Novas do Colexio

Novas de interese do Colexio

PROGRAMA FROITA E LEITE NA ESCOLA

O noso cole participa no Programa de froita e leite na escola que organiza o FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria)

A partir do próximo luns día 18 de xaneiro, disfrutaremos de pequenos bricks de leite para os recreos do alumnado por un período de 30 días consecutivos, así como dunha peza de froita para cada alumno/a durante 10 dias. Así que... organizade os almorzos dos vosos peques!Guiño

Programa froita e leite na escola

CONGRESO ESCOLAR "REVITALIZA"

Como ben sabedes, levamos un tempo participando nas actividades do programa REVITALIZA, que organiza a Deputación de Pontevedra. Foito de todas esas participacións en diferentes obradoiros no centro, propuxéronnos participar no Congreso Escolar Revitaliza, que este ano tivo que ser online. Por elo viñeron a entrevistarnos ao cole e saímos e varios momentos deste vídeo, a descubrir eses momentos!!! (Dámosvos dúas pistas... no minuto 45, no 65... e nalgún máis, atoparedes algúns instantes)

VISITA DOS REIS MAGOS

Por mor da pandemia, este ano tivemos unha visita dos Reis Magos VIRTUAL, aquí vos deixamos a súa mensaxe; estámoslles moi agradecidos polo seu esforzo e entusiasmo por chegar a todos os lugares e escoitar as nosas peticións.

PROTOCOLO RESUMIDO E OUTROS DOCUMENTOS DE INTERESE

A continuación tedes información resumida sobre o protocolo, a sintomatoloxía a ter en conta, así como cartelaría interesante para repasar na casa cos vosos fillos/as as normas nas que lles estamos incidindo estes primeiros días no centro. Incluímos tamén, que facer tras a realización dunha PCR.

Protocolo resumido     Sintomatoloxía     Cartelaría protocolo covid     Actuación ante unha sospeita    Que facer tras a PCR

Benvidos ao noso cole

Entrada principal

CEIP Nosa Señora dos Remedios

1969-2019 50 anos formando para o futuro

Rúa Azorín, s/n. 36860. PONTEAREAS

Telf.: 886 110 532

Correo:  ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

FELICES FESTAS

Chegamos ao derradeiro día deste trimestre... e queremos desexarvos unhas boas festas e un ano 2021 cheíño de saúde e de cousas boas para todos e todas!

GAÑADORES E GAÑADORAS CONCURSO POSTAIS DO NADAL

Xa temos gañadores e gañadoras do CONCURSO DE POSTAIS!
Son:
Ed. Infantil: Daniela de 5 anos A
1º e 2º: Manuel de 1ºA
3º e 4º: Cristina de 3ºC
5º e 6º: Jimena de 6ºC
Profes: Bibi
Gañadora absoluta: Alba de 5ºC
Un forte aplauso para eles!
Aquí están felices posando coas súas marabillosas postais de Nadal e cos seus premios. PARABÉNS!
O equipo de Biblioteca tamén quere facervos unhas recomendacións lectoras para o Nadal (tédelas como imaxes adxuntas)
Esta actividade organizouse polos equipos de Biblioteca e de Actividades Complementarias.
gañadores concurso postais nadal

CALENDARIO 2021

Xa chega o final deste ano 2020! E traemos o calendario 2021 listo para descargar cos debuxos dos nosos/as alumnos/as e dedicado un ano máis aos Patios Inclusivos.
Desexámosvos un 2021 con moita saúde e felicidade!
Actividade organizada polo equipo de Dinamización da Lingua Galega
Aquí o enlace:
Calendario 2021

The Solar System

Os nosos alumnos e alumnas de 4º na materia de Plástica bilingüe fixeron unha magnífica exposición:
"The Solar System"
Un aplauso enorme!

REVITALIZA - ACTIVIDADES SOBRE COMPOSTAXE

Nestas semanas estamos levando a cabo actividades de respecto pola natureza, organizadas pola Deputación de Pontevedra dende o programa REVITALIZA; e a axuda con Concello de Ponteareas.

Instalamos un composteiro, déronnos unha charla sobra a súa montaxe, charlas de microcompostaxe, xogo da miñoca... aquí unha pequena mostra dalgunhas actividades.