Ed. Infantil

GRADUACIÓN ALUMNADO 5 ANOS

Nesta situación tan excepcional que nos impediu realizar os actos de graduación habituais no centro, queremos dar a NORABOA AOS NENOS E NENAS DE 5 ANOS polo seu final de etapa.

Benvidos á etapa de Educación Primaria!!!

IX CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL

Aquí podes ver imaxes da IX Xornada de convivencia de Educación Infantil, levada a cabo o pasado 10 de xuño.

A VIII CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL TODO UN ÉXITO

Hoxe venres celebramos a VIII Convivencia de Educación Infantil na que participaron o alumnado, profesorado e familis de Educación Infantil do noso colexio e das Escolas de Pías e Ribadetea.Os alumnos/as tiveron 18 actividades diferentes polas que foron pasando ao longo da mañá.Agradecemos a todos/as que participaron e traballarton para que esta xornada de convivencia fora todo un éxito.

1 DE XUÑO: VII XORNADA DE CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL NO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

Este venres 1 de xuño durante a mañá vaise celebrar no noso colexio a VII Xornada de Convivencia de Educación Infantil, na que participan moi activamente profesorado, familias e alumnado. Vai ser novamente un día de diversión para o alumnado de E Infantil, que vai poder percorrer diversos obradoiros e exhibicións que de seguro lles van gustar.

En vindeiros días informaremos sobre o acontecido nesta xornada.