E. Activid. Complem.

O ENTROIDO OLÍMPICO

ASÍ DE BEN O PASAMOS NO NOSO ENTROIDO OLÍMPICO!

E na chocolatada e baile que viñeron despois... BO ENTROIDO!

Esta actividade estivo organizada polos equipos de Actividades Complementarias e Extraescolares, Dinamización da Lingua galega e Plástica Plurilingüe.

O MAGOSTÍN

ASÍ GOZAMOS DA NOSA FESTA!
Houbo xogos súper divertidos coma o lanzamento de castañas, carreiras de sacos, pose terrorífica,.... e logo comemos as castañas quentiñas! Mmmm!
Tamén podedes ver que decoramos as portas das clases e os corredores do cole terroríficamente xenial!
Moitas grazas ás familias pola vosa colaboración!
Houbo unha gran participación no concurso de historias terroríficas organizado polo equipo de Dinamización da Lingua Galega, e que despois foron contadas aos máis pequen@s do cole.
En clase de plástica plurilingüe este ano o dedicamos aos monstros/monsters, e tamén fixemos moitas actividades nas outras áreas sobre o Magosto e o Samaín, as dúas festas de outono máis importantes da nosa cultura galega.
Esta actividade estivo organizada polo equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares.
 Samaín, MAMÁ CABRA

ENTROIDO 2023

Así celebramos o entroido no noso cole: ordes do meco toda a semana, desfile final o venres, chocolatada, baile... e a desfrutar todo o mundo!

MAGOSTÍN 2022

Así gozamos da nosa festa o pasado venres 28!

Houbo xogos súper divertidos coma o lanzamento de castañas, carreiras de sacos, move o teu esqueleto.... e logo puxémonos ata arriba de castañas! Mmmm!
Houbo unha gran participación no concurso de receitas terroríficas organizado polos equipos de Dinamización da Lingua Galega e o equipo de Biblioteca.
Moitas grazas ás familias pola vosa colaboración!
En clase de plástica plurilingüe este ano o dedicamos ás witches/bruxas e tamén fixemos moitas actividades nas outras áreas sobre o Magosto e o Samaín, as dúas festas de outono máis importantes da nosa cultura galega.

Que pasedes unha boa ponte!

ENTROIDO 2022

BO MARTES DE ENTROIDO!

Así vivimos nós a semana de Entroido: obedecemos as ordes do Meco extraterrestre, pintamos 2 murais xigantes con motivos do universo e para finalizar, o venres co noso disfrace fixemos o desfile e a chocolatada!
FESTA RACHADA!
Esta actividade estivo organizada polo equipo de actividades complementarias e extraescolares.

NADAL 2021

O martes 21 foi un día moi especial para o nosos nenos e nenas xa que puideron saudar ás S.S.M.M. Reis Magos de Oriente e depositar as cartas no buzón real.
Para rematar a xornada de festa poidemos gozar da increíble orquestra do I.E.S. Pedra da Auga que nos deron un concerto moi divertido e na que poidemos ver a algúns exalumnos!
Moitas grazas a eles e elas e á súa profe Paula.
Dende toda a Comunidade educativa do CEIP plurilingüe Nosa Sra dos Remedios queremos desexarvos unhas boas festas e un bo ano 2022 que veña con moita saúde e paz para todos.

O MAGOSTÍN

VELAQUÍ ESTÁ!
XA CHEGOU O SAN MAGOSTÍN!
Que non sabedes que é?!?!
Este curso no noso cole fixemos unha mestura de todas as festas de outono.
O/As neno/as fixeron uns traballos de Plástica preciosos pero no medio coáronse fotos que nada teñen que ver co noso Magostín
Seredes quen de atopar os intrusos?
Comezamos con Ed. Infantil:

Quenda agora de 1º e 2º:

Agora 3º e 4º:

Por último, 5º e 6º:

ENTROIDO 2020

O pasado venres 21 de febreiro celebramos o Entroido no cole, logo de estar toda a semana ás ordes do Meco. Culminando cun gran desfile e chocolatada posterior para recuperar forzas. Aquí tedes mostra delo!