4º primaria

TOLEMIAS IMAXINABLES EN DIRECTO

Álbum: CURSO 2023-24 -> TOLEMIAS IMAXINABLES

TOLEMIAS IMAXINABLES 6_ESPECIAL FIN DE TRIMESTRE

Novo programa en directo do alumnado de 4º, programa especial de fin de trimestre. Falamos das últimas novas do cole, efemérides do mes de marzo e moito máis. Por suposto entregamos os premios do concurso da radio e quedamos encantados, animádevos a participar para a próxima edición.

Agora a disfrutar do programa e das vacacións, o traballo está feito. Adeuuuuus!!!!

PROGRAMA ESPECIAL CROS 6º

Aquí tedes o podcast que preparou 6º para falarnos da súa aventura no CROS DEPORTE ESCOLAR...atentas para contestar ben á pregunta do concurso.

DIA DA MULLER TRABALLADORA 8M

Programa especial para celebrar o día da muller traballadora. O alumnado de 4º de primaria preparou un programa cargadiño de noticias, actualidade, entrevistas e información...
Escoitade atentamente que tamén hai pregunta para o concurso.

Adiante coa RADIO ARRABAL!!!!

Portada » Galegas8m

TOLEMIAS INIMAXINABLES 4

Xa está aquí o cuarto programa de "Tolemias Inimaxinables" o programa máis tolo da Radio Arrabal. Nesta ocasión falamos do Día Mundial da Radio, de planetas e do fin do entroido. Tamén nos desprazamos a un lugar único, ás "Pozas de Mougás" onde coñecemos a unha personaxe moi especial.

Por certo, non vos olvidedes de participar no concurso da Radio Arrabal, desta vez "pregunta dobre":

1.- Que río descende polas pozas de Mougás?

2.- Entre que anos viviu o loro Ravachol do entroido de Pontevedra?

Xa sabedes, collede un papeliño e escribide as respostas ás dúas preguntas, o voso nome e curso e para dentro do buzón da radio.

Moita sorte a to@s!

ENTROIDO 2024

Este venres, 9 de febreiro, celebramos o Entroido todxs xuntxs no cole. Comemos lambonadas típicas deste tempo e para baixar tanta caloria, fomos bailar e disfrutar desta tradición tan querida. Por mor do mal tempo houbo que suspender o desfile polas rúas do Arrabal e as familias non poideron asistir. Quedamos no pavillón e aquí tedes unhas fotos para o recordo.

Álbum: CURSO 2023-24 -> ENTROIDO 2024

TOLEMIAS INIMAXINABLES_ DÍA DA PAZ

Unha tolemia inimaxinable, un mundo en paz, sin guerras.

Eso é o que queren as nenas e nenos de 4º de primaria. Coa axuda do alumnado de 6º fixeron un programa especial adicado á PAZ. Seguro que con esta ilusión ficeron do mundo un lugar un pouquiño mellor.

Engadiron na parte final o CONCURSO retomando costumes de cursos pasados. Animádevos a participar!!!

Veña a escoitar con atención e disfrutar deste novo programa. Feliz día da paz!!!

Exposición OIADORES

Esta semana, xs nenxs de 4º de Ed. Primaira estreamos a exposición fotográfica e documental daqueles sitios de Oia que nos parecen de máis importancia. Nove fotos con nove audios en formato QR, onde poder coñecer un pouquiño máis o noso concello. Anímate a visitala.

CROS ESCOLAR XOGADE

Despois dunha chea de aplazamentos o pasado xoves, por fin, fomos a participar no CROS ESCOLAR de XOGADE en BAIONA. Como era de esperar foi unha xornada estupenda, alí coñecemos moitas rapazas e rapaces doutros coles, nos esforzamos por facer unha carreira rápida e disfrutamos dun día soleado na Praia da Ladeira. Despois de tanta chuvia o tiñamos merecido.

Participou o alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria en carreiras separadas de chicos e chicas (esto si que nos pareceu raro) e a distancia foi de case un kilómetro para 4º e 5º e case dunha MILLA para os de 6º. Chegando á meta as pernas xa estaban agotadas pero o esforzo pagou a pena...felices de participar e emocionados de ver que algunha rapaza e algún rapaz recibiu diploma por quedar entre os 10 primeiros da súa categoría. Esperamos repetir para o ano que ven....a correeeer!!!