try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

ENTROIDO NO ANTONIO ORZA COUTO

O vindeiro venres, 24 de febreiro, ás 12,30 horas faremos o tradicional desfile de Entroido no Salón de actos do Colexio.

Este ano iremos disfrazados de Rosalía e Manuel Murguía

Desexamos que participedes.  Moitas grazas pola vosa colaboración

ROSALÍATE!!!

ADMSIÓN ALUMNADO CURSO 2017/18

Premede nos documentos adxuntos para ter acceso á información relativa ao proceso de admisión do novo alumnado para o curso 2017/18

PROGRAMA DE CONSUMO DE FROITAS E HORTALIZAS

O noso centro está a participar no "Programa de consumo de froitas e hortalizas nas escolas".  Isto supón que cada alumno e alumna recibirá unha peza de froita fresca á hora do recreo da mañá nos períodos que abranguen do 6 ao 10 de febreiro; do 6 ao 10 de marzo e do 3 ao 7 de abril.

Premede nos documentos que iremos adxuntando para saber qué froita comerán cada día.

"Ensinar a comer, ensinar a crecer"

CHARLAS E TALLERES DOS PRÓXIMOS MESES

Ao longo dos meses de xaneiro e febreiro os alumnado de 4º da ESO vai participar nun taller de prevención da violencia de xénero.

Os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación primaria e de 1º, 2º e 3º da ESO, recibirán charlas sobre a prevención do acoso escolar.

TÍTULOS DE GRADUADO EN EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

AVISO: xa están á vosa disposición na secretaría do centro os títulos de Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria do alumnado que rematou os estudos nos cursos que a continuación se relacionan:

- 2013/2014

- 2014/2015

A comunidade educativa solidarízase coas persoas refuxiadas sirias

As crianzas do CPI Antonio Orza Couto demostraron que a solidariedade é a tenrura dos pobos, tal e como expresara a gran literata nicaraguana Gioconda Belli. Este sentimento agromou nos corazóns dos máis pequenos, desconcertados ante a irracoinalidade adulta das guerras e os intereses espúreos que as motivan.

Unidas por una forte convicción: axudar ás persoas que están fuxindo da guerra e da fame, emprenderon unha campaña de recollida de alimentos, material médico e mantas. As familias e a veciñanza de Boqueixón respondeu con gran ilusión a esta petición e, en tres semanas, o vestíbulo do colexio encheuse de caixas cheas de amor e apoio as nosas irmás de oriente.

Gañador do Concurso de Nadal

Damos a coñecer ao gañador do Concurso de Nadal 2016 organizado desde o departamento de Música de Secundaria. Nesta edición o que demostrou ter un oído máis que ben atinado foi Manuel Jorge Lapido, alumno de 4º de ESO. Noraboa!!