try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

DATAS DE COMEZO DO CURSO 2018/19

Para poder consultar o calendario escolar do curso 2018/19, premede na opción calendario da marxe esquerda da pantalla.

ÚLTIMAS NOVAS: RECOLLIDA DE VALES E LOTES DE LIBROS

Resultado de imagen de ENTREGA LIBROS

-  VALES DE LIBROS E MATERIAL:  Xa podedes pasar pola secretaría do centro a recoller os vales.

Horario: todo o mes de xullo de 10:00 a 14:00 horas

-  ENTREGA DE LIBROS DE PRIMARIA:

Data:18 e 19 de xullo

LugarEdificio de Primaria

Horario: de 12:00 a 14:00

Para aquelas familias que non poidan recoller os libros nesas datas farase unha entrega o día 3 de setembro de 12:00 a14:00

LISTAXE DEFINITIVA DE ENTREGA DE LIBROS. FONDO SOLIDARIO. EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 2018-19

Resultado de imagen de LIBROS

Tedes a vosa diposición a listaxe definitiva de entrega de libros do fondo solidario.

Premede no documento adxunto para consultala.

Recordamos que a entrega farase os días 18 e 19 de xullo no edificio de primaria en horario de 12:00 a 14:00

LISTAXES PROVIDIONAIS DE ADMITIDOS E EXLUÍDOSDO FONDO SOLIDARIO EDUCACIÓN PRIMARIA E SECUNDARIA. CURSO 2018/19

Resultado de imagen de LIBROS ENTREGA IMAGEN

Xa tedes dispoñible a listaxe provisional de admitidos de Educación primaria e secundaria do fondo solidario de libros de texto para o curso 2018-19.

Revisade, e se atopades algunha incidencia, poñédevos en contacto coa secretaría do centro.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO. INFANTIL, PRIMARIA E SECUNDARIA (CURSO 2018/2019)

Xa tedes á vosa disposición a listaxe de libros de Educación infantil, primara e Secundaria.

Ide aos docuemtos adxuntos.

ACTIVIDADES FORMATIVAS STEM EN LINGUA INGLESA

Resultado de imagen de stem

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria vén de publicar a Orde do 23 de maio de 20418 porla que se aproban as bases e se convocan axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018, en ráxime de concorrencia competitiva, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. (DOG Núm 111 do martes 12 de xuño)

DESTINATARIOS: Alumnado de 3º e 4º de ESO

Clicade nos documentos adxuntos para maior información ou poñédevos en contacto coa secretaría do centro.

COMEDORES ESCOLARES. CURSO 2018-19

Como todos os anos, e segundo a Instrución 1/2018, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenacion Universitaria, do 4 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa, todo o/a alumno/a que queira usar o comedor escolar durante o curso 2018/19 debe presentar na secretaría do centro o Anexo II modelo de autodeclaración e especificacións.

Prazo de presentación: do 5 de xuño ao 11 de setembro de 2018.

O cálculo farase sobre a renda neta per cápita familiar correspondente ao exercicio fiscal do 2017.

Premede nos documentos adxuntos para acceder aos documentos.

VII SEMANA CULTURAL EN IMAXES

18/05/2018
Europe/Madrid

ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL