try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

ENTROIDO 2019

Durante este curso, o noso centro está a levar a cabo un proxecto de centro relacionado coa tradicional figura dos Xenerais da Ulla, en base ao cal, se realizarán diversas actividades:

• Exposición dos traxes típicos de entroido: A mediados de febreiro.  Solicitamos a colaboración de toda a comunidade educativa coa aportación do material do que dispoñan
  • Temática do entroido XENERAIS DA ULLA: O 1 de marzo, festexaremos o entroido, todo aquel alumno que teña traxes de Xenerais ou Correos poden vestilos ese día (baixo a supervisión/acompañamento dalgún familiar)

Ante calquera dúbida, poden poñerse en contacto cos titores/as ou coas responsables do Equipo de actividades extraescolares.

DE TRADICIÓN... CON SUSO VAAMONDE

25/01/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 5º e 6º de Educción primaria realizará unha saída didáctica o venres 25 de xaneiro ao Auditorio de Galicia (12:00h) a ver o espectáculo "De tradición", con Suso Vaamonde, onde coñecerán de primeira man multitude de instrumentos populares galegos e o seu funcionamento.

A desfrutar rapaces!!!

CONCERTO DIDÁCTICO "ELEKTRONIK KONTAINER" (2º, 3º E 4º ESO)

21/01/2019
Europe/Madrid

O Departamento de Música do noso CPI organiza unha saída didáctica co alumnado de 2º, 3º e 4º de ESO para asistir ao concerto do percusionista de música contemporánea Roberto Oliveira o luns 21 de xaneiro, en Santiago de Compostela.

"Elektronik Kontainer" é unha sorprendente proposta en formato de multipercusión, electrónica e arte audiovisual que seguramente non vai deixar indiferente aos asistentes a este espectáculo.

EXPOSICIÓN "Á VIOLENCIA DE XÉNERO DILLE NON"

16/01/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 3º e 4º de ESO asistiu no día de hoxe á exposición ubicada na casa do Concello "Á violencia de xénero dille NON".

Parémonos a reflexionar sobre o que está a acontecer.

TALLER SOBRE PREVENCIÓN DO CONSUMO DE DROGAS (2º ESO)

11/01/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 2º de ESO está a participar nun taller sobre prevención do consumo de drogas. Esta actividade vén recollida no Plan de Acción Titorial do noso centro e levarase a cabo nas catro sesións de Titoría que se indican a continuación.

Datas de celebración: 11, 18 e 25 de xaneiro e 1 de febreiro.

Impartido por: Yolanda Neira (psicóloga do Concello de Boqueixón)

TALLER DE HABILIDADES E COMPETENCIAS SOCIAIS (1º ESO)

16/01/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 1º de ESO vai participar nun taller sobre habilidades e competencias sociais. Esta actividade enmárcase no Plan de Acción Titorial do centro e levarase a cabo nas catro sesións de Titoría que se indican a continuación.

Datas de celebración: 16 e 23 de xaneiro e 6 e 13 de febreiro.

Impartido por: Yolanda Neira (psicóloga do Concello de Boqueixón)

CHARLA SOBRE PREVENCIÓN DO CONSUMO DE ALCOL E DROGAS (3º ESO)

09/01/2019
Europe/Madrid

O mércores 9 de xaneiro, o alumnado de 3º de ESO recibiu unha charla informativa sobre prevención do consumo de alcol e drogas, enmarcada dentro do Plan Director para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos.

TEATRO EN INGLÉS E PATINAXE SOBRE XEO (1º E 2º ESO)

17/01/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 1º e 2º ESO asistirá o xoves 17 de xaneiro á representación da obra de teatro "Be cool!", unha entretida comedia de enredo coa que poderán poñer en práctica a súa comprensión oral en inglés.

En canto remate a función, terán a oportunidade de exercitar a súa destreza na pista de patinaxe sobre xeo situada na Alameda de Santiago de Compostela.

EXAMES NA ESO: 2º TRIMESTRE (2018/2019)

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

segundo trimestre:

Save