PRIMARIA PARA O CURSO 2016/17

Premede no adxunto para saber que titor/a corresponde a cada nivel educativo de Educaicón infantil e primaria

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO DO CENTRO

Comunicamos o cambio nos números de teléfono do noso centro educativo.  A partir de agora para poñervos en contacto connosco tedes que marcar os seguintes números:

- PRIMARIA: 881 866 781

- SECUNDARIA: 881 866 775

- FAX: 881 866 789

Exames de setembro na ESO

01/09/2016 09:00
05/09/2016 11:00
Europe/Madrid
Preme aquí para ver  as datas e o horario de cada materia.

CALENDARIO DE COMEZO DO CURSO 2016/2017

Xa tedes dispoñibles as datas de comezo do curso 2016/2017 para primaria e secundaria.

Premede no documento adxunto para acceder á información.

FONDO SOLIDARIO. LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS CURSO 2016/17

Xa está dispoñible a listaxe definitiva de admitidos do fondo solidario de libros de texto para educación primaria.

Premede no adxunto para consultala.

FONDO SOLIDARIO. LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ÚLTIMA NOVA!!!

Xa saiu publicada a listaxe provisional de admitidos do Fondo solidario para 3º e 4º de Educación Primaria.

Premede no documento adxunto para poder saber os libros do fondo do centro que lles corresponden aos vosos fillos.

A listaxe definitiva publicarémola o xoves 14 de xullo.  Aconsellamos a aquelas familias ás que non lle corresponden libros de texto, ou que lle corresponden parte deles (en función do fondo dispoñible) que esperen a que saia a lista definitiva por se hai algún tipo de modificación.

Nota aclaratoria para 5º de primaria e 1º da ESO: Estas familias son beneficirias do fondo solidario en función da renda.  Ainda que o documento adxunto aparece en branco, a partir do 15 de xullo, informaremos ás familias dos libros aos que terán dereito.

Se tedes algunha dúbida poñedevos en contacto coa secretaría do centro

LISTADO MATERIAIS PARA EDUCACIÓN INFANTIL. CURSO 2016/17

Premede nos documentos adxuntos para acceder á lista de materiais de Educación infantil

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/17. SECUNDARIA

AVISO IMPORTANTE: O día 05.07.2016 fixéronse modificacións na lista de libros de 3º e 4º da ESO.  Revisádeas antes de reservar os libros.

Xa tedes dispoñible a lista de libros para o curso 2016/2017 para Educación Secundaria.

Premede nos documentos adxuntos para acceder a ela.