Complementarias

ABELLAS NA ESCOLA

Xa estamos a rematar este 2º trimestre que dedicamos no proxecto de ciencias a investigar sobre o noso planeta.
E comezamos con esta visita a enlazar o tema que nos ocupará o 3º trimestre: os seres vivos.
Aprendemos un montón sobre este tipo de insectos: a súa morfoloxía, onde viven, como se alimentan, que traballos fan, que produtos nos dan... espertando a curiosidade e as ganas de coñecer máis!
Probamos a xelea real, o mel e ata fixemos unha candea que levamos para casa!

SEMANA DAS CIENCIAS DE PONTEAREAS 2022

club de Ciencias e Robótica do cole, alumnos de 5º e 6º e as mestras Marga e Susana participaron este venres 25 na tradicional Feira das Ciencias.
Bravo! O voso traballo foi xenial e moi interesante!
Na Semana das Ciencias de Ponteareas, a ciencia e o alumnado dos centros educativos son os protagonistas e os responsables de facerlles chegar á veciñanza unha mensaxe: detrás de cada segundo da noso día a día está a ciencia, unha ciencia amiga que nos axuda a mellorar.
O tema deste ano foi a "Sostibilidade e o Cambio Climático"