MENÚS MARZO COMEDOR ESCOLAR

EXPOSICIÓN 8M DO NOSO ALUMNADO NA CASA DAS LETRAS

Desde o equipo de biblioteca do centro, chéganos o cartel e o tríptico informativo da exposición que están organizando para conmemorar o Día Internacional da Muller o vindeiro 8 de marzo. Para lelos con comodidade, só tedes que premer enriba das imaxes.

Segundo nos contan no blog da Biblioteca do Souto, Pioneiras é un libro escrito por Anair Rodríguez e ilustrado por Nuria Díaz. Este libro fala de doce mulleres galegas que conseguiron vencer as barreiras impostas ao seu xénero e dar os primeiros pasos por vieiros transitados ata ese momento só por homes. Mulleres reais e diversas que no seu día foron pioneiras en diferentes ámbitos e cuxas historias merecen ser coñecidas e postas en valor.

Inspirándonse no libro, os alumnos/as do centro crearon cadros nos que, ademais da pintura, usaron material reciclado para conseguir diversas texturas e volumes: cunchas, redes, fusos, ferralla, pedriñas.…, sempre coidando que o material empregado conectase co personaxe.

Como este traballo merece chegar a un público ben amplo, a exposición do noso alumnado montarase na biblioteca municipal da Estrada, nas seguintes datas e horarios:

EXPOSICIÓN 8 M
Lugar Sala de Exposicións, Casa das letras (Biblioteca Municipal da Estrada)
Data Do 4 ao 18 de marzo

De luns a venres: De 9:00 a 14:30 e de 16:00 a 21:30 h

Sábado: De 10:00 a 13:00 h

Reservade un oco nas vosas axendas para visitar a exposición!

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO 2024/2025

ADMISIÓN CURSO 2023/24 -

CALENDARIO PROCEDEMENTO ADMISIÓN 24/25
Presentación de solicitudes de admisión

Do 1 ao 20 de marzo

Formulario solicitude admisión (anexo II)

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido 25 de abril
Reclamación contra as listaxes provisionais 5 días hábiles, contados a partir do seguinte á data de publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido
Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido 15 de maio
Prazo para formalizar a matrícula en educación infantil e primaria Do 20 ao 30 de xuño
Prazo para formalizar a matrícula na ESO

Do 23 de xuño ao 7 de xullo

Formulario matrícula

Solicitudes

O modelo ED550B (admisión ordinaria) e os respectivos anexos estarán dispoñibles a partir día 1 de marzo: na aplicación admisionalumnado, na sede electrónica da Xunta de Galicia e no centro docente, onde se facilitará, de forma gratuíta, unha copia en papel ás persoas interesadas que a soliciten.

Forma de presentación das solicitudes: electrónica ou presencial

a) Presentación electrónica de solicitudes: A persoa solicitante ten que acceder á aplicación informática admisionalumnado e cubrir o modelo ED550B – anexo II e o modelo anexo II-bis, para o que necesariamente ten que dispoñer dun certificado de identidade e sinatura dixital (como o certificado da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre ou calquera outro admitido pola sede) ou un sistema de usuario e clave como a Chave365.

b) Presentación presencial de solicitudes: A solicitude de admisión ordinaria (ED550B) e o anexo II-bis poden presentarse no centro docente indicado en primeiro lugar.

Normativa de aplicación:

OFERTA PRAZAS VACANTES 24/25

LECTURAS 8M

Na nosa biblioteca dispoñemos dunha estantería das mulleres, cunha morea de libros, preparados polo equipo de biblioteca, cos que celebrarmos o 8 de marzo, Día Internacional da Muller.

Se queredes saber que libros son, só tedes que acceder ao blog da Biblioteca do Souto, onde atoparedes tanto as portadas coma unha breve recensión de cada libro.

Así mesmo, veredes no blog o tríptico de lecturas recomendadas para o 8 de marzo, elaborado polo equipo de biblioteca, e que podedes ler tamén premendo nas imaxes.

CALENDARIO MARZO EFEMÉRIDES DA MULLER

No blog da Biblioteca do Souto podedes atopar un calendario de efemérides do mes de marzo, un mes dedicado á historia da muller, no que se destacan as contribucións das mulleres nos acontecementos históricos e na sociedade contemporánea. Cada día deste mes lémbrase unha efeméride na que as mulleres foron as protagonistas, malia que en moitas ocasións ficasen no esquecemento.

Premede nas imaxes para velas máis de preto.

DÍA DE ROSALÍA

Onte tivo lugar no teatro principal da Estrada un acto para conmemorar o día de Rosalía. O noso centro participou co recitado de dous poemas: Eu cantar, cantar, cantei do libro Cantares Gallegos na que recitou Inés Rey e tamén, Basta unha morte do libro Follas Novas, interpretado por Marcos Souto.

Ademais tivo lugar a presentación do vídeo da Banda da Loba, Son un Pelouro, baseado no poema de Rosalía e na que colaborou o noso colexio ao igual que os demais centros de primaria da Estrada.

DÍA DE ROSALÍA PRIMARIA

Seguindo a iniciativa da AELG, sumámonos ao recitado de poemas da Nosa Rosalía de Castro. Aquí tedes o poema de Educación Primaria.

DÍA DE ROSALÍA INFANTIL

Segundo a iniciativa de AELG (asociación de escritores/as en lingua galega) unímonos ao recitado de poesías da Nosa Rosalía de Castro.

Aquí tedes o vídeo dos máis pequechos que acompañaron o poema con xestos.

VÍDEO ENTROIDO

AQUÍ TEDES O VÍDEO DO ENTROIDO 2024 NO VILLAR PARAMÁ. (pincha na imaxe)