ENTROIDO 2024

Este venres, 9 de febreiro, celebramos o Entroido todxs xuntxs no cole. Comemos lambonadas típicas deste tempo e para baixar tanta caloria, fomos bailar e disfrutar desta tradición tan querida. Por mor do mal tempo houbo que suspender o desfile polas rúas do Arrabal e as familias non poideron asistir. Quedamos no pavillón e aquí tedes unhas fotos para o recordo.

Álbum: CURSO 2023-24 -> ENTROIDO 2024

SAMBA REAGGY!

O alumnado de 5º e 6º xa aprenderon os instrumentos de percusion de altura indeterminada. Saben clasificalos e  que é mais importante, tocalos. E para celebrar esta realidade cantamos unha cancion que tivo moitisimo éxito!

Samba Reaggy! de Jimmy Cliff! Déixovos a letra e o video para que poidades cantala e bailala na casa!

a disfrutar!!

Como no voy a bailar

Con la marcha que me das

Samba Reaggy!

A la vista de tu habitación

te das cuenta de que hay que limpiar

y no tienes a donde escapar

lo que tienes que hacer es bailar!

Como no voy a bailar

Con la marcha que me das

Tocas las claves

y las maracas

suena el pandero

y hay silencio

vienen los crótalos

y el triángulo

suena el bombo

y das un SALTO!

parabapapappapapapa

APRENDENDO AS NOTAS MUSICAIS

As e os de 2º o teñen moi claro. Para tocar instrumentos debemos aprender as notas musicais. E de qué maneira?

-ColocámolasSelado

-CantámolasSorprendido

-SaltámolasAnoxado

-TocámolasBeso

-Gozámolas!Guay

E ti? que notas aprendeches hoxe?xe?

Álbum: Sen categoría -> Alumnos cursos

TOLEMIAS NAVIDEÑAS

Aquí tedes o último programa do alumnado de cuarto de primaria. Quentiño, recen saído do estudo de radio. Hai nel unha marabillosa entrevista, sabedes quén é a personaxe invitada? Pois facer clic e escoitade.

Apertas e bo nadal a todxs!!!!

AVÓ DEIXA DE RONCAR QUE CHEGOU O NADAL

Aquí tedes o video onde aparece todo o alumnado do cole celebrando a chegada do Nadal. Foi un festival estupendo e ao final o avó despertou.

BO NADAL A TODAS!!!

SALTANDO CAS NOTAS MUSICAIS

OBRADOIRO DE RAP

20 DE NOVIEMBRE - DÍA INTERNACIONAL DA INFANCIA

Dende a aula de terceiro e empregando a música como ferramenta de comunicación queremos defender e loitar polos dereitos de esas nenas e nenos que se atopan en situacións de vulnerabilidade.

Cantando polos que non teñen voz.

Bailando polos que non teñen liberdade.

Loitando polos que ven os seus dereitos vulnerabilizados.

TERRA

Dende a área de educación musical, o alumnado de sexto realizou un baile da cantiga "Terra" mentras dúas alumnas cantaban en lingua de signos toda a canción.
Para festexar o Día das Letras Galegas, agasallaron a todo o centro cunha actuación en directo na que gozamos do noso folclore e da nosa lingua bailando e cantando.

Cé Orquesta Pantasma – A Voar

Hoxe gozamos cantando, bailando e divertíndonos moitísimo da man do vigués César Freiria, músico autodidacta e apaixoado dos instrumentos musicais que nos fixo vibrar dende os máis cativos ao máis maiores.

Gracias por achegarnos a nosa lingua e a nosa música dunha forma tan emocionante.