MÚSICA E TEATRO

BENVIDAS/-AS AO NOVO CURSO 2024-25 NO CEIP MESTRE MANUEL GARCÍA!

Este ano temos a sorte de contar cunha PDI que nos vai dar moito xogo na aula de música  e plástica  porque sobre o escenario do teatro poden pasar moitísimas cousas e imos ter a sorte de facer de protagonistas: Obras de teatro, musicais, bandas de música, monólogos, títeres etc.

Poñédevos o traxe que a función vai comezar!!

Guay

OIADORES fest'24

Aquí tedes unhas fotos do que foi o festival de fin de curso deste ano. Despois de tanto ensaio e preparación resultou todo un éxito. Toda a comunidade educativa xuntouse para disfrutar desta marabillosa despedida de curso.

Álbum: CURSO 2023-24 -> OIADORES fest

ENTROIDO 2024

Este venres, 9 de febreiro, celebramos o Entroido todxs xuntxs no cole. Comemos lambonadas típicas deste tempo e para baixar tanta caloria, fomos bailar e disfrutar desta tradición tan querida. Por mor do mal tempo houbo que suspender o desfile polas rúas do Arrabal e as familias non poideron asistir. Quedamos no pavillón e aquí tedes unhas fotos para o recordo.

Álbum: CURSO 2023-24 -> ENTROIDO 2024

SAMBA REAGGY!

O alumnado de 5º e 6º xa aprenderon os instrumentos de percusion de altura indeterminada. Saben clasificalos e  que é mais importante, tocalos. E para celebrar esta realidade cantamos unha cancion que tivo moitisimo éxito!

Samba Reaggy! de Jimmy Cliff! Déixovos a letra e o video para que poidades cantala e bailala na casa!

a disfrutar!!

Como no voy a bailar

Con la marcha que me das

Samba Reaggy!

A la vista de tu habitación

te das cuenta de que hay que limpiar

y no tienes a donde escapar

lo que tienes que hacer es bailar!

Como no voy a bailar

Con la marcha que me das

Tocas las claves

y las maracas

suena el pandero

y hay silencio

vienen los crótalos

y el triángulo

suena el bombo

y das un SALTO!

parabapapappapapapa

APRENDENDO AS NOTAS MUSICAIS

As e os de 2º o teñen moi claro. Para tocar instrumentos debemos aprender as notas musicais. E de qué maneira?

-ColocámolasSelado

-CantámolasSorprendido

-SaltámolasAnoxado

-TocámolasBeso

-Gozámolas!Guay

E ti? que notas aprendeches hoxe?xe?

Álbum: Sen categoría -> Alumnos cursos

TOLEMIAS NAVIDEÑAS

Aquí tedes o último programa do alumnado de cuarto de primaria. Quentiño, recen saído do estudo de radio. Hai nel unha marabillosa entrevista, sabedes quén é a personaxe invitada? Pois facer clic e escoitade.

Apertas e bo nadal a todxs!!!!

AVÓ DEIXA DE RONCAR QUE CHEGOU O NADAL

Aquí tedes o video onde aparece todo o alumnado do cole celebrando a chegada do Nadal. Foi un festival estupendo e ao final o avó despertou.

BO NADAL A TODAS!!!

SALTANDO CAS NOTAS MUSICAIS

OBRADOIRO DE RAP

20 DE NOVIEMBRE - DÍA INTERNACIONAL DA INFANCIA

Dende a aula de terceiro e empregando a música como ferramenta de comunicación queremos defender e loitar polos dereitos de esas nenas e nenos que se atopan en situacións de vulnerabilidade.

Cantando polos que non teñen voz.

Bailando polos que non teñen liberdade.

Loitando polos que ven os seus dereitos vulnerabilizados.