UN CONTO CHEO DE LOBOS

Estamos de en hora boa no cole: A clase de 4º de primaria vén de gañar o premio na categoría 3 (3º e 4º de primaria) a curtas de animación en galego no marco do programa Nós tamén creamos 21/22, coa curtametraxe Un conto cheo de lobos, baseada no libro do mesmo nome da editorial OQO.

Os nosos pequenos/as cineastas recibirán un televisor e unha invitación ao festival de Cans.

Parabéns aos premiados/as!

Curtametraxe Un conto cheo de lobos:

Expocine:

Makingoff:

Los alumnos del Villar Paramá protagonistas en los premios “Nos tamén creamos!”.

PREMIO CURTA

- PODCAST

RAP DE ROSALÍA

O Día de Rosalía, a rapazada de 4º de primaria preparou un rap que lles quedou moi molón.

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Galicia se prepara para las pruebas que servirán para “reorientar” la  docencia - Faro de Vigo

Durante os días 10 e 11 de abril, todo o alumnado de 4º de primaria participará na avaliación de diagnóstico, establecida na nova lei educativa estatal para todas as comunidades autónomas. Trátase dunha ferramenta para contribuír á mellora da calidade e da equidade da educación a través do coñecemento do grao de adquisición das distintas competencias por parte do alumnado.

Analizaranse as competencias matemática e en comunicación lingüística: Lingua Galega, Lingua Castelá e Lingua Estranxeira (Inglés).

Non é unha avaliación do alumnado. Polo tanto, non hai datos nin cualificacións individuais, non hai información que incorporar ao expediente académico do alumno/a e non existirán informes con orientacións individualizadas. En conclusión, a avaliación de diagnóstico non ten ningún efecto académico.

Tedes máis información no seguinte documento:

- Avaliación de diagnóstico 23/24.

PREMIO CURTAMETRAXE

O secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García, e a directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa, Judith Fernández, participaron onte no Pazo de San Roque na entrega dos X Premios a curtas de animación en galego elaboradas no marco do programa de dinamización lingüística Nós tamén creamos!, da Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades, en colaboración coa CRTVG e OQO editora.

Entre os premiados neste concurso estivo o noso centro, coa adaptación de Un conto cheo de lobos. Baseada na obra homónima do escritor Roberto Aliaga, ilustrada por Roger Olmos, ten como protagonistas os lobos de todos os contos, que conviven neste libro e andan polas súas páxinas en busca de comida. Trátase dun labor que require da complicidade e interacción do público, nunha historia que, cando finaliza, volve comezar. Un film moi colorido no que o alumnado de 4º de primaria do noso cole (que agora está en 5º) empregou a técnica de animación en 3D.

Botádelle unha ollada a todo o traballo realizado aquí.

E, para mirar as fotos do evento, nada mellor que a nosa Galería.