Ed. Infantil

IX CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL

26/06/2014 20:49
Atlantic/Bermuda

Aquí podes ver imaxes da IX Xornada de convivencia de Educación Infantil, levada a cabo o pasado 10 de xuño.

A VIII CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL TODO UN ÉXITO

07/06/2013 20:57
Etc/GMT+1

Hoxe venres celebramos a VIII Convivencia de Educación Infantil na que participaron o alumnado, profesorado e familis de Educación Infantil do noso colexio e das Escolas de Pías e Ribadetea.Os alumnos/as tiveron 18 actividades diferentes polas que foron pasando ao longo da mañá.Agradecemos a todos/as que participaron e traballarton para que esta xornada de convivencia fora todo un éxito.

1 DE XUÑO: VII XORNADA DE CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL NO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

00/00/
Array

Este venres 1 de xuño durante a mañá vaise celebrar no noso colexio a VII Xornada de Convivencia de Educación Infantil, na que participan moi activamente profesorado, familias e alumnado. Vai ser novamente un día de diversión para o alumnado de E Infantil, que vai poder percorrer diversos obradoiros e exhibicións que de seguro lles van gustar.

En vindeiros días informaremos sobre o acontecido nesta xornada.

EQUIPO DOCENTE DE EDUCACIÓN INFANTIL

As mestras compoñentes deste ciclo son:

Esperanza (4º A)

Maite (4º B)