CONVOCADAS AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO CURSO 2019/2020

Imagen relacionada

Publicouse a Resolución da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2019/2020.

As familias interesadas cubrirán exclusivamente as solicitudes vía web a través da sede electrónica do Ministerio de Educación e presentaranas no centro ata o día 26 de setembro inclusive.

DOCUMENTOS PARA AS FAMILIAS

Imagen relacionada

Inauguramos un novo bloque, "Documentos para as familias", na barra lateral dereita da nosa web.

Nel atoparedes a documentación que as familias deben asinar: xustificantes de faltas de asistencia e puntualidade, autorización de recollida do alumnado do centro, ficha de recollida do alumnado en período lectivo e autorización de publicación da imaxe.

AXUDAS DE "CÁRITAS" DA ESTRADA PARA MATERIAL ESCOLAR

Resultado de imagen de material escolar gif

Cáritas Parroquial da Estrada ofrece 25 axudas de 200 € cada unha destinadas a sufragar os gastos das familias necesitadas que teñan algún membro en calquera nivel do sistema educativo.

Os interesados en solicitar esta subvención deberán contactar con Cáritas Parroquial da Estrada.