4º primaria

Radio Arrabal #25

Programa vixésimo quinto da Radio Arrabal. Parece que foi onte cando comezamos con esta tolemia e non hai nada que nos pare. Este ano non sabemos a onde imos chegar, pero algo é certo, imos chegar moi lonxeeeee. A voar e gozar cos contido desta semana!!!!

LOITA OLÍMPICA 2021

Parece que xa imos entrando na normalidade no que as actividades extraescolares se refire. Como fixéramos anos atrás, tivemos no ximnasio do colexio a actividade de LOITA OLÍMPICA, esta vez sen contacto. WRESTLING DUMMY.

Esta actividade pensada para o alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria dirixiuna Rubén, monitor da Federación Galega e nela utilizamos os bonecos de adestramento para aprender as habilidades específicas de loita (derribos e proxeccións).

En cada curso fixemos grupos de 3 que entraron no tapiz de loita e practicaron de xeito alternativo as actividades propostas polo técnico: 1. Levantamento de boneco “WRESTLING DUMMY LIFT UP”; 2. Xiros de boneco “WRESTLING DUMMY TURNS”; 3. Derribo de boneco “WRESTLING DUMMY TACKLE”; 4. Proxección de boneco “WRESTLING DUMMY THROW”. Cada un foi contando as repeticións que facía durante 30" e o monitor tomaba nota para facer unha comparativa cos demáis cursos e colexios.

Foi moi interesante e divertido, seguro que repetiremos máis veces. Forza rapaces e rapazas!!!

Radio Arrabal #24

Un novo programa da Radio Arrabal e xa levamos vintecatro, e coa mesma ilusión e ganas do primeiro día. Achégase xa o final de curso e atentos: moi pronto celebrarase a Gala dos Premios da Radio con moitas sorpresas e premios para tod@s. Así que a participar e a voar nas ondas do Arrabal!!!!!