try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

Celebramos o 14 de febreiro na Biblioteca

Desde as lupercais pasando por San Valentín, o amor está presente en todas as facetas da nosa vida. Que mellor para representar algo tan abstracto que a música e/ou a poesía!
Na Biblioteca queremos adicar estes días a poñer banda sonora e poética ao día máis romántico do ano. Facede a vosa contribución escollendo unha canción de amor ou unha poesía que consideredes apropiada para o momento e incluídea no muro que se xunta. Simplemente tedes que facer doble click e abrirase un post onde poderedes escribir e engadir a ligazón a un vídeo, unha imaxe ou unha páxina web se o precisades. Por suposto podedes incluír o motivo da escolla e/ou o voso nome pero non é necesario.
Animádevos a participar, estades tod@s convidad@s!!!

Hecho con Padlet

SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2019/20

Para maior información, premede nos documentos adxuntos

EXAMES NA ESO: 2º TRIMESTRE (2018/2019)

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

segundo trimestre:

Save

MUSEO DO POBO GALEGO E CIDADE DA CULTURA (1º, 2º E 3º ESO)

27/02/2019
Europe/Madrid

O 27 de febreiro o alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO realizará unha saída cultural a Santiago de Compostela.

En primeiro lugar visitarán o Museo do Pobo Galego, onde realizarán diferentes actividades, como un xogo de pistas sobre Antón Fraguas (homenaxeado no día das Letras Galegas 2019), ou o obradoiro "Ferramentas con voz".

A continuación, achegaranse á Cidade da Cultura para visitar a exposición "Castelao maxistral".

PANGEA (1º E 2º ESO)

21/02/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 1º e 2º de ESO asistirá o xoves 21 de febreiro, no Auditorio de Galicia, ao espectáculo "Pangea: A paisaxe sonora do noso planeta".

A Real Filharmonía de Galicia e o multinstrumentista Abraham Cupeiro propóñennos unha viaxe ao redor do planeta a través da música que soa nas diferentes partes da Terra.

DEPORTE ADAPTADO: BOCCIA (4º ESO)

15/02/2019
Europe/Madrid

O venres 15 de febreiro o alumnado de 4º de ESO terá a oportunidade de asistir a unha demostración de boccia; trátase dunha disciplina deseñada para persoas con disversidade funcional e aceptada como deporte paralímpico dende 1984.

A Asociación Aixiña, de Ourense, será a encargada de darlle a coñecer en profundidade ao noso alumnado este deporte adaptado.

BURBULLAS DE PAPEL (EDUC. INFANTIL)

07/02/2019
Europe/Madrid

O alumnado de Educ. Infantil asistiu a un espectáculo de danza titulado "Burbullas de papel" no auditorio da Fundación.

Este espectáculo en verbas combina a danza, a música e a interacción multimedia, creando unha proposta visual e plástica que xoga dende a imaxinación d@ nen@ para ir a un mundo fantástico.

Roger, un trompetista namorado das burbullas, coñece a unha fada traste  que lle axudará a acadar o seu obxectivo: devolverlle as ganas de xogar, rir, imaxinar e danzar a todo o mundo.

GAIA. ESPECTÁCULO DE DANZA (1º E 2º EDUC. PRIM.)

11/02/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 1º e 2º de Educ. Primaria asistiu ao espectáculo GAIA no Teatro Principal de Santiago de Compostela

Unha historia en movemento na que a pintura, a música e o audiovisual axúdannos a descubrir a intensidade, o poder e as belezas do noso planeta e dos seus tesouros naturais.

ENTROIDO 2019

Durante este curso, o noso CPI está a levar a cabo un proxecto de centro relacionado coa tradicional figura dos Xenerais da Ulla, en base ao cal, se realizarán diversas actividades:

• Exposición dos traxes típicos de Entroido: A mediados de febreiro.  Solicitamos a colaboración de toda a comunidade educativa coa aportación do material do que dispoñan
  • Temática do Entroido XENERAIS DA ULLA: O 1 de marzo, festexaremos o Entroido; todo o alumnado que teña traxes de Xenerais ou Correos poden vestilos ese día (baixo a supervisión/acompañamento dalgún familiar)

Ante calquera dúbida, poden poñerse en contacto cos titores/as ou coas responsables do Equipo de Actividades Extraescolares.