try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBRO DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO CURSO 2017-18

O 22 de maio a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Unviersitaria publicou no DOG a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Premede nos documentos adxuntos para acceder ao Anexo I e ao resumo da convocatoria.

Prazo de presentación: do 23 de maio ao 23 de xuño.

HORARIO DO MES DE XUÑO 2017

O vindeiro xoves 1 de xuño comezaremos coa xornada intensiva, só de mañá.  Recordade que empezamos as clases un cuarto de hora antes.

Premede no documento adxunto para ter a información máis detallada

VI SEMANA CULTURAL

Xa tedes á vosa disposición o programa da VI Semana Cultural organizada polo CPIP Antonio Orza Couto.

É unha semana chea de saídas, actividades e talleres nas que se implica toda a comunidade educativa e que supón un enorme esforzo de organización.

Esperamos que os alumnos e alumnas a disfruten e aproveiten ao máximo.

EXAMES NO MES DE MAIO NA ESO

Preme en cada curso para ver as datas de exames no mes de decembro:

PREMIADOS NOS CONCURSOS DO EQUIPO DE NORMALIZACIÓN E DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA.

Xa está publicado no blog do Equipo de Normalización e Dinamización do centro,  a relación de premiados nos seus concursos.

Parabéns para todos os gañadores e gañadoras!!

DEPORTE ADAPTADO

O alumnado do noso centro fai deporte adaptado para fomentar a empatía.

Premede no enlace para acceder á noticia recollida na Voz de Galicia.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS. CURSO 2017/2018

Podedes consultar as listaxes provisionais de admitidos para o curso 2017/2018.

Premede nos documentos adxuntos para acceder a eles.

ENCONTRO LITERARIO

O 11 de maio o alumnado de 3º e 4º de ESO participará nun encontro literario cos escritores María Lorenzo -mestra de 6º de primaria deste centro- e Manuel Iglesias.

Encontro organizado polo Equipo de Dinamización da biblioteca.

PRÓXIMAS CHARLAS QUE TERÁN LUGAR NO NOSO CENTRO

A longo do mes de maio o alumnado de Educación Infantil, Primaria e Secundaria, asistirá a unha serie de charlas impartidas polo SEPRONA que terán poobxecto concienciar aos nosos alumnos e alumnas do coidado da natureza.

PRÓXIMAS CHARLAS E TALLERES

Resultado de imagen de conferencia gif

Nos vindeiros días desenvolveranse no noso centro as seguintes charlas e talleres:

• PREVENCIÓN DE DROGODEPENDENCIA: destinada ao alumado de 2º da ESO, impartida por Yolanda Neira, Psicóloga do Concello de Boqueixón.

• INFORMACIÓN DE ACTIVIDADES PARA A XUVENTUDE: destinada ao alumnado de 3º e 4º da ESO, impartida pola Oficina Municipal de información xuvenil (OMIX)

Todas estas actividades están inclídas no Plan de acción titorial que coordina o Departamento de Oriendación do noso centro.

Esperamos que sexan de utilidade para os nosos alumnos e alumnas.