FELIZ VERÁN!

CALENDARIO VERÁN

Se premedes na imaxe, veredes o calendario desde hoxe, 15 de xullo, ata o 11 de setembro, día da volta ás clases.

SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR 24/25

Conoce tu comedor – Gure Platera Gure Aukera

No curso 24/25, o servizo de comedor escolar do noso centro continuará funcionando de luns a venres, de 14:00 a 16:00 h.

As familias que queirades ser usuarias do servizo de comedor escolar no curso 24/25 debedes cubrir o ANEXO II (Modelo de autodeclaración e especificacións) e entregalo no centro de dous xeitos posibles:

• Presencialmente, na secretaría do centro, desde o día 1 ao 10 de xullo, en horario de 10:00 a 13:00 h.
  • Por correo electrónico ao enderezo ceip.villar.parama@edu.xunta.gal desde o día 1 ao 31 de xullo.

Aos efectos de facilitarlles ás familias o cálculo do importe das tarifas polo uso do servizo de comedor escolar, incorpórase unha calculadora a través da páxina web da consellería que facilita o cálculo en función da renda neta per cápita da unidade familiar e do número de menores en idade escolar. O acceso á calculadora estará dispoñible a través do link: https://www.edu.xunta.es/comedores/calculadora.jsp.

Deixámosvos tamén un NOVO documento SEPA, para as familias que teñan que aboar o comedor escolar para o próximo curso 2024/2025.

LEXISLACIÓN APLICABLE

CURSO 24/25

LISTA MATERIAL 5º/6º PRIMARIA 24/25

Instituto Alérgico Selección conjunta gif notebook Disfraz Diligencia En  honor

Aquí podedes consultar a listaxe de caderniños da editorial Vicens Vives que forman parte do material escolar de 5º e 6º de primaria.

RECOMENDACIÓNS VERÁN ALUMNADO 3 ANOS

Lindo dinosaurio de dibujos animados en la playa · Creative Fabrica

Por aquí vos deixamos un libriño elaborado polas mestras de infantil con recomendacións para este verán destinadas ao alumnado de 3 anos que se incorpora ao centro no curso 24/25.

Consultádeas, porque vos han ser moi útiles para facilitar a incorporación a esta nova etapa educativa.

- Recomendacións verán alumnado 3 anos.

O proxecto de infantil deste ano será Os dinosauros.

LIBROS DE TEXTO 24/25

AXUDAS NEAE

Alumnado NEAE en los centros educativos |

Coa data 19 de abril do 2024 publicouse no BOE o Extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025.

As familias cubrirán as solicitudes, tal como indica a convocatoria, exclusivamente vía web a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

As familias presentarán a solicitude no centro ata o 13 de setembro inclusive.

Para tramitar estas axudas, as familias interesadas poden dirixirse ao departamento de orientación do noso centro.