1º ciclo E.P.

ALBERTO RODRÍGUEZ BOENTE, DE 2º B GAÑADOR DO 1º CICLO NO CONCURSO DE RECEITAS DO CEIP FRAGA DO REI

23/06/2013 00:45
Etc/GMT+1

O gañador de 1º ciclo do XIII Certame Literario CEIP Santiago de Oliveira foi Alberto Rodríguez Boente de 2ºB. Este ano o xénero literario elixido foi a receita non convencional. O título da receita gañadora foi: " Receita para namorar".

Queremos felicitar a este alumno polo seu premio.

ENTREGA DO 1º PREMIO DO CONCURSO "SOMOS DIFERENTES, SOMOS IGUAIS"

00/00/
Array

Este venres 29 de febreiro faise entrega no Salón de Plenos do Concello de Ponteareas dos premios do concurso "Somos diferentes, somos iguais" que organizou o Servizo de Información ao Inmigrante e ao Emigrante do Concello.

A clase de 1º A de E. Primaria acadou o primeiro premio neste concurso cun debuxo feito por todo o alumnado, baixo a coordinación da súa mestra titora.

Unha vez máis, ¡¡¡¡¡¡FELICITACIÓNS!!!!

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE 1º A PRIMEIRO PREMIO NUN CONCURSO

00/00/
Array

O alumnado de 1º A, coordinado pola súa titora Mª Victoria, acadou o Primeiro Premio no Concurso de debuxo "Somos diferentes, somos iguais", convocado polo Servizo de Información ao Emigrante e Inmigrante do Concello de Ponteareas.

O traballo presentado é todo un exemplo do tratamento que recibe a atención á diversidade no C.E.I.P. "Nosa Señora dos Remedios".

Felicitamos aos premiados/as.