3º Ciclo

UN CAMIÑO DE TODOS

XACOBEOAUTÍSMO é como se chama o proxecto que está a levar a cabo a Fundación Menela. Pretenden dar a posibilidade a 20 persoas, con Trastorno do Espectro do Autismo (TEA) e discapacidade intelectual asociada, de realizar un tramo do Camiño Portugués pola Costa. Ademáis é unha oportunidade para visibilizar a realidade deste colectivo. E aí entramos nós por que os nenos e nenas de 5º e 6º de primaria fomos invitados a compartir a etapa do Camiño que vai dende Oia a Viladesuso.

Foi unha mañá moi interesante onde compartimos unha camiñada cos amigos do San Xerome. Alegrámonos moito ao ver a Yolanda, a nosa compañeira do ano pasado. Unha experiencia que temos que repetir.

Clica AQUÍ si queres ler a noticia de DANIELA de 6º.

EXCURSIÓN 6º A MADRID 2019

O alumnado de 6º de primaria despediuse desta estapa educativa cunha excursión a Madrid. Foron 6 días intensos onde houbo sitio para a cultura, o divertimento e a convivencia.

Aloxados preto da Porta do Sol poideron coñecer e disfrutar da vida nunha cidade tan grande como atractiva. Non pararon de moverse andando, en metro ou no autobús para facer visitas ao Museo do Prado, Retiro, centro histórico, Warner, Museo de Ciencias Naturais, Estadio Bernabeu, etc.

Foi unha experiencia única que gardarán para toda a vida. AQUÍ vos deixan unhas fotos da viaxe.

MUSICAL 6º "MAMMA MÍA"

Os nenos e nenas de 6º de primaria xa se graduaron. Para tal evento estrearon o músical "MAMMA MÍA".

Dende outubro levaban preparando o guión, os bailes e a escenografía. Coa axuda do profe Daniel e a profe Noela conseguiron facer un espectáculo digno de Broadway.

Enhoraboa pola función e moita sorte no instituto para este maravilloso curso de 6º.

Cica AQUÍ para ver más fotos.

EXCURSIÓN Á CORUÑA 2019

O mércores pasado os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º fomos de excursión A Coruña.

Saimos as 8 da mañá e chegamos ás 10 e media pasadas ao acuario da Coruña. Alí explicáronnos que os peixes comían tres veces ao día. A continuación fomos ver as focas, nos fixeron rir moito.

Despois fomos ao Nautilus, parecía que estábamos no fondo do mar! Uns buzos, que se metían no acuario, lles daban de comer, baixando cuns cubos que tiñan comida, evitando así que se comeran entre eles. Aproximadamente hai uns 6.000 peixes de diferentes tamaños e especies.

A continuación fomos comer ao comedor do Domus e ao rematar xogamos coas montaxes sobre a natureza que había ali.

Máis tarde fomos á Casa Das Ciencias onde unha señora nos recibiu moi amablemente e nos dixo que se podía tocar todos os experimentos científicos que había en cada sala pero con moito coidado.

Ao rematar merendamos, sacamos unhas fotos e marchamos felices e cansados de tanta diversión.

BLOG DE 6º

CLICA NA IMAXE PARA VER O BLOG

BLOG DA CLASE DE DANI

CLICA NA IMAXE PARA ACCEDER AO BLOG

VISITA AO IES 1º DE MARZO DE BAIONA

Está acabando o curso e para o ano que ven os nenos e nenas de 6º marcharán do colexio para comezar unha nova etapa no instituto.

Por este motivo fixemos unha visita ao instituto de Baiona, un dos centros onde poderán ir os nosos compañeiros ao rematar primaria.

Preguntámoslle o que opinan do novo instituto e casi todos eles coincidían:

- Xenial!

- Encantoume o instituto.

- O instituto é moi grande e nos imos perder. (risas)

- Fixemos experimentos moi divertidos no laboratorio de ciencias.

- O experimento que máis nos gustou foi o dos líquidos non newtonianos.

- Gustounos moito o video das letras galegas.

- Na aula de música tocaban moi ben, era unha clase grandísima e cunhas vistas a ría de Baiona espectaculares.

- Cantamos xuntos a canción de Guantanamera.

- Ao final flipamos cos robots da clase de tecnoloxía.

Aquí tedes unhas fotos para recordar, CLICA.

TEATRO 6º

As alumnas e alumnos de 6º de primaria sorprendéronnos con esta comedia teatral titulada "A consulta da doutora Casilda".

Diálogos destornillantes e situacións desesperante para o doutor que non da feito con estes pacientes tan rebeldes.

Radio Arrabal #20

Vixésimo programa da Radio Arrabal, a radio do CEIP M. Manuel García (Oia). Esta semana coma sempre novas do xornal, deportes, o tempo, masterchef, a túa música e as músicas do timbre, risas e chistes, o Golden Gate e o día da Liberación de África, axenda e moito máis.

Para escoitar o programa desta semana pincha aquí!!!

TEATRO 5º

Resultado de imagen de cataventos e cía

Hoxe os nenos e as nenas de 5º de primaria, sorprendéronnos coa representación teatral de "Cataventos e Cía".

A verdadeira historia de Amanda, a Princesa, e Leonardo, o Poeta, foi o que nos contaron moi ben este aprendices de actores. Quedamos sorpendidos cos diálogos, xestos e decorados destes rapaces e rapazas que nos meteron nunha historia de amor preciosa.

Resultado de imagen de cataventos e cía