VIDEOCLIP "TOC-TOC"

DÍA MUNDIAL DA PAZ

Co gallo da conmemoración do día da paz, fixemos un pequeno acto, no que algún neno/a expresou o que entende pola palabra PAZ, despois o curso de 3º representou o conto "A cebra Camila" que nos lembrou a importancia da cooperación e para rematar estreamos o noso videoclip "Toc-Toc" de Pablo Díaz que ten como mensaxe principal a igualdade. Adxuntamos a galería fotográfica para iso premede na imaxe.

NADAL NA ESCOLA

Para festexar que o primeiro trimestre está chegando o seu remate e que está a volta da esquina as vacacións de Nadal dende o centro os nenos participaron en diversas actividades. Concurso de cartas de Nadal, creación dunha árbore de Nadal con rolos de papel hixiénico e bonecos de neve con material reciclado. O penúltimo día de escola tivemos a visita do teatro de títeres "O apalpador e a nena sen medo" e o último día como é de costume a nosa ANPA fixo a tradicional chocolatada co reparto de melindres. Como colofón final Papá Noel reparteu bolsas con chuches os nenos/as.Preme a imaxe para ver a galería de fotos.

BOLECHAS

No primeiro trimestre os alumnos/as de infantil, 1º curso de primaria e 2º curso de primaria asistiron a unha excursión a Estrada na que aprenderon moitas cousas da nosa lingua. Preme a imaxe para ver a galería de fotos.

OBRADOIROS DE CONSUMO

Os nenos e nenas da escolas participaron nos obradoiros de consumo xestionados polo departamento de orientación en colaboración co Instituto Galego de Consumo e da Competencia.O obxectivo da actividade era concienciar aos alumnos/as sobre o consumo responsable. Se premedes na imaxe podedes ver algunhas das propostas.

EXPOSICIÓN DE OUTONO

Grazas familias por estes marabillosos traballos! Prema na imaxe para ver a galería.

FESTA DE OUTONO

Queridas familias aquí tedes unha mostra das fotos das actividades desenvolvidas o 31 de novembro co gallo da festa de outono (Magosto- Samaín).

Preme na imaxe para acceder a galería.

Axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Imagen relacionada

Convocatoria de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2018/19

• Publicación deste anuncio: BOE do 14 de agosto de 2018.
  • Información e tramitación: ORIENTADORA do propio centro educativo en horario de martes, xoves e venres.
  • Prazo de presentación de solicitudes: ata o 27 SETEMBRO DO 2018

CALENDARIO ESCOLAR 2018-2019

De acordo coa Orde do 28 de maio de 2018, achégase o calendario para o próximo curso escolar que será de aplicación en todos os centros galegos sostidos con fondos públicos.