Animación á lectura

PROXECTO "TI TAMÉN CONTAS"

A semana do 23 ao 27 de abril, coincidindo coa semana do libro, desenvolveuse no colexio o Proxecto "Ti tamén contas", onde as familias participaron contanto contos ou historias. Grazas a todos pola vosa participación. Toda experiencia vivida convértese en fonte de aprendizaxe.

APADRIÑAMENTO LECTOR

O 27 de abril, dentro do Proxecto de Animación á lectura, os alumnos e alumnas de 1º e 2º curso, convertéronse en padriños e madriñas dos nenos e nenas da EEI Monte do Alba. Con esta actividade, ademais de desenvolver contidos propios da lectura, mellóranse as relacións interpersoais e a acercamento entre diferentes idades.

APADRIÑAMENTO LECTOR 2018

BIBLIO PICNIC

O 25 de abril, con motivo do Día do Libro, organizamos unha fermosa actividade de animación á lectura o "Biblio Picnic". Abrimos o noso apetito lector e "contaxiamos" a nosa paisón polos libros compartindo lecturas arredor dun mantel e dunhas saboross merendas. Unha xornada con sabor especial!

BOLETÍN RESUMO DE ACTIVIDADES 1º TRIMESTRE

Este é un resumo das principais actividades realizadas durante o trimestre.

Boletín 3º trimestre 15/16

DESCARGAR EN PDF

Pepiña Maruxiña quere voar

O día 18 de maio, dentro das actividades das Letras Galegas, o grupo Barafunda amenizounos a mañá coa obra "Pepiña Maruxiña quere voar".

Pepiña busca polo xardín alguén que lle axude a voar e vai coñecendo aos diferentes insectos que o habitan. Esta obra mistura a música e diferentes elementos coma globos, escuma...

Ao rematar, fixemos unha maruxiña con dou globos e decorámola con rotulador e pegatinas.

Madriñas e padriños lectores 2016

O día 22 de abril de 2016, dentro das actividades programadas PARA O DÍA DO LIBRO, os alumnos e alumnas dos cursos 4º, 5º e 6º apadriñaron aos de 1º, 2º e 3º, compartindo a aventura de ler un libro.