+ actividades

Samaín, Magosto, Nadal, Paz, Entroido, Fin de curso, Andainas

XA VEÑEN OS REIS

Xa veñen os reis, cargadiños de agasallos e boas novas para o ano que ven.

No cole de Oia apareceron por sorpresa as súas maxestades e deixaron un cargamento de ilusión. Por iso queremos agrader á corporación municipal que se preocupara de avisalos e facilitarlles a súa viaxe. Grazas á alcaldía pola súa colaboración nesta sorpresa.

Xa sabedes portarvos ben e non deixedes de celebrar nestas vacacións. BO NADAL!!!

AVÓ DEIXA DE RONCAR QUE CHEGOU O NADAL

Aquí tedes o video onde aparece todo o alumnado do cole celebrando a chegada do Nadal. Foi un festival estupendo e ao final o avó despertou.

BO NADAL A TODAS!!!

VOLEY BALL XOGADE

Neste trimestre o traballo de educación física centrase en XOGOS POPULARES e XOGOS PREDEPORTIVOS. A través do programa XOGADE recibimos a Santi, técnico de balonvolea, que nos ensinou técnica, táctica e cooperación a través deste bonito deporte.

ADIANTE CO DEPORTE!!!

GALA ALUCINE! 22/23

Álbum: CURSO 2022-2023 -> gala ALUCINE

FESTIVAL ALUCINE!

Álbum: CURSO 2022-2023 -> gala ALUCINE

GRADUACIÓN 6º EI e 6ºEP

Álbum: CURSO 2022-2023 -> Graduación 23

GALA FIN DE CURSO "ALUCINE"

PARA CELEBRAR O REMATE DE CURSO CONVIDAMOS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA Á GALA FIN DE CURSO "ALUCINE" ONDE PODEREMOS GOZAR DAS PRODUCIÓNS AUDIOVISUAIS CREADAS POLO ALUMNADO AO LONGO DO ANO.

ESTE FESTIVAL DE CURTAS REALIZARASE O MÉRCORES 21 DE XUÑO, DE 10:30 A 12:00, NA CASA CULTURAL DE MOUGÁS.

ANIMÁDEVOS A ASISTIR!!!

NAVEGA CON RUMBO

Co obxectivo de concienciar ao alumnado  no uso responsable de Internet e as redes sociais, dando recomendacións para unha navegación responsable e segura, no día de hoxe os nenos e nenas de 5º e 6º de EP tiveron unha charla no marco do proxecto "Navega con Rumbo".