I TORNEO PRE-FEILE GAÉLICO ESCOLAS

O Sábado  23 de marzo, o noso centro participou co equipo Gaélico O Forte de Boqueixón que xestiona a ANPA do noso centro, no I Torneo pre-feile Gaélico Escolas, que tivo lugar nas instalacións deportivas do Concello de Boqueixón.

Xunto co equipo de Boqueixón participaron o IES Xelmirez I, o Keltoi Montecastelo, os Esquíos F.G, e o Resío Turonia. Os nosos foron gañando partidos ata chegar á final onde se enfrontaron ao Keltoi nun encontro no que resultaron vencedores.

Logo da entrega de medallas e trofeos, tiveron un terceiro tempo no que recuperaron forzas cos petiscos xentileza da ANPA O Forte.

A seguinte cita será no European Feile,  campionato de Europa en idade infantil e cadete, que desta volta se celebrará en Vigo o 27 de abril.

Grazas ao Concello de Boqueixón por estar sempre disposto a cedernos as instalacións e por financiar as equipacións que estrearon os nosos rapaces e rapazas.