Animación á lectura

BIBLIO PICNIC

O 25 de abril, con motivo do Día do Libro, organizamos unha fermosa actividade de animación á lectura o "Biblio Picnic". Abrimos o noso apetito lector e "contaxiamos" a nosa paisón polos libros compartindo lecturas arredor dun mantel e dunhas saboross merendas. Unha xornada con sabor especial!

BOLETÍN RESUMO DE ACTIVIDADES 1º TRIMESTRE

Este é un resumo das principais actividades realizadas durante o trimestre.

Boletín 3º trimestre 15/16

DESCARGAR EN PDF

Pepiña Maruxiña quere voar

O día 18 de maio, dentro das actividades das Letras Galegas, o grupo Barafunda amenizounos a mañá coa obra "Pepiña Maruxiña quere voar".

Pepiña busca polo xardín alguén que lle axude a voar e vai coñecendo aos diferentes insectos que o habitan. Esta obra mistura a música e diferentes elementos coma globos, escuma...

Ao rematar, fixemos unha maruxiña con dou globos e decorámola con rotulador e pegatinas.

Madriñas e padriños lectores 2016

O día 22 de abril de 2016, dentro das actividades programadas PARA O DÍA DO LIBRO, os alumnos e alumnas dos cursos 4º, 5º e 6º apadriñaron aos de 1º, 2º e 3º, compartindo a aventura de ler un libro.

Semana do conto 2016

Durante a semana do 18 ao 22 de abril, contamos de novo coa colaboración de nais, pais, profesoras e profesores para deleitar aos alumnos e alumnas coa narración e interpretación dun conto.

Moitísimas grazas!

Boletín 2º trimestre 15/16