OPERACIÓN KILO

Peso Kilo Sticker for iOS & Android | GIPHY

Cáritas A Estrada pon en marcha desde hoxe unha nova edición da súa Operación Kilo, coa recollida de produtos non perecedoiros. Os interesados poden colaborar ata o día 22 de decembro depositando as súas donacións na caixa que se habilitará na entrada do centro.

LISTAXE PROVISIONAL REPARTO MÁSCARAS

Metadatos – DILVE

Publicada no taboleiro situado no interior do centro a listaxe provisional de solicitudes concedidas segundo a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

SISTEMA SOLAR

O alumnado de 3º de primaria aprendeu moito creando o seu propio sistema solar.

25 N

Con este cartel na fachada do centro celebramos o 25 de novembro, Día Internacional Contra a Violencia de Xénero.

CONCILIA NADAL

Regalos y detalles infantiles de navidad para los niños

O Departamento de Servizos Sociais do Concello da Estrada ten previsto poñer en marcha o CONCILIA NADAL RURAL e o CONCILIA NADAL URBANO, unha iniciativa que busca ofrecer unha alternativa aos pais/nais durante as vacacións de Nadal.

Esta actividade levarase a cabo desde o día 23 de decembro ata o 7 de xaneiro e o prazo de inscrición abre hoxe e finaliza o 10 de decembro.

A cota de inscrición para familias empadroadas no municipio estradense será de 23,00 €, mentres que as familias non empadroadas pero cuxos pais/nais traballen no Concello terán unha inscrición de 38,50 €.

As solicitudes de inscrición deberán presentarse no departamento de Servizos Sociais ou no rexistro xeral do Concello da Estrada en horario de 9:00 a 14:00 h, de luns a venres. Xunto coa solicitude deben adxuntar o DNI e vida laboral do pai e da nai.

Tedes toda a información nos seguintes documentos:

- Carta informativa Concilia Rural.

- Ficha inscrición Concilia Rural.

- Carta informativa Concilia Urbano.

- Ficha inscrición Concilia Urbano.

CURSO 2020/2021