Novas do Colexio

2 DE NOVEMBRO DE 2018 E 18 DE MARZO DE 2019 DÍAS NON LECTIVOS NO COLEXIO

30/10/2018 10:34
Atlantic/Bermuda

Como xa se comunicou nunha recente circular, este curso os dous festivos locais coinciden en días nos que non hai clase (10 de setembro de 2018 e 24 de xuño de 2019).

No seu lugar, pasan a ser días non lectivos (non haberá clase) este venres 2 de novembro de 2018 e o 18 de marzo de 2019.

Benvida

Benvidos á web do C.E.I.P. "NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS" de Ponteareas.

Ensino Público de Calidade

Visitade tamén as bitácores enlazadas a esta web.

Telf.: 886 110 532

Correo e-: ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.es

PROXECTO PITIÑOS E ROBÓTICA NA III SEMANA DAS CIENCIAS DE PONTEAREAS

22/04/2018 19:43
Atlantic/Bermuda

Os pasados días 13 e 14 de abril alumnado de 2º de E Primaria e varias mestras do colexio participaron na III Semana das Ciencias de Ponteareas co proxecto Pitiños: Un proxecto do ovo á galiña, premiado no IV Concurso de traballo por proxectos da Consellería de Cultura, Educación e O.U. Tamén se participou co proxecto de iniciación á robótica que estamos a aplicar no colexio.

A experiencia foi moi positiva e houbo moita expectación por parte do público asistente a esta Semana das Ciencias.

CHARLAS DA GARDA CIVIL SOBRE OS PERIGOS DE INTERNET E ACOSO ESCOLAR PARA O ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA

22/04/2018 18:37
Atlantic/Bermuda

Neste mes de abril de 2018 tivemos no colexio dúas charlas importantes para o noso alumnado de 5º e 6º de E. Primaria, impartidas pola Garda Civil.

O 12 de abril tratouse o tema dos perigos de Internet para o alumnado asistente ás charlas e o 18 de abril tratouse o tema do acoso escolar e ciberacoso. Os asistentes mostraron moito interese pola exposición realizada pola Garda Civil e confiamos en que lles sirva de moita axuda.

Agradecémoslle á Garda Civil a colaboración inestimable nesta actividade.

PREMIO A PITIÑOS: UN PROXECTO DO OVO Á GALIÑA, REALIZADO NO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

19/02/2018 18:01
Atlantic/Bermuda

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria concedeulle un premio ao CEIP Nosa Señora dos Remedios de Ponteareas, por Pitiños: un proxecto do ovo á galiña.

Este proxecto foi premiado na categoría de ciencias no IV CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS, convocado ao abeiro do PLAN LÍA de Bibliotecas Escolares (Lectura, información e aprendizaxe).

O concurso fomenta os traballos de aula que empregan a biblioteca do Centro como un espazo non só de búsqueda de información senón tamén, de realización de diversas actividades, como a de seguir pistas con robótica, empregando unha metodoloxía de aprendizaxe baseada en proxectos (ABP).