try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

SOLICITUDE DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Resultado de imagen de AYUDAS LIBROS DE TEXTO

A Consellería de educación vén de publicar  a Orde do 9 de maio pola que se regula a participacipación no fondo solidario de libros de texto, e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2018/19 (DOG do 21 de maio)

Prazo de presentación: do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018.

Alumnado destinatario: alumnado matriculado no curso 2018/19 en primaria ou secundaria

Clicade nos documentos adxuntos para acceder aos anexos e para ampliar a información.

PROBAS DE AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA E FINAL (3º, 6º DE PRIMARIA E 4º DE ESO)

Resultado de imagen de avaliación individualizada

Seguindo as Resolucións do 10, 11 e 12 de abril de 2018 da Dirección Xeral de Educación (DOG do 26 de abril de 2018)  en relación coas avaliacións individualizadas de 3º de primaria, final de 6º de primaria e final de 4º da ESO, comunicamos que as datas de realización das probas son:

• 3º Educación Primaria: 23 e 24 de maio en horario de mañá.
  • 6º de Primaria e 4º de ESO: 29 e 30 de maio en horario de mañá.

As probas teñen caracter informativo e orientador para os alumnos e familias, equipos docentes, centros e Adminstración educativa, é dicir, que os resultados obtidos non computan en ningún caso para as cualificacións do alumno nin teñen efecto no expediente.

Para maior información, rogamos diríxanse ao centro.

EXAMES NA ESO: 3º TRIMESTRE

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

terceiro trimestre:

MATERIAS PENDENTES

DE CURSOS ANTERIORES

Save

NAVEGA CON RUMBO

22/05/2018
Europe/Madrid
Resultado de imagen de navega con rumbo

CHARLA INFORMATIVA: NAVEGA CON RUMBO

MARTES 22 DE MAIO

LUGAR: Salón de actos.

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria e o de 1º e 2º de ESO asistirán a unha charla impartida polo Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia,  en colaboración coa Xunta de Galiciaenmarcada no Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo. Unha iniciativa encamiñada a que os escolares naveguen con tino pola rede, é dicir, con seguridade, evitando o ciberacoso e outros riscos de internet.

ACTO DE APERTURA DA SEMANA CULTURAL. CHARLA SOBRE MARIA VICTORIA MORENO

11/05/2018
Europe/Madrid

CHARLA SOBRE MARÍA VICTORIA MORENO

Dirixida ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e a toda a Secundaria

Hora: de 12:00 a 13:30

Impartida por MARILAR ALEIXANDRE

Organiza o Equipo de Dinamización da Biblioteca.

Actividade aberta ás familias.

TEATRO EN INGLÉS

O pasado luns o alumnado de Educación Infantil e Educación primaria asistiu a unha sesión de teatro en Ingles no salón de actos do noso Centro:

• STORY TELLING TIME: Alumnado de Educación infantil e 1º. 2 e 3º de Educación Primaria.

É a historia de superación de Toby, un canciño que só ten tres patas e que se ten que enfrontar a un campionato de talentos con diferentes probas.  Conta co apoio e a axuda dos seus amigos, Lizzie, Book e de todos nós.

• A CALL TO ADVENTURE:  Alumando de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

Valerie é unha nena de 11 anos que chega a un mundo máxico a través dun libro, no que terá que axudar a recuperar os cornos de Koza, un monstro malvado, se quere voltar ao seu mundo. O desenlace sorprendeunos

PRÓXIMAS SAÍDAS DIDÁCTICAS

Os días 10 e 11 de abril, o alumnado de 2º e 3º de ESO farán unha visita ao parque nacional Penedo -Gerés e á vila de Melgaço.

Esperamos que disfrutedes a visita ao máximo!!

V CERTAME DE RELATOS XOSÉ NEIRA VILAS

Resultado de imagen de neira vilas

A Biblioteca Municipal de Boqueixón en colaboración coa Fundación Xosé Neira Vilas e o CPI Plurilingüe Antonio Orza Couto convoca o V certame de Relatos "Xosé Neira Vilas".

Poderá participar o alumnado de 3º de primaria ata 4º da ESO.

O prazo límite para a presentación dos traballos é o 20 de abril.

ULTIMAS NOVAS: DITAME DO XURADO (ver documento adxunto)

O acto de entrega de premios terá lugar no Salón de actos do centro o 18 de maio ás 12:00.  Acto aberto ás familias

Noraboa às gañadoras!!!!