Magosto e Samaín en Vea

Vídeo "Contando contos en Samaín"

O SAMAÍN chegou cargado de medo ao CEIP Villar Paramá. Coa decoración dos corredores e a entrada do centro coas manualidades feitas polos rapaces e as familias, o noso cole ten unha pinta terrorífica!!!!!!

Cabazas, teas de araña, vampiros, morcegos, pantasmas e outros elementos axudan a crear un ambiente verdadeiramente inquedante!!!!

Aquí vos deixamos as imaxes sobre como o celebramos...

Fotos Magosto e Samaín

Nos seguintes enlaces poderedes disfrutar coas imaxes tomadas na celebración do Samaín e do Magosto na Escola.

FOTOS SAMAÍN

FOTOS MAGOSTO

Save

Aniversarios

Xa están á vosa disposición as imaxes dos aniversarios dalgúns nenos e nenas das aulas de Ed. Infantil 3 - 4 anos e 5º de Ed. Primaria.

Infantil 3/4 anos

5º Ed. Primaria

Nota Informativa MAGOSTO

NOTA INFORMATIVA

Pola presente comunícaselles que o martes 31 de outubro de 2017 vaise celebrar a FESTA DO MAGOSTO no centro, sempre que as condicións meteorolóxicas nolo  permitan.

Nesta festa os nenos/as participarán na degustación de castañas asadas, polo que pedímoslles a súa colaboración  contribuíndo cunha pequena bolsa de castañas por neno (8-10 castañas) para poderse levar a cabo.

Poderán traelas o luns 30 de outubro e o propio día da festa (31 de outubro de 2017), a ser posible xa picadas.

Un saúdo.

Save

MAGOSTO E SAMAÍN

Estimadas familias:

O mesmo que en anos anteriores, anunciamos que o día 31 de outubro de 2017 imos celebrar o halloween / sanmaín e magosto, en horario de mañá.

Informamos que os nenos/as poden vir ao colexio disfrazados ou caracterizados desde casa para a celebración deste día.

Así mesmo, poderán participar na decoración do colexio, con traballos artísticos / plástica feitos en casa (poderán entregalos no Centro a partir do día 23) ou con cabazas decoradas como en anos anteriores (30 e 31 de outubro); todo iso de forma voluntaria.

Día non lectivo

Segundo se recolle no artigo 7 da Orde do 12 de xuño de 2017 pola que se aproba  o calendario escolar para o curso 2017/2018 nos centros docentes sostidos con fondos públicos, establécese como día non lectivo (aprobado polo consello escolar) para o centro o

13 de outubro de 2017

VISITA NO COLE

Onte, 12 de setembro, o noso cole recibíu a visita das seguintes personalidades:

-A conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Dª Ethel Vázquez.

-O conselleiro de Cultura e Ordenación Universitaria, D. Román Rodríguez.

-O Delegado Territorial da Xunta en Pontevedra, D. Xosé Manuel Cores Tourís.

-O Xefe Territorial de Educación, D. César Pérez Ares.

-O Alcalde da Estrada, D. José López Campos.

-A edil de Educación, Dª Amalia Goldar.

- Faro de Vigo.

- La Voz de Galicia.

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Resultado de imagen de gifs animados material escolar

Desde hoxe, 11 de setembro, e durante un prazo de quince días hábiles, poderanse presentar no Rexistro Xeral de entrada do Concello da Estrada as solicitudes de participación na convocatoria de axudas do Concello á adquisición de libros e material escolar para o alumnado matriculado no 2º ciclo de educación infantil e pertencente a familias en situación de dificultade socio-económica.

Tedes acceso a toda a información relacionada con esta convocatoria na web do Concello da Estrada.

CADRO DE PROFESORADO 17/18

Resultado de imagen de GIFS PROFESORES

Podedes consultar premendo na imaxe o cadro de profesorado para este curso 2017/2018.

LISTAS DE MATERIAL

Resultado de imagen de gifs material escolar

Aquí podedes consultar as listas de material de cada curso de primaria para este ano 2017/2018.

Resultado de imagen de gifs 1º - Material 1º primaria
Resultado de imagen de gifs 2º - Material 2º primaria
external image giphy.gif - Material 3º primaria.
external image numero-4-muneco-verde-17327.gif - Material 4º primaria.
Resultado de imagen de gifs 5º - Material 5º primaria.
Resultado de imagen de gifs 6º - Material 6º primaria.