Novas do Colexio

GRADUACIÓN ALUMNADO 5 ANOS

19/06/2020 11:04
Atlantic/Bermuda

Nesta situación tan excepcional que nos impediu realizar os actos de graduación habituais no centro, queremos dar a NORABOA AOS NENOS E NENAS DE 5 ANOS polo seu final de etapa.

Benvidos á etapa de Educación Primaria!!!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN

18/06/2020 09:01
Atlantic/Bermuda

O Equipo de Biblioteca quere facervos unhas recomendacións lectoras para o verán:

Recomendacións lectoras 3 a 7 anos Recomendacións lectoras 7 a 9 anos Recomendacións lectoras a partir 10 anos

3 a 7 anos                        7 a 9 anos                          A partir de 10 anos

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO - AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (Código do centro 36007497)

20/05/2020 00:52
Atlantic/Bermuda

Explicámosvos todo o proceso nos dous ficheiros adxuntos: a propia Orde, e un resumo que vos fixemos para unha interpretación máis doada da mesma. Adxúntase o ANEXO I e II para imprimir e traer cuberto.

Poderanse presentar as solicitudes na secretaría do centro ou telemáticamente dende o mércores 20 de maio ao venres 19 de xuño. A devolución dos libros que tendes deste curso levarase a cabo os días 18 e 19 de xuño.

Dada a situación, rógase acudir coas solicitudes impresas da casa e totalmente cubertas; así como con fotocopias de toda a documentación a presentar, CUMPRINDO COAS MEDIDAS DE SEGURIDADE PRESENTES.

Podedes aclarar dúbidas en horario de 9:25 a 14:25h no teléfono 886110532 e no mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

PRAZO LÍMITE DE SOLICITUDES: VENRES 19 DE XUÑO DE 2020

Benvida

Benvidos á web do C.E.I.P. "NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS" de Ponteareas.

1969-2019 50 ANOS FORMANDO PARA O FUTURO

Ensino Público de Calidade

Visitade tamén as bitácoras enlazadas a esta web.

Rúa Azorín, s/n. 36860. PONTEAREAS

Telf.: 886 110 532

Correo e-: ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

CONCURSO DE IDEAS CAMBIO DE DENOMINACIÓN DO CENTRO

Pechamos 50 anos de ensinanza, case nada! Así que pensamos en facer unha renovación do nome do cole, e queremos que toda a Comunidade Educativa participe (nenos/as, pais, nais, mestres, persoal do centro, Concello...)

Pensamos adicar o nome a unha muller (xa que o resto de coles levan nomes de homes), unha muller da vila ou da zona, e preferiblemente científica ou ilustre. Aínda que tamén podedes enviarnos outros nomes interesantes.

Agardamos as vosas propostas ata o 15 de xuño, cubrindo este formulario.

A PITA FALADORA 2019/20 - Nº41

17/05/2020 00:00
Atlantic/Bermuda

Como ben sabedes, hoxe é o Día das Letras Galegas, que este ano está adicado a Ricardo Carvalho Calero.

Como non o puidemos celebrar no cole, quixemos darvos unha sorpresa e publicar a nosa Revista anual o 17 de maio de 2020

A nosa Pita Faladora xa vai polo número 41 (fai clic), e este ano é o primeiro número integramente dixital. Froito das aportacións de alumnos, alumnas, mestres e mestras; o Equipo de Dinamización da Lingua Galega encargouse da súa maquetación. Agardamos que vos guste!!! A desfrutar deste día lendo.

Portada Pita Faladora nº41   Bandeira Galicia   Contraportada Pita Faladora nº41

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA CASA 2020

02/05/2020 18:17
Atlantic/Bermuda

Que gran acollida tivo a nosa proposta! Como nos alegramos!

Tras procesar a morea de fotos e vídeos que nos enviastes, aquí tedes o ansiado resultado. Agardamos que vos guste e sentimos os recortes que tivemos que facer para que non se nos extendera demasiado a composición.

Un saúdo e o noso agradecemento pola participación!! Os profes de Educación Física e psicomotricidade: Rubén, Conrado e José Ángel.

#DEFC2020

CONSIDERACIÓNS INICIO 3º TRIMESTRE

13/04/2020 23:55

Texto da Consellería:

Con motivo do mantemento da situación de emerxencia de saúde pública causada polo COVID-19, e conseguinte suspensión da actividade lectiva presencial desde o pasado 13 de marzo,  unha vez rematadas as vacacións de semana santa e coa finalidade que os centros educativos poidan iniciar a organización da súa actividade neste terceiro trimestre:

1.- A actividade lectiva non presencial continuarase, con carácter xeral, mediante repaso, reforzo e recuperación do traballo desenvolvido, centrándose na adquisición das competencias clave. Así mesmo, os centros educativos avaliarán as medidas a adoptar para a atención ao seu alumnado con maiores dificultades de acceso á educación no actual contexto.

2.- Unha vez teña lugar a xuntanza da Conferencia Sectorial de Educación, prevista para o vindeiro mércores, 15 de abril, na que participan o Ministerio de Educación e Formación Profesional e as Comunidades Autónomas, coa finalidade de coordinar as medidas concretas a adoptar para o desenvolvemento do terceiro trimestre e final do curso 2019/2020, ditaranse as instrucións que procedan.

- En canto recibamos información máis precisa, a partir desa reunión do mércores, vos poderemos aclarar algunhas dúbidas que nos consultades; mentres, plantexamos unha primeira semana de repaso con tarefas sinxelas.

- Nada máis poidamos saber se o terceiro trimestre se adicará a repaso, si se poderá ampliar contidos, se os contidos virán predeterminados logo dun acordo nacional, se serán avaliables, se se entregarán tarefas, como dar resposta á fenda dixital para chegar a todo o alumnado... nada máis poidamos saber todo isto volo faremos saber.

Paciencia e moito ánimo nesta situación tan complicada. SAÚDE!

MENSAXE D@S PROFES: VÍDEO

07/04/2020 09:51
Atlantic/Bermuda

Todo o profesorado do CEIP Nosa Señora dos Remedios queremos enviarvos unha mensaxe en forma de vídeo. Un graniño de area para intentar animar a todos os nenos e nenas e a toda a familia. Na distancia, seguimos estando ao voso lado e vos estrañamos.

Pero... PRONTO ESTAREMOS XUNTOS!!!

Moito ánimo familias, e moita saúde.

Unha aperta enorme de todo o profesorado.