Escolares, Ed. Infantil, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Idioma estranxeiro, Ed. Física, Ed. Musical, Complementarias, Convivencia E. Infantil

O SAMAÍN NO COLE

02/11/2019 14:06
Atlantic/Bermuda

Así foi como celebramos o Samaín no cole.

PROXECTO PITIÑOS E ROBÓTICA NA III SEMANA DAS CIENCIAS DE PONTEAREAS

22/04/2018 19:43
Atlantic/Bermuda

Os pasados días 13 e 14 de abril alumnado de 2º de E Primaria e varias mestras do colexio participaron na III Semana das Ciencias de Ponteareas co proxecto Pitiños: Un proxecto do ovo á galiña, premiado no IV Concurso de traballo por proxectos da Consellería de Cultura, Educación e O.U. Tamén se participou co proxecto de iniciación á robótica que estamos a aplicar no colexio.

A experiencia foi moi positiva e houbo moita expectación por parte do público asistente a esta Semana das Ciencias.

IX CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL

26/06/2014 20:49
Atlantic/Bermuda

Aquí podes ver imaxes da IX Xornada de convivencia de Educación Infantil, levada a cabo o pasado 10 de xuño.

EXPOSICIÓN DE INSTRUMENTOS FEITOS POLOS ALUMNOS/AS

04/04/2013 00:33
Etc/GMT+1

Nas seguintes imaxes pódense ver os instrumentos feitos con material de refugallo polos alumnos/as do colexio coa colaboración das súas familias.

ÉXITO DO DIA DOS INSTRUMENTOS CELEBRADO NO COLEXIO O VENRES 22 DE MARZO

25/03/2013 00:00
Etc/GMT+1

De grande éxito hai que cualificar o Día dos Instrumentos musicais celebrado no noso colexio o pasado venres 22 de marzo organizado pola profe de Música e no que participaron todos os alumnos e alumnas e mestres/as do Colexio. O alumnado dos diferentes grupos fixeron un percorrido por diversas actividades nas tres primeiras horas do día. Na cuarta hora houbo un concerto no participaron o coro do colexio, un guitarrista eléctrico e un grupo de pandereteiras para que o alumnado escoitara diferentes tipos de instrumentos e de formas de facer música.

Previamente houbo unha exposición de instrumentos feitos polos alumnos e as súas familias con material de refugallo, polo que toda a Comunidade Educativa estuvo implicada nestas actividades.

Proximamente colgaremos nesta web imaxes desta actividade na que os alumnos e alumnas gozaron moito.

EXPOSICIÓN DE INSTRUMENTOS MUSICAIS

00/00/
Array

Como en anos anteriores dende a aula de Música promoveuse a exposición de instrumentos musicais elaborados polo alumnado do colexio nas súas casas.

SAMAÍN - HALLOWEEN

00/00/
Array

Meigas, cabazas, esqueletes, pantasmas, morcegos... o Samaín e o Halloween  fixeron  a  súa aparición un ano máis no noso colexio, facendo as delicias dos máis pequenos.

Durante toda a semana, realizamos actividades relacionadas con estas dúas festas que están íntimamente ligadas, posto que o Halloween, ten a súa orixe na festividade celta do Samaín. ( xogos, cancións, festas de disfraces...)

Os nen@s trouxeron as súas cabazas decoradas e invadiron o colexio, que se converteu nunha auténtica casa do terror. Os corredores, a biblioteca, as clases... tódolos recantos da nosa escola eran escalofriantes...

O último día da semana, houbo un minifestival na hora do recreo no que os rapaces e as rapazas do terceiro ciclo interpretaron a canción de "Thriller" de Michael Jackson e representaron unha pequena obra de teatro. Asimesmo, @s do primeiro ciclo cantaron una canción titulada " Knock, knock, trick or treat".

Por outra banda, os alumn@s do 2º ciclo, elaboraron unas cestas de Halloween nas horas de Plástica das Seccións bilingües.

Esperamos que disfrutedes tanto coma nós vendo as fotos desta terrorífica semana!!