Novas Tecnoloxías

APOIO Á INFORMATICA

20/10/2015 22:37
Atlantic/Bermuda

Estes días comezamos coas clases de apoio a informática por parte do Equipo TIC do colexio.

En Primaria, o obxectivo é fornecer ao alumnado das ferramentas necesarias para que se poidan desenvolver con soltura no uso das Novas Tecnoloxías aplicadas á educación: partes dun ordenador,  Linux, LibreOffice, ler e escribir, debuxar, crear presentacións…

En Infantil, traballamos coas tablets. Como tarefa, imos crear monstruíños. A través de diversas aplicacións, xogaremos coas figuras xeométricas, aumentando a dificultade sesión a sesión,  ata que ao final sexan capaces de crear eles mesmos os seus propios personaxes.

No ficheiro adxunto completamos esta información.

NOVA BITÁCORA DE TICS DO COLEXIO

25/02/2013 10:42
Etc/GMT+1

O Equipo de Novas Tecnoloxías do colexio acaba de poñer en marcha a súa bitácora, co obxectivo de facilitar o traballo coas TICs ao profesorado do Colexio.

Este é un novo paso dado no noso centro dentro da decidida aposta por estas tecnoloxías. Podedes acceder a esta bitácora dende o enlace que hai nesta web ou indo directamente a: http://remedios-tic.blogspot.com.es

O NOSO COLEXIO NA REDE TIC

Array

O C.E.I.P. "Nosa Señora dos Remedios" xa aparece na web da rede TIC como centro piloto da mesma. Podedes entrar nesta web en http://www.edu.xunta.es, indo a temáticos e pinchando en rede TICS.

O C.E.I.P. NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS SELECCIONADO PARA APLICAR UN PROXECTO DE NOVAS TECNOLOXÍAS

Array

O C.E.I.P. Nosa Señora dos Remedios ven de ser seleccionado como un dos dez centros educativos de Galicia de ensino non universitario nos que se vai aplicar un Proxecto para o uso educativo das Tecnoloxías da Información e da Comunicación, elaborado e presentado polo noso Colexio diante da convocatoria da Consellería de Educación e O.U.

A selección deste proxecto fai que o noso colexio dea un paso de xigante no uso das novas tecnoloxías situándose na vangarda do ensino galego.

Pouco a pouco iremos falando deste importantísimo proxecto.

No ficheiro adxunto está o proxecto seleccionado.

INTERCAMBIO CON ALUMNADO DO ESTRANXEIRO

Array

No ficheiro adxunto aparece outra presentación elaborada por alumnado de 6º, coa coordinación da súa titora, sobre Ponteareas, que se enmarca dentro do intercambio con alumnado do estranxeiro.

INTERCAMBIOS CON ALUMNADO DE OUTROS PAÍSES

Array

No arquivo adxunto vai en dúas partes unha presentación en powerpoint feita polo alumnado de 6º C, baixo a coordinación da súa titora, que está intercambiando información con alumnado do estranxeiro.