O MARTES 16

Sistema CNC GIFs on GIPHY - Be Animated

Este martes 16 de xullo abriremos o centro de 11:00 a 13:00 h, polo que poderedes seguir pasando por aquí para consultar as listaxes definitivas do fondo solidario e para recoller a seguinte documentación:

• Vales de axuda á adquisición de libros de texto (1º e 2º de primaria)
  • Vales de axuda á adquisición de material escolar (de 1º a 6º de primaria)
  • Historiais académicos (6º de primaria)

Os libros de texto do curso 24/25 entregaranse a partir do día 3 de setembro.

PUBLICADA LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO

Fondo solidario de libros de texto y ayudas para la adquisición de libros  de texto y material escolar curso 24/25 - Colegio Losada

Publicouse hoxe, 10 de xullo, no taboleiro de anuncios do interior do recinto escolar a listaxe definitiva de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario, así como de solicitudes excluídas. Nesta lista aparece indicado tamén a que materias corresponden os libros concedidos.

Ademais, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital.

SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR 24/25

Conoce tu comedor – Gure Platera Gure Aukera

No curso 24/25, o servizo de comedor escolar do noso centro continuará funcionando de luns a venres, de 14:00 a 16:00 h.

As familias que queirades ser usuarias do servizo de comedor escolar no curso 24/25 debedes cubrir o ANEXO II (Modelo de autodeclaración e especificacións) e entregalo no centro de dous xeitos posibles:

• Presencialmente, na secretaría do centro, desde o día 1 ao 10 de xullo, en horario de 10:00 a 13:00 h.
  • Por correo electrónico ao enderezo ceip.villar.parama@edu.xunta.gal desde o día 1 ao 31 de xullo.

Aos efectos de facilitarlles ás familias o cálculo do importe das tarifas polo uso do servizo de comedor escolar, incorpórase unha calculadora a través da páxina web da consellería que facilita o cálculo en función da renda neta per cápita da unidade familiar e do número de menores en idade escolar. O acceso á calculadora estará dispoñible a través do link: https://www.edu.xunta.es/comedores/calculadora.jsp.

Deixámosvos tamén un NOVO documento SEPA, para as familias que teñan que aboar o comedor escolar para o próximo curso 2024/2025.

LEXISLACIÓN APLICABLE

LIBROS DE TEXTO 24/25

LISTA MATERIAL 5º/6º PRIMARIA

Instituto Alérgico Selección conjunta gif notebook Disfraz Diligencia En  honor

Aquí podedes consultar a listaxe de caderniños da editorial Vicens Vives que forman parte do material escolar de 5º e 6º de primaria.

INSTALACIÓN ABALARMÓBIL

As familias de nova incorporación ao centro podedes consultar neste titorial como descargar a aplicación abalarMóbil para recibir toda a información académica dos vosos fillos/as.

RECOMENDACIÓNS VERÁN ALUMNADO 3 ANOS

GIF dinosaurio dino - GIF animado en GIFER

Por aquí vos deixamos un libriño elaborado polas mestras de infantil con recomendacións para este verán destinadas ao alumnado de 3 anos que se incorpora ao centro no curso 24/25.

Consultádeas, porque vos han ser moi útiles para facilitar a incorporación a esta nova etapa educativa.

- Recomendacións verán alumnado 3 anos.

O proxecto de infantil deste ano será Os dinosauros.

LECTURAS DE VERÁN

Como nos di a profe Laura no seu blog da biblioteca, a carón da piscina, mirando o mar, na montaña, na casa... o que máis me apetece é ler libros. Aquí vos deixo algunhas recomendacións

NOTICIEIRO DINAMIZATV

Outro ano máis temos aquí o noticieiro DinamizaTV, con novas seccións!

AXUDAS NEAE

Alumnado NEAE en los centros educativos |

Coa data 19 de abril do 2024 publicouse no BOE o Extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025.

As familias cubrirán as solicitudes, tal como indica a convocatoria, exclusivamente vía web a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

As familias presentarán a solicitude no centro ata o 13 de setembro inclusive.

Para tramitar estas axudas, as familias interesadas poden dirixirse ao departamento de orientación do noso centro.