try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

ENTREGA DE NOTAS E FONDO DE LIBROS

A hora de entrega dos boletíns de notas e da graduación o luns 27 e as datas a ter en conta para a participación no fondo de libros pódense ver no cartel ou pinchando na ligazón.

FORMULARIOS DE MATRÍCULA SECUNDARIA

Formularios de matrícula Secundaria curso 2022-23

1º ESO:

2º ESO:

3º ESO:

4º ESO :

Prazo de matrícula: Do 1 ao 8 de Xullo

RECOMENDACIÓNS PARA O VERÁN

Xa está a piques de rematar o curso e desde a biblioteca queremos aproveitar para recomendarvos algunhas lecturas que seguro vos refrescarán no verán.

Aproveitamos tamén para deixarvos uns fabulosos programas de radio elaborados polo alumnado de 2º da ESO sobre Florencio Delgado. Podedes escoitalos premendo aquí.

Boas vacacións!

CLASES DE TENIS GRATUITAS

A Federación Galega de Tenis en Colaboración

Coa Secretaría Xeral para o deporte e a

Secretaría de Igualdade, pon en marcha o Plan

Correspondables.

A través deste plan os nenos e nenas terán clases de tenis gratuitas que será impartidas nas instalacións deportivas do Forte durante o verán (en horario de mañán) e en periodo lectivo a partir das 15:30.

Para anotarvos tedes que cubrir o seguinte formulario, no que escolleredes os días e as horas que prefirades e logo xa se poñen en contacto con vos vía telefónica

VOLVE O FORTE NEWS. ESPECIAL MANZANEDA

Non vos podedes perder o ESPECIAL MANZANEDA,

onde os nosos reporteiros cóntannos moitas cousas

desa marabillosa saída.

Un saúdo

SAÍDA A GALIPARK 2021/22. 1º E 2º DE PRIMARIA

O pasado luns, os nenos e nenas de 1º e 2º de primaria realizaron unha saída ao parque multiaventura Galipark  situado en Padrón.

A pesares de que a climatoloxía aquí en Boqueixón  non auguraba que puideran gozar a tope da actividade, parece que alí sí que o tempo respectou.

As imaxes que vos compartimos aquí dan boa conta do ben que o pasaron.

BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNOS/AS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

O ministerio de educación vén de publicar a convocatoria  de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo (NEAE).

Prazo de presentación: do 19 de maio ao 30 de setembro.

Lugar de presentación:  Na secretaría do centro.

Se queredes acceder a toda a información do procedemento, preme aquí

EXAMES NA ESO

Preme en cada curso para ver as datas de exames:

* O calendario de exames actualízase na páxina web todos os luns.

Save

GAÑADORES DO SORTEO "GAÑA E LE" DA ANPA O FORTE

Xa temos gañadores do sorteo GAÑA E LE da nosa ANPA

Tal e como comunicamos no anuncio do concurso, o 17 de maio

celebramos un sorteo virtual entre todas as familias socias da ANPA

dun vale de 60 € para gastar na librería Lino de Lestedo.

Podedes ver cómo se desenvolveu o sorteo premendo neste vículo:

Os gañadores foron a Famillia Sánchez Carpinteiro.

Parabéns

Velaiquí tedes a Sara recollendo o seu premio.

Agora, a ler!.

A directiva da ANPA O Forte

FONDO SOLIDARIO, AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL. CURSO 2022/23

Aberto o prazo para solicitar o FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º/5º 6º Primaria e 4º/3º ESO)AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo o alumnado de Primaria e ESO).

Presentación de forma electrónica (Aplicación Fondolibros) ou presencialmente no centro.

Prazo de presentación: do 19 de maio ao 22 de xuño (este último incluído).

Aquí tedes vínculos á toda información necesaria:

RESUMO INSTRUCIÓNS

Anexo I  e  Anexo II

Orde do 29 de abril (DOG18/05/2022)

Enlace á aplicación

Cadro resumo coas axudas

ACTIVIDADE DE VELA. 1º E 2º DE ESO

Hai unhas semanas o alumnado de 1º e 2º de ESO fixeron unha saía didáctica ao Porto do Freixo, en Outes para iniciarse na práctica da VELA.

Dende o centro náutico municipal do Freixo, acaban de enviarnos unha reportaxe gráfica que demostra o ben que o pasaron.

Premede nos enlaces que vos deixamos para velas

1º ESO https://photos.app.goo.gl/4aL2tT2dcTf8ad9M9

2º ESO https://drive.google.com/drive/folders/1HrzuQpEhYc-eQegxJQcylHu7dVWxUGjK

TETTAMANCY:"QUE FAGO EU EN BOQUEIXÓN?"

Logo de semanas de traballo, presentámosvos o resultado do proxecto realizado por alumnado de 3º da ESO sobre a figura de Francisco Tettamancy Gastón e a relación que atopamos entre este autor e Boqueixón. O proxecto estivo coordinado pola profesora de Lingua Galega, Marifé Pérez García e pola coordinadora do equipo de dinamización da Biblioteca, Lina Mª González López.

Aproveitamos tamén para darlle as grazas á veciñanza de Lestedo e a Rocío Liñares por cedernos desinteresadamente os traxes de xenerais.

Velaquí tedes o resultado!

SORTEO GAÑA E LE DA ANPA O FORTE

O 17 de maio, Día das Letras Galegas, a ANPA do CPIP Antonio Orza Couto, celebraremos un sorteo entre todas as familias socias da ANPA, dun vale por valor de 60 euros.

O vale será para escoller LIBROS EN GALEGO, na Librería LINO de Lestedo.

O sorteo farase a través da aplicación AppSorteos e informaremos do mesmo a través das nosas redes sociais.

Contactaremos co gañador por correo electrónico.

Moita sorte a todos.

A directiva da ANPA O Forte

NOVOS CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN NA ESO

Para maior información sobre a titulación e promoción e os criterios de cada materia, premde  aquí