2º ciclo

- 3º PRIMARIA -

REVISTA 3º PRIMARIA

CALDO GALEGO

O pasado xoves, 17 de outubro, o alumnado de 3º de priamria foi á horta para recoller as berzas que alí había. Leváronas á cociña e alí Rosa, Carmen e Gloria fixeron un deliciosa caldo galego que despois comemos no comedor.

Clica AQUÍ si queres ver máis fotos.

POR UN COLEXIO LIMPO

Como nos gusta que esté limpo o noso cole!!!

Por eso un grupo de voluntarias/os puxéronse máns á obra e deixaron a fachada do colexio como unha patena.

Procuremos manter limpo o cole entre todos, é a nosa responsabilidade-

Moitas grazas.

TRABALLAMOS AS MATEMÁTICAS DE XEITO DIFERENTE

Este pasado martes día 21 o alumnado de 3º e 4º tivemos unha clase moi especial. Sen mesas, cadeiras e teitos sobre as nosas cabezas aprendimos matemáticas dun xeito diferente na praia do Mosteiro de Oia. Con este paraíso aos nosos pés como para non aproveitalo!

Traballamos tamén a comprensión lectora porque tiñamos que ler moi ben as instrucións das tarefas, algo que nos custa aínda moito. Sorte que como traballabamos en grupo, entre todos fomos resolvendo.

Non nos deu tempo a rematar o traballo porque era moito! Así que teremos que volver cando o tempo nolo permita. Nós temos moitas ganas!

Podes escoitar a crónica do día en Radio Arrabal! Esocoita! (minuto 22.20)

BLOG DA CLASE DE MARISA

CLICA NA IMAXE PARA ACCEDER AO BLOG

SAÍDA AO TEATRO 3º E 4º