Ábrese o prazo para solicitar colaboración no comedor

Ábrese o prazo para solicitar ser colaborador/a no comedor escolar.

Os/as titores/as legais do noso alumnado poderán solicitar ser colaboradores/as no servicio de comedor.  Esta colaboración implica axudar no momento da comida do alumnado,

Convócanse 5 prazas,  que seleccionaremos entre todas as solicitudes en base ao baremo aprobado polo Consello Escolar.

Que implica ser colaborador/a?

Ocupar un período aproximado de dúas horas no noso colexio, dende momento anterior ao horario de comida ata o remate do servicio de comedor. A colaboración implica unha compensación económica de 9,39 € por día efectivo.

Poden prestar este servicio os/as titores/as legais que non o prestaran no curso anterior un mínimo de 36 días

Para solicitalo podedes presentar na Secretaría do centro o modelo que se acompaña. Cubriredes os apartados en blanco (todos os méritos que poidades alegar)

O prazo está aberto ata o 10 de xullo, e en setembro continuará ata o día 30