E. Dinamiz. Ling. Galega

A PARROQUIA DE PADRÓNS

Neste programa de radio puidemos entrevistar a nai dunhas alumnas que viven en Padróns; podendo así coñecer máis cousiñas desta aldea. Moitas graas pola colaboración!

8M - DÍA DA MULER

O día 8 M celébrase o Día Internacional Da Muller polo que dende a nosa escola decidimos investigar un pouquiño sobre este tema.

A PARROQUIA DE RIBADETEA

Neste programa de radio tivemos a gran sorte de poder entrevistar a unha nai que vive en Ribadetea. Atendede!

DÍA DE ROSALÍA

O 23 de Febreiro celebramos o día de Rosalía de Castro. Dende este programa de radio rendémoslle unha pequena homenaxe.

O ENTROIDO

Aproveitamos esa semana de entroido para indagar sobre os diferentes tipos de entroidos que se viven en Galicia. Tamén falaremos un puquiño dun entroido coñecido a nivel mundial.

O DÍA DA PAZ

O programa desta semana está adicado á celebración do Día da Paz

O CICLISMO

Seguimos investigando sobre dstintos xogos olímpicos. Chegoulle o turno ó ciclismo! Escoitade con atención.

ALMANAQUE 2024

O equipo de Dinamización da Lingua Galega organizou este almanaque para o ano 2024deseñado polos nosos alumnos e alumnas e que ten como tema central "OS XOGOS OLÍMPICOS", tema sobre o que estamos a traballar coma proxecto de centro... aquí o tedes para descargar!
Quedou estupendo!
Portada almanaque 2024

A PARROQUIA DE PRADO

Comezamos o ano facendo unha entrevista a un pai dun alumno que vive na parroquia de Prado. Moitas grazas por vir!

A ESCALADA

Neste derradeiro programa de radio (deste primeiro trimestre) falamos dun deporte olímpico: a escalada.