Instrucións para o desenvolvemento da avaliación final de educación primaria nos centros docentes para o curso escolar 2018/2019

Podedes picar enriba da resolución para acceder a mesma.

A aplicación das probas realizarase os días 28 e 29 de maio de 2019.

OBRADOIRO LEROY MERLIN "HAZLO VERDE"

Este ano académico algunhas aulas animáronse a participar no concurso "Hazlo Verde" organizado por Leroy Merlin, ademáis diso dúas das súas traballadoras achegáronse o centro para impartir uns obradoiros de consumo responsable o que repercutirá na nosa contorna natural. Sentímonos moi agradecidos pola visita unha aperta especial pola  túa implicación Catarina. Ata pronto, esperamos a vosa visita de novo. Preme a imaxe para ver a galería.

ADMISIÓN ALUMNADO 2019/2020

Informamos ás familias que presentaron reserva de praza para o vindeiro ano académico 2019/2020 que tódalas solicitudes obtiveron praza. A listaxe está exposta no taboleiro na porta do centro.

Prazo de admisión de alumnado para o curso 2019/2020

Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes novas de matrícula dende o 1 ao 20 de marzo de 2019.

Na  ORDE do 12 de marzo de 2.013 desenvólvese o procedemento para admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos.

Na Orde do 25 de xaneiro de 2017 pódese ver os novos cambios para o proceso de admisión.

A continuación tedes a solicitude de admisión que deberán presentar as familias que soliciten praza por 1ª vez nun centro público, ou que queiran cambiar de centro. Podédela cubrir dende estes enlaces ou solicitar unha copia no centro.

Tamén podedes presentar a solicitude de xeito telemático a través do seguinte enlace:

Rógase ler atentamente as instrucións das solicitudes . Non vos esquezades de que é necesario que estean asinadas polo pai, nai ou representantes legais da alumna/o, e no caso de separación ou divorcio por ámbolos dous proxenitores ou titores legais, agás que aquel que formalice a instancia teña atribuída a patria potestada con carácter exclusivo.

Para as diferentes informacións e acceder as solicitudes picade nos seguintes enlaces:

ENTROIDO

Este ano adicamos o noso entroido as catro estacións, dentro do marco da temática elixida para o proxecto documental de centro, 3RVea: un proxecto en verde. A paisaxe e os seus cambios son o obxecto da nosa mirada e poñemos especial interese no noso patrimonio natural. Premede a imaxe para ver esta breve galería que será ampliada en breve polo traballo desinteresado dunha das nosas nais, grazas Iria.

VIDEOCLIP "TOC-TOC"

DÍA MUNDIAL DA PAZ

Co gallo da conmemoración do día da paz, fixemos un pequeno acto, no que algún neno/a expresou o que entende pola palabra PAZ, despois o curso de 3º representou o conto "A cebra Camila" que nos lembrou a importancia da cooperación e para rematar estreamos o noso videoclip "Toc-Toc" de Pablo Díaz que ten como mensaxe principal a igualdade. Adxuntamos a galería fotográfica para iso premede na imaxe.

NADAL NA ESCOLA

Para festexar que o primeiro trimestre está chegando o seu remate e que está a volta da esquina as vacacións de Nadal dende o centro os nenos participaron en diversas actividades. Concurso de cartas de Nadal, creación dunha árbore de Nadal con rolos de papel hixiénico e bonecos de neve con material reciclado. O penúltimo día de escola tivemos a visita do teatro de títeres "O apalpador e a nena sen medo" e o último día como é de costume a nosa ANPA fixo a tradicional chocolatada co reparto de melindres. Como colofón final Papá Noel reparteu bolsas con chuches os nenos/as.Preme a imaxe para ver a galería de fotos.