2º ciclo E.P.

EXCURSIÓN 2º CICLO DE PRIMARIA

EXCURSIÓN 2º CICLO DE E. PRIMARIA

O pasado día 12 de maio as alumnas e alumnos do 2º Ciclo de E. Priamria foron de excursión a illa de Ons. A  excursión completaba unha actividade de aula sobre a utilización dos distintos medios de transporte.

Saíron do colexio dirección Vigo en autobus, logo empregaron o tren dende Vigo até pontevedra, outra vez o autobus dende Pontevedra até Marín, para aquí subir en barco até a illa de Ons.

Xa na illa de Ons fixeron unha visita guiada con monitores que lles foron explicando a vida, xeografía e especies da illa.

Comeron a súa merenda no restaurante da illa, un chisco dedescanso e regreso outra vez nos distintos medios de transporte.

Na seguinte galería de imaxes podemos ver unha mostra desta actividade.

INTERCAMBIO CO COLEXIO ST. CHARLES DE LONDRES

10/03/2009 23:41
00/00/0 00:00
Etc/GMT+1

In this second term, the 4th year children in Primary School, carried out an exchange of information (in English and Spanish) with St. Charles School (London).

The English children from that school are studying Spanish, so we took advantage of this fact to send them a little bilingual book with pictures of different parts our school (library, staff room, English classroom...). In this book, we explain what our school looks like so that they can get a better feel of the environment.

They did the same with their school and we already have their book on display in our English classroom.

Our pupils enjoyed knowing the English school and comparing the similarites and differences with our own school.

Using e-mail, the teachers in both countries used power point to present a summary of the contents of the books that the children had made.

We hope you like them and you get as much enjoyment as we did when we made them!

Neste segundo trimestre, os nenos de 4º B de Primaria fixeron un intercambio de información en inglés e en español co colexio St. Charles de Londres.

Os
nen@s ingleses dese colexio están estudiando o noso idioma, así que aproveitamos a ocasión para mandarlles un libriño bilingüe con fotografías das distintas partes das que consta o noso cole ( biblioteca, sala de profesores, aula de inglés...). Neste libro, explicámoslles como é a nosa escola para que coñezan así o noso entorno máis próximo.

Eles, pola súa parte, fixeron o mesmo coa súa escola e xa temos o seu libriño exposto na clase de Inglés.

Aos nosos alumnos gustoulles moito coñecer o colexio inglés e sinalar as semellanzas e as diferenzas co noso.

Por outra banda, as mestras de ámbolos dous países, elaboraron tamén power points onde resumiron o contido dos libriños que fixeron os nenos intercambiándoos por correo electrónico.

Esperamos que vos gusten e que disfrutedes tanto coma nós coa súa elaboración!