Fin de curso

GALA FIN DE CURSO "ALUCINE"

PARA CELEBRAR O REMATE DE CURSO CONVIDAMOS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA Á GALA FIN DE CURSO "ALUCINE" ONDE PODEREMOS GOZAR DAS PRODUCIÓNS AUDIOVISUAIS CREADAS POLO ALUMNADO AO LONGO DO ANO.

ESTE FESTIVAL DE CURTAS REALIZARASE O MÉRCORES 21 DE XUÑO, DE 10:30 A 12:00, NA CASA CULTURAL DE MOUGÁS.

ANIMÁDEVOS A ASISTIR!!!

FIN DE CURSO, teatro, radio e baile

O curso rematou, hai nada estábamos escoitando a primeira canción para entrar ao cole e agora xa soa a última.

("Ola, ola", Mamá Cabra; "Eva María se fué...", Fórmula V)

Foi un curso intenso, emocionante e divertido. Aprendemos sobre "O Noso Pobo", as súas costumes e tradicións, traballamos en equipo e compartimos cos compañeiros e coas compañeiras      os nosos traballos... pero sobre todo aprendemos que o máis importante é a curiosidade polo mundo que nos rodea. Para o ano seguiremos estudando e traballando con forza.

O fin de curso estivo marcado pola despedida dunha incansable colaboradora do colexio. Foi a persoa que nos fixo a vida máis fácil, máis cómoda, máis divertida, en definitiva mellor. MARUXA, botarémosche de menos. Foron vinte anos acompañando aos que pasamos polo colexio e tivemos a sorte de terche preto, coa túa dedicación, o teu esforzo, o teu compromiso, a túa paciencia... moitas grazas!

Non todo foron despedidas, nesta xornada tamén disfrutamos do teatro de 6º, da Radio Arrabal e dos bailes de "Giros".

Agora toca disfrutar do verán e das vacacións!

VÉMONOS EN SETEMBRO!!!

CLICA  na  imaxe si queres ver as fotos.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2016 - 2017

FIN DE CURSO 2016 - 2017

"DISFRUTA DAS CORES DO VERÁN

A MAXIA DE FIN DE CURSO

"MAGO ZANAS"

O TEATRO DE FIN DE CURSO

"ESPANTALLO AMIGO"

FESTIVAL FIN DE CURSO

Festival fin de curso by Slidely Photo Gallery

Mago Zanas by Slidely Photo Gallery

FIN DE CURSO. EXCURSIÓN E FESTIVAL 2015 - 2016

VACACIOOÓNS!!!!

"DEIXA VOAR A TÚA IMAXINACIÓN!!!!"

Este ano, o festival estivo cheo de actos: teatros, bailes, grupos musicais de distintos cursos, agasallos, acrosport e

coma sempre a graduación e despedida do alumnado de 6º.

" Moita sorte na nova aventura educativa no IES"

Os próximos días estarán os videos

EXCURSIÓN DE PRIMARIA E INFANTIL

RENDIDOS AO CALOR DE OURENSE!!!!!!

XOGANDO EN INDIANA BILL !!!!!

Prema na imaxe

festival fin de curso by Slidely Photo Gallery

FIN DE CURSO 2014 - 2015

Celebracións de fin de curso en imaxes

PREMA NAS IMAXES PARA VER OS VIDEOS

FIN DE CURSO. EXCURSIÓN E FESTIVAL 2014

nenas de todos os niveis educativos fascinaronnos cos seus bailes, os seus concertos e as súas coreografías de

acrosport.

Tamén despedimos ao alumnado de 6º. Desexámoslles moita sorte na súa nova etapa educativa.

ÁLBUM DE FOTOS

Este ano fomos visitar o zoo de Vigo, despois xantamos no parque de Castrelos e alí pasamos unha tarde moi divertida.

ÁLBUM DE FOTOS

FIN DE CURSO

FESTIVAL FIN DE CURSO 2012 - 2013

Despedimos un novo curso escolar; toda a comunidade educativa disfrutou dun gran festival, onde os nenos e as nenas de    todos   os cursos fascináronnos cos seus bailes e coreografías de acrosport.

festival 1 on PhotoPeach festival 2 on PhotoPeach