try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

EXAMES NA ESO: 1º TRIMESTRE

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

primeiro trimestre:

Save

O CPI ANTONIO ORZA COUTO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O vindeiro mércores 22 de novembro de 2017 o alumnado de 3º de Educación Secundaria asisitirá a unha actividade de sensibilización sobre a igualdade, xénero e violencias de xénero.

Non máis discriminación por razón de xénero!!

EXPOSICIÓN: Fotografías de outono

Para colaborar nesta exposición de fotografías só tedes que traer unha foto do outono feita por vós de calquera monte, río, animal, paisaxe, etc., que represente esta estación.

Debaixo da foto escribide unha frase que a describa.

Todas as imaxes recibidas ata o 1 de decembro serán expostas no centro.

PARTICIPA!!

*Podedes entregar as fotografías a calquera membro do Equipo de Normalización e Dinamización da Lingua Galega.

PRÓXIMAS CHARLAS E OBRADOIROS

OBRADOIRO: ADESTRAMENTO EN  HABILIDADES SOCIALES

DATAS: 26 e 30 de outubro.

6 e 13 de novembro

DESTINATARIOS: almunado de 1º da ESO

IMPARTE: Yolanda Neira, psicóloga do Concello de Boqueixón

Impartido polo Servizo de Prevención dos concellos de Boqueixón, Teo e Touro, coa colaboración da Consellería de Sanidade.

V concurso de debuxo "SENTIR EN GALEGO"

Premede na imaxe para consultar as bases do concurso organizado polo noso Equipo de Dinamización da Lingua Galega e...

animádevos a participar!

INMERSIÓN LINGÜÍSTICA OUTONO 2017.

O noso centro vén de ser seleccionado para participar nas actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa organizadas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Unviersitaria,  English week.

O alumnado de 6º de Educación Primaria do 22 ao 28 de outubro dsifrutará dunha semana de convivencia con monitores nativos en lingua inglesa.

Esperamos que o aproveitedes ao máximo rapaces!!!!

PRÓXIMAS CHARLAS QUE TERÁN LUGAR NO NOSO CENTRO

Ao longo do mes de outubro,  os alumnos de 2º 3º e 4º da ESO, a través do proxecto DESCÚBRETE enmarcado no programa de información e dinamización xuvenil "VAL DO ULLA 17", traballarán diferentes habilidades sociais(autoestima, autocoñecemento....)

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA SECUNDARIA. CURSO 2017/2018.

Xa tedes á vosa disposición os listados de libros para Educación Secundaria Obrigatoria.

Clicade nos documentos adxuntos para acceder a eles.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA EDUCACIÓN PRIMARIA. CURSO 2017/2018

Xa están a vosa disposición os listados de libros de texto para o curso que ven.

Clicade nos documentos adxuntos para acceder a eles

ALUMNAS PREMIADAS NO CONCURSO DE CONTOS ASPAMITE

O Xurado do XIV Concurso de Contos Aspamite, acordou por unanimidade conceder as alumnas do noso centro os seguintes premios:

Elena Carrillo Regos (4º Educación Infantil) 3º premio polo debuxo presentado.

Candela Suárez Méndez (5º Educación Primaria) 3º premio polo traballo titulado "Un soño feito realidade".

Parabéns ás premiadas!!!