6º infantil

VISITA AO MOSTEIRO DE OIA

O pasado luns, 15 de abril, o alumnado do colexio saíu a explorar a contorna. Nesa exploración parámonos no MOSTEIRO DE OIA. É o patrimonio máis representativo do noso pobo e non podíamos deixar de visitalo.

Acompañadxs por guías fomos descubrindo os seus segredos, beleza e historia. Este mosteiro, onde nace Oia, trátase do único mosteiro cisterciense situado ao carón do Atlántico. E dende 1931 goza da maior protección legal en materia de patrimonio histórico.

Sin dúbida será unha visita que repetiremos tódolos anos para por en valor o noso pobo. Aquí tedes algunhas fotos e un enlace onde atopar información desta fantástica visita.

Clica na imaxe para saber máis sobre o mosteiro

Álbum: CURSO 2023-24 -> VISITA AO MOSTEIRO

VISITA AO MARCO EN VIGO

O pasado venres, os nenos e as nenas de Educación Infantil e 1º de Primaria, puidemos ir de visita ao Marco en Vigo a coñecer máis a Juan Giralt, e facer obras de arte baseadas na súa técnica.

ENTROIDO 2024

Este venres, 9 de febreiro, celebramos o Entroido todxs xuntxs no cole. Comemos lambonadas típicas deste tempo e para baixar tanta caloria, fomos bailar e disfrutar desta tradición tan querida. Por mor do mal tempo houbo que suspender o desfile polas rúas do Arrabal e as familias non poideron asistir. Quedamos no pavillón e aquí tedes unhas fotos para o recordo.

Álbum: CURSO 2023-24 -> ENTROIDO 2024

XOGOS POPULARES DE PEQUENOS E GRANDES

Álbum: CURSO 2023-24 -> Xogos Populares

GRADUACIÓN 6º EI e 6ºEP

Álbum: CURSO 2022-2023 -> Graduación 23

EN MARCHA A PLANTACIÓN DE SETAS

Sigue adiante a plantación de setas que fixemos con "ideas para o teu horto". Xa saliron algunhas setas pequeniñas pero ainda ten que crecer moito a produción. Seguiremos atentxs. Por un consumo de proximidade e sostible!!!

Álbum: CURSO 2022-2023 -> plantación setas cardo

COMO CULTIVAR setas en casa, RECICLANDO posos de CAFE

O alumnado de infantil aprendeu esta semana a cultivar setas reciclando os posos de café. Foi Miguel quen nos explicou o proceso e axudounos a facer a nosa primeira plantación de setas. Na páxina web de ideas para tu huerto está toda a información de como reciclar un «residuo» como son os posos de café e cultivar setas. Agora esperaremos 3 semanas e a ver si sae a colleita.

PROGRAMA COCIÑARTE

PROGRAMA GASTRONÓMICO COCIÑARTE

Arranca o terceiro programa de CociñArte. Quédate con nós para ver esta deliciosa receita de CREMA OU NATILLAS da man de Teo, de sexto curso de Educación Infantil.

Pero antes de comezar...

Sabedes onde se orixinaron as natillas?

As natillas son un postre lácteo moi extendido na gastronomía española. Trátase dunha crema elaborada con leite, xemas de ovos, azucre e aromas como a vainilla ou o limón. Aínda que se descoñece a súa orixe exacta, xeralmente sitúase o seu nacemento nos conventos ao longo de EUROPA.

Bo proveito!!

PROPOSTA DE ACTIVIDADES

HOLA A TODOS E A TODAS, AQUÍ DEIXO UN PDF CON PROPOSTAS DE ACTIVIDADES NO CASO DE QUE ALGÚN NENO OU NENA DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL TEÑA QUE SER CONFINADO OU GARDAR CORENTENA NA CASA. NON SON ACTIVIDADES OBRIGATORIAS PERO SERVEN PARA QUE NON PERDAN AS RUTINAS DE TRABALLO DA ESCOLA. UN SAÚDO.

O PARLADOIRO 2020 - 2021

Clicka na imaxe para leer O PARLADOIRO 2020 -2021