Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística

CORRELINGUA

O vindeiro martes 21 de maio, todo o alumnado do centro (agás o de 4º de infantil e o de 6º de primaria) participará no Correlingua da Estrada, con saída na praza da Feira.

Contaremos coa actriz Isabel Risco como presentadora do acto, coa actuación de Gramola Gominola e cunha gran festa final.

IX FESTA DAS PALABRAS

O mércores 22 de maio, ás 20.00 horas, no Teatro Principal da Estrada, terá lugar a entrega de premios do XI Concurso de Micropoemas e Microrrelatos.

O alumnado gañador do noso centro que acudirá ao acto será o seguinte:

• 1º: Alma.
  • 2º: David.
  • 3º: Carlota.
  • 4º: Lara.
  • 5º: Lucía Rey.
  • 6º: Inés.

Tedes máis información da celebración na Voz de Galicia.

OS MAIOS, NA "VOZ" E NO "FARO"

Na prensa de hoxe atopamos a celebración dos Maios no noso centro.

Premede enriba das imaxes para ler as noticias.

E, se queredes ver as fotos dese día, ide a Galerías.

OS MAIOS

Hoxe tivemos no colexio a celebración dos Maios!

Fomos ao campo a recoller pampullos e outras flores, e logo, no patio do colexio, decoramos O MAIO, con cadenetas de pampullos e follas verdes.

É un orgullo desde o colexio dar a coñecer e manter esta tradición! Os rapaces e rapazas estiveron encantados!

DINAMIZA TV

Esta semana tivo lugar a gravación do noticieiro Dinamiza TV, para iso acudiron ao centro Lucas Terceiro de Paula Cereixo, que ademais de gravar, ensináronnos o que hai detrás da set de rodaxe. Aquí tivéronse que por en marcha os equipos de son, imaxe e iluminación. Foi un pracer contar no centro con esta actividade.

Tamén contamos coa presenza de Desiré Pillado actriz de dobraxe e teatro e coñecida polas series de A Estiva e O sabor das margaridas.

PRESENTACIÓN LIBRO

Presentación na Estrada do libro No bico do vento da escritora Charo Golmar e na que Esther e Celia representaron ao noso colexio co recitado o poema Colleita. Grazas por todo!

CONCURSO MICRORRELATOS E MICROPOEMAS

Este ano as gañadoras de Micropoemas son: Alma Rey, Lara López e Inés Rey e os gañadores e gañadoras de microrrelatos son: David Chicharro, Carlota Loureiro e Lucía Rey.

Noraboa a todos e todas!

Visita AGADEA

Hoxe o alumnado de 4º, 5º e 6º de EP, recibiu a visita da asociación AGADEA xunto con dúas das súas usuarias. Xuntos/as compartimos un ratiño no que falamos sobre as diferentes enfermidades neurodexenerativas coma o alzehimer principalmente. Logo agasalláronnos con dous fermosos exemplares do libro “Sobremesas sobre versos” gañador do premio Simbad. Moitas grazas!

DÍA DE ROSALÍA

Onte tivo lugar no teatro principal da Estrada un acto para conmemorar o día de Rosalía. O noso centro participou co recitado de dous poemas: Eu cantar, cantar, cantei do libro Cantares Gallegos na que recitou Inés Rey e tamén, Basta unha morte do libro Follas Novas, interpretado por Marcos Souto.

Ademais tivo lugar a presentación do vídeo da Banda da Loba, Son un Pelouro, baseado no poema de Rosalía e na que colaborou o noso colexio ao igual que os demais centros de primaria da Estrada.

DÍA DE ROSALÍA PRIMARIA

Seguindo a iniciativa da AELG, sumámonos ao recitado de poemas da Nosa Rosalía de Castro. Aquí tedes o poema de Educación Primaria.