6º A

VISITA Á DOMUS CO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O pasado 24 de Maio o alumnado de sexto de primaria tivo a oportunidade de realizar unha visita ao museo DOMUS da Coruña.

Dentro da visita o protagonismo centrouno un taller de circuítos onde puideron experimentar con múltiples elementos dun circuíto eléctrico e resolver os problemas que se lle plantexaban. Tamén realizouse unha visita polas tres exposicións do museo:

• A primeira dedicada ao xenoma humana, onde puideron coñecer os segredos que oculta o noso ADN e como os nosos hábitos afectan a nosa saúde.
  • A segunda adicada as intelixencias múltiples de Howard Gardner.
  • A terceira adicada a evolución da especie humana e a responsabilidade que temos como especie dominante sobre o planeta.

CONCURSO ECOVOZ DE RADIO VOZ

Dende o CEIP Plurilingüe San Vicenzo de Vimianzo queremos felicitar aos nosos alumnos e alumnas de 6º de primaria pola súa gran participación no concurso de Radio Voz, EcoVoz, no que o obxetivo principal é formar aos alumnos/as para defender e coñecer a natureza.

Despois de pasar a primeira fase, nesta ocasión competían polo paso a semifinais con alumnado do CEIP Luis Seoane, de Mera - Oleiros. A participación foi moi reñida, quedando ás portas unicamente por un punto.

Noraboa a Leila Andrade, Brais Lema, Zoe Pérez, Iker Rodríguez, María Oreiro e Daniel Cambeiro e á súa titora Loly Lema, quen se encargou de coordinar e preparar ao equipo.

Para poder acceder ao programa preme no seguinte enlace: selecciona 30 de abril (a partir do minuto 28 ).

CONCURSO ECOVOZ ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Alumnos e alumnas de 6º de primaria do centro participaron onte, 23 de febreiro, na nova edición do concurso de EcoVoz, programa de Radio Voz patrocinado por Sogama, que trata de profundizar no uso sostible e racional dos recursos naturais, educando á poboación nos valores do respeto e compromiso coa protección do medioambiente para mellorar o noso benestar e calidade de vida. No concurso participa alumnado de 6º de primaria de distintos puntos de Galicia que compiten en coñecementos sobre medio ambiente

Os nosos alumnos e alumnas de 6º de primaria conseguiron superar a primeira fase do concurso.

Parabéns ao alumnado e á titora!

• Preme no seguinte enlace para escoitalos no programa: Benvidos a Radiovoz ( venres 12 -  minuto 26)

RULETA DE PALABRAS - ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O alumnado de 6º de primaria utilizou unha forma orixinal e motivadora de aprender e repasar os contidos de distintas materias.

Anímaste a ver canto sabes ti? Pincha nas imaxes e ponte a proba!!