INCLÚE-T

Contratos-programa | Consellería de Educación, Universidad y Formación  Profesional

O noso centro foi seleccionado para participar no curso 2020/2021 na convocatoria de contratos-programa, unha iniciativa de innovación educativa desenvolvida desde a Consellería de Cultura, Educación e Universidade para proporcionarlles aos centros docentes públicos unha estratexia de mellora da calidade do ensino.

O noso centro participará na modalidade 5: Inclúe-t. Desenvolveranse medidas que fomenten e melloren a inclusión no centro dirixidas á atención á diversidade, á inclusión educativa e social de todo o alumnado, á colaboración con asociacións que traballan na diversidade funcional, ao fomento de recreos igualitarios e inclusivos, ao desenvolvemento de dinámicas de traballo cooperativo, á creación de escolas de nais e pais, e outras medidas semellantes vencelladas á diversidade que pon de manifesto a pluralidade do alumnado.

CONCILIA NADAL

Regalos y detalles infantiles de navidad para los niños

O Departamento de Servizos Sociais do Concello da Estrada ten previsto poñer en marcha o CONCILIA NADAL RURAL e o CONCILIA NADAL URBANO, unha iniciativa que busca ofrecer unha alternativa aos pais/nais durante as vacacións de Nadal.

Esta actividade levarase a cabo desde o día 23 de decembro ata o 7 de xaneiro e o prazo de inscrición abre hoxe e finaliza o 10 de decembro.

A cota de inscrición para familias empadroadas no municipio estradense será de 23,00 €, mentres que as familias non empadroadas pero cuxos pais/nais traballen no Concello terán unha inscrición de 38,50 €.

As solicitudes de inscrición deberán presentarse no departamento de Servizos Sociais ou no rexistro xeral do Concello da Estrada en horario de 9:00 a 14:00 h, de luns a venres. Xunto coa solicitude deben adxuntar o DNI e vida laboral do pai e da nai.

Tedes toda a información nos seguintes documentos:

- Carta informativa Concilia Rural.

- Ficha inscrición Concilia Rural.

- Carta informativa Concilia Urbano.

- Ficha inscrición Concilia Urbano.

O NOSO MAGOSTO NA PRENSA