OIA FEST

Por fin temos hora e data para o Festival de final de curso! toma nota:

DIA 20 DE XUÑO ÁS 10:30

LUGAR: PAVILLÓN DO CENTRO

Xa sabedes que este ano nos inspiramos en Oia,e por iso, ademáis de ver o festival de música poderedes visitar as exposicións que fixeron os distintos cursos na biblioteca do centro.

O horario para acceder a ver as exposicións será dende a entrada do alumnado 9:40 h e despois do festival de música.

Se queres saber como somos os Oiadores e Oiadores ven ao noso mundo!

AGARDÁMOSVOS!

RECADACIÓN CARREIRA SOLIDARIA

Grazas á colaboración das familias do centro fomos capaces de conseguir recadar 1137€ de doazón para a fundación UNOENTRECIENMIL que investiga e loita contra a leucemia infantil. Os nosos nenos e nenas participaron nesta carreira solidaria na que todas as persoas ganan.

Felicitacións!

REVISTA PARLADOIRO 2024

Aquí tedes a nosa revista escolar: "PARLADOIRO", realizada polo alumnado do centro. Agardamos que a desfrutedes!

CARREIRA SOLIDARIA UNOENTRECIENMIL

Vimos anunciar a carreira solidaria do próximo venres día 24 de maio para recadar fondos a favor da investigación da leucemia infantil. As familias que queiran colaborar poderán facelo a través de doazóns nos sobres que se enviarán a casa. A recadación será recollida e depositada pola ANPA. Contamos co voso apoio!