Voz Natura

AS ÁRBORES DO COLEXIO

O mal tempo está impedindo que fagamos os traballos da horta, para non estar parados imos seguir plantando árbores frutais. Como non temos moito sitio no cole para tanto frutal, faremos un bosque urbano. Agora xa son catro árbores as que temos para plantar, serán moitos máis.

O seu nome científico é MALUS DOMESTICA.

Trátase dunha MAZAIRA.

O seu nome científico é CITRUS SINENSIS.

Trátase dunha laranxeira de tipo NAVELINA.

O seu nome científico é PRUNUS DOMESTICA.

Trátase dunha CIROLEIRA .

O seu nome científico é PIRUS COMMUNIS.

Trátase dunha PEREIRA.

O alumnado de 3º de primaria encárgase de transplantalas para as súas macetas e entre todas coidarémolas esperando que nos den ricas froitas.

A HORTA 23-24

Co curso xa ben avanzado, por fin estamos pensando nos traballos agrícolas do noso cole. O primeiro que faremos será recoller a horta e deixala limpa e coa terra abonada para a nova plantación de inverno. Estupendo!!!!

ANDAINA OTOÑAL

Álbum: CURSO 2023-24 -> Andanina otoñal 23

UNHA NOVA ÁRBORE NO COLE

Como o curso pasado plantamos unha maceira, este ano trouxemos unha laranxeira para que lle faga compañía.

O seu nome científico é CITRUS SINENSIS.

Trátase dunha laranxeira de tipo NAVELINA.

O alumnado de 3º de primaria encargouse de transplantala para a súa maceta e entre todos coidarémola esperando que nos dé ricas laranxas.

EN MARCHA A PLANTACIÓN DE SETAS

Sigue adiante a plantación de setas que fixemos con "ideas para o teu horto". Xa saliron algunhas setas pequeniñas pero ainda ten que crecer moito a produción. Seguiremos atentxs. Por un consumo de proximidade e sostible!!!

Álbum: CURSO 2022-2023 -> plantación setas cardo

MAZAIRA PORTA DE LOJA

Regalaronnos unha mazaira do tipo porta da loja (Malus Domestica). É de orixe portugués e ten o seu orixe no norte do país veciño, concretamente en Braga. É unha mazá das variedades tradicionais, unha variedade antiga. É unha árboré de produción tardía que madura a finais do outono.

De momento está nun macetón para que a vaimos coñecendo pero despois teremos que buscarlle un sitio para que teña terra suficiente e poda crecer.

COMO CULTIVAR setas en casa, RECICLANDO posos de CAFE

O alumnado de infantil aprendeu esta semana a cultivar setas reciclando os posos de café. Foi Miguel quen nos explicou o proceso e axudounos a facer a nosa primeira plantación de setas. Na páxina web de ideas para tu huerto está toda a información de como reciclar un «residuo» como son os posos de café e cultivar setas. Agora esperaremos 3 semanas e a ver si sae a colleita.

PLANTACIÓN- CASA FORESTAL

Álbum: CURSO 2022-2023 -> PLANTACIÓN CASA FORESTAL

Horto do cedo

Xa temos a nosa horta a producir. Empezamos co horto do cedo que se planta no inverno e se recolle na primavera. Plantamos leituga, cebola, acelga, coliflor, repolo, brecol e patacas. Agora necesitamos sol e que crezan.

Si queredes participar no proxecto consultade co alumnado de 1º e 3º, elxs foron os agricultorxs.

PROGRAMA VOZ NATURA | CEIP PLURILINGÜE A LAXE

Álbum: CURSO 2022-2023 -> Horto do cedo

NOVA TERRA PARA A HORTA

Como xa sabedes a nosa horta está nun terreo de escombreira e o sustrato non é moi bo. Está composto por restos da obra do colexio e terra mala. A solución é ir engadindo terra boa e algo de abono para que as nosas plantiñas podan alimentarse.

Dentro de nada comezamos a plantar.

BEEEEEENNN!!!